B&B Hotel Paris Nord 2 CDG Aeroport - informace
Nejoblíbenější filtry:
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Umístění
- Kvalita spánku
- Pokoje
- Služba
- Cena / kvalita
- Čistota
- svitlanakuznetsova922022-09-03Velmi dobrý
2* hotel se nachází na okraji Paříže v blízkosti letiště Charles de Gaulle. Na recepci je vždy správce hotelu. Zná několik jazyků. Příjemný personál. Parkování u hotelu je placené. Zaplatili jsme 9 EUR za jednu noc. Čistota na vysoké úrovni! Čisté WC, bylo tam několik rolí toaletního papíru. Sprcha čisté, měli jsme 2 ručníky, ale pokoj byl rezervován pro tři osoby. Proč nedali každému vlastní ručník, není jasné?! 🤔 A to je mínus pro pověst hotelu. Čerstvé lůžkoviny, měkké a pohodlné postele, žádný prach na povrchu, zrcátka jsou pěkně vyleštěná. Uklízeči vykonávají svou práci dobře. Vstup do pokojů z pomocí elektronického kódu - je to velmi pohodlné. Hlavní je nezapomenout na kombinaci 🙃 Mezi další vybavení jsou pouze TV. Na pokoji není fén, šampon ani sprchový gel. Měli jsme s sebou vše, včetně fénu. Ale co dělat pro ty, kteří nic z výše uvedeného nemají, nevím. Takže vše pro vaši osobní hygienu, měli byste mít vše své. Pokoje jsou malé, ale velmi pohodlné na přenocování. Snídaně je skromná: croissanty, toasty, snídaňové cereálie s mlékem, sýr v jednoporcových baleních, med v malém balení, džem, máslo, jogurt, káva a jablka. Škoda, že nebylo žádné krájení klobásy. Ale hlady nezůstanete. V hotelové kavárně po všechny dny našeho pobytu byly volné stoly a čisté nádobí. Automatický kávovar jsou pravidelně čištění. Káva je docela chutná. Všechny dny našeho pobytu byly v klidu! Velmi tichý, čistý a útulný hotel za dobrou cenu!
- JustPeachy32025-09-23
We did not intend to stay here, but due to a delayed flight Air France gave us a voucher for this place. We reached it via a 20-minute shuttle buss from CDG Airport. There seemed to be multiple properties associated with this chain (B&B), but I think this is where we stayed. The hotel is located in a sort of plaza with another hotel and a hostel. There also appeared to be a free-standing restaurant sharing the lot. It did not seem like they had a large parking lot, but I didn't pay that much attention. The room was fairly basic and the bath / shower was small. We arrived just before 7 p.m. and had to leave again at 5 a.m., so it was fine for the night. It didn't seem like it was convenient to anything other than the airport. It wasn't noisy despite apparently being close to the airport. Shelf space was limited but they at least had convenient outlets. They had a dining area that we used twice. Air France also gave us vouchers for dinner and breakfast, and it was served in this space on the ground floor near the front desk. Dinner was basically a selection of personal pizzas (2 people could easily split one), along with make-your-own fruit cups, water and some bottles of Heineken. Breakfast was basic, but fine. Access to rooms was via a numeric passcode that you received upon check-in. This was not a problem, but was a bit different than usual. It seemed like a high percentage of this hotel's business is based on vouchered stranded Air France customers, but that night it seemed very high.
- Remi15042025-07-21
They are advertising that there are an temperature air controler in the room - air cooling system. Unfortunately that air cooling system does not function or are not present. Since room temprature and air quality is below standards. Highly recommend Book another allaccor hotel near by like the Novotel. Please Value sleep more then this shameful hotel.