QAWRA Palace Resort & Spa Malta - Hotel
QAWRA Palace Resort & Spa Malta - Hotel
QAWRA Palace Resort & Spa Malta - Hotel
QAWRA Palace Resort & Spa Malta - Hotel
QAWRA Palace Resort & Spa Malta - Hotel
QAWRA Palace Resort & Spa Malta - Hotel
QAWRA Palace Resort & Spa Malta - Hotel
QAWRA Palace Resort & Spa Malta - Hotel
QAWRA Palace Resort & Spa Malta - Hotel
QAWRA Palace Resort & Spa Malta - Hotel
QAWRA Palace Resort & Spa Malta - Hotel
QAWRA Palace Resort & Spa Malta - Hotel
QAWRA Palace Resort & Spa Malta - Hotel
QAWRA Palace Resort & Spa Malta - Hotel
QAWRA Palace Resort & Spa Malta - Hotel
QAWRA Palace Resort & Spa Malta - Hotel
QAWRA Palace Resort & Spa Malta - Hotel
QAWRA Palace Resort & Spa Malta - Hotel
QAWRA Palace Resort & Spa Malta - Hotel
QAWRA Palace Resort & Spa Malta - Hotel
QAWRA Palace Resort & Spa Malta - Hotel
QAWRA Palace Resort & Spa Malta - Hotel
QAWRA Palace Resort & Spa Malta - Hotel
QAWRA Palace Resort & Spa Malta - Hotel

QAWRA Palace Resort & Spa

MLA13004
QAWRA Palace Resort & Spa Malta - Hotel
QAWRA Palace Resort & Spa Malta - Hotel
QAWRA Palace Resort & Spa Malta - Hotel
QAWRA Palace Resort & Spa Malta - Hotel
QAWRA Palace Resort & Spa Malta - Hotel
QAWRA Palace Resort & Spa Malta - Hotel
QAWRA Palace Resort & Spa Malta - Hotel
QAWRA Palace Resort & Spa Malta - Hotel
QAWRA Palace Resort & Spa Malta - Hotel
QAWRA Palace Resort & Spa Malta - Hotel
QAWRA Palace Resort & Spa Malta - Hotel
QAWRA Palace Resort & Spa Malta - Hotel
QAWRA Palace Resort & Spa Malta - Hotel
QAWRA Palace Resort & Spa Malta - Hotel
QAWRA Palace Resort & Spa Malta - Hotel
QAWRA Palace Resort & Spa Malta - Hotel
QAWRA Palace Resort & Spa Malta - Hotel
QAWRA Palace Resort & Spa Malta - Hotel
QAWRA Palace Resort & Spa Malta - Hotel
QAWRA Palace Resort & Spa Malta - Hotel
QAWRA Palace Resort & Spa Malta - Hotel
QAWRA Palace Resort & Spa Malta - Hotel
QAWRA Palace Resort & Spa Malta - Hotel
QAWRA Palace Resort & Spa Malta - Hotel
Velmi dobrý
2025-12-10

I was disappointed with several aspects of my recent stay at this hotel. Upon arrival, the room was not as clean as expected. I had confirmed with a staff member, Chiara Ferrigni, that our room would have a proper double bed, but we were given two singles pushed together, creating an uncomfortable dip and shifting throughout the night. Staff came to “resolve” it but only re-spread the bedding instead of offering a practical solution. The hotel layout was confusing, with multiple lifts and long wait times. Entertainment options for mid-aged guests were limited. On checkout day, around 9 a.m., someone, presumably housekeeping, knocked once and opened our room door while I was not dressed. I had to shout to let them know, and by the time I got dressed and opened the door, the person had already left. Check-out was at 11 a.m., so this was very unexpected and uncomfortable. The bookable restaurants were also disappointing. The Caribbean restaurant was a poor representation of the cuisine; tortilla chips as a starter and what was meant to be jerk chicken did not taste correct, and we could not finish it. The Asian buffet was better but focused mainly on South Asian dishes. At checkout, we were told we could not continue using the all-inclusive facilities despite having a later flight. Our wristbands were removed, and we were denied access to facilities, which was disappointing. Overall, the experience did not meet expectations. We will not be returning to this hotel and would say it is definitely a 2/3-star hotel rather than 4.

jenise c
Vyjímečný
2025-02-12

Resort jsem navštívila s dětmi v únoru na jarní prázdniny. Vybírala jsem na bookingu a vše se zadařilo. Navštívili jsme všechny restaurace v hotelu Qawra Palace a velmi se nám líbilo v restauraci Lume. Číšník KAMAL byl perfektní a moc milý. Obsluhoval nás celou dobu a bylo to velmi přátelské. Svým úsměvem vytvořil opravdu příjemnou atmosféru. Jídlo bylo perfektní, moc jsme si to užili a pochutnali si . Byl tu zážitek 👍😋 Bylo to opravdu velmi krásná, rodinná pohoda . Děkujeme hotelu Qawra Palace za tyto zážitky. Hotel splnil a předčil naše očekávání.

Klára K
2024-01-22

Za příplatek výhled na moře, jsme obdrželi pokoj (218) ve druhém patře, který nám poskytl částečný výhled na moře, ale hlavně na silnici a chodník. Balkon byl poloviční než ve vyšších patrech. Vytápění pokojů je přes klimatizaci, která byla velmi cítit zatuchlinou. Po příjezdu v nočních hodinách jsme nedostali žádný balíček s večeří, na rozdíl od dovolené v létě. První dny bylo na hotelu málo lidí, takže i restaurace fungovala v úsporném režimu a část byla uzavřená. Proto se u snídaně tvořily velké fronty u automatů na kávu. Také prostory baru nás velmi zklamaly. V letních měsících je otevřený bar u bazénu a bar na střeše, kde je velká kapacita míst na sezení. V prosinci byl otevřený vnitřní bar od 16 do 23 hodin a jeho kapacita je přibližně 60 až 80 míst. Kapacita hotelu je asi 800 lůžek, takže většina hostů si odnášela drink ven nebo na pokoj. Od cestovní kanceláře jsme měli informaci, že v rámci All inklusive můžeme čerpat alkoholické nápoje od 11.00 hodin. Největší šok byl při odjezdu, kdy jsme v 11 hodin vrátili kartu od pokoje a byla nám odebraná i páska na ruce a nemohli jsme si dojít na oběd. V létě nám nechali pásku až do doby odjezdu v 15 hodin. Stravování jsme mohli využít za 8 dnů pouze 6 dnů a jedna snídaně. S tímto jsem se nesetkala ještě na žádném hotelu (navštívila jsem jich minimálně 50) a byla to poslední věc, která nás odradila od další návštěvy v tomto hotelu. V letních měsících byl pobyt na hotelu bez problémů, ale v zimě velká katastrofa.

stohromi
Vyjímečný
2023-11-18

Jidlo bylo výborné doporučujeme. Staral se o nás Prakash a se vším jsme byly spokojené. Každý kdo zavítá na maltu se tady určitě dobře nají i napije. Někdy se sem určitě vrátím a zopakují si zážitek. Nejlepší byla polévka z černých fazolí a sušeného ovoce.

Jana H
Vyjímečný
2023-09-19

Dovolenou jsme si krásně užili a celkový dojem z hotelu mám velmi dobrý. Má velmi výhodnou polohu na cestování autobusem, zastávka je hned před hotelem. Velmi chytře je udělaná jídelna, která je pod silnicí. Při cestě k bazénu nebo moři si vůbec neuvědomíte, že jdete pod frekventovanou silnicí, která vůbec neruší. Měli jsme pokoj číslo 444 ve čtvrtém patře s výhledem na moře. Při otevřeném balkónu je slyšet hluk z dost frekventované ulice. Pokoje s výhledem do vnitrobloku nemají soukromí na balkonech. Na pokoji je lednice, trezor, rychlovarná konev, televize a fen. V koupelně je jenom sprchový šampon. Sprchový kout nemá závěs ani dveře a voda teče všude. Klimatizace je výkonná, ale trošku hlučnější. Ke snídani je několik druhů salámů, sýrů, vajíčka a osmažená anglická slanina. Zelenina a ovoce vždy čerstvé. Oběd je do 15 hodin, ale jídelna zůstává otevřená na odpolední svačinu. Každý den jsou minimálně 3 druhy masa, ryby, těstoviny s masem a pizza. Večeře jsou také bohaté a každý si vybere. Velmi kladně hodnotím 6 kávovarů v jídelně. Nikdy nebyla fronta na nějaký nápoj. K obědu a večeři jsou k dispozici v jídelně samoobslužné bary na pivo, 3 druhy vína a veškeré nealko nápoje. To ocení hlavně hosté s polopenzí. Voda je k dispozici u jídelny a u recepce. Prvně nás překvapilo, že není balená voda na pokoji, ale potom jsme si zvykli chodit s karafou nebo lahví k automatu. Doporučila bych při příjezdu dát na pokoj balenou vodu, než hosté pochopí kde si jí mají načepovat. Animační program jsme téměř nevyužili. Velkou pochvalu si zaslouží číšníci v jídelně, kteří okamžitě odnášeli prázdné talíře. V baru u bazénu se občas vytvořila fronta. V baru v 11. patře je obsluha rychlá. K moři se jde po dřevěném molu a po kovových schůdkách (není to žebřík). Pokud je moře klidné, koupe se zde dobře. Je vhodné spíš pro plavce. Při našem pobytu v září mělo krásných 28 °C (vozíme teploměr, takže to víme přesně :-) ). Voda v bazénu je mnohem studenější než moře. Voda v bazénu v 11. patře je teplá, ale nesmí sem děti. Lehátka jsou předimenzovaná, takže se nám nestalo, že bychom si neměli kam lehnout. Hotel je čistý, ale některé drobnosti na pokoji jsou již starší a né v perfektním stavu. Celková dojem byl velmi dobrý.

stohromi
2025-12-10

I was disappointed with several aspects of my recent stay at this hotel. Upon arrival, the room was not as clean as expected. I had confirmed with a staff member, Chiara Ferrigni, that our room would have a proper double bed, but we were given two singles pushed together, creating an uncomfortable dip and shifting throughout the night. Staff came to “resolve” it but only re-spread the bedding instead of offering a practical solution. The hotel layout was confusing, with multiple lifts and long wait times. Entertainment options for mid-aged guests were limited. On checkout day, around 9 a.m., someone, presumably housekeeping, knocked once and opened our room door while I was not dressed. I had to shout to let them know, and by the time I got dressed and opened the door, the person had already left. Check-out was at 11 a.m., so this was very unexpected and uncomfortable. The bookable restaurants were also disappointing. The Caribbean restaurant was a poor representation of the cuisine; tortilla chips as a starter and what was meant to be jerk chicken did not taste correct, and we could not finish it. The Asian buffet was better but focused mainly on South Asian dishes. At checkout, we were told we could not continue using the all-inclusive facilities despite having a later flight. Our wristbands were removed, and we were denied access to facilities, which was disappointing. Overall, the experience did not meet expectations. We will not be returning to this hotel and would say it is definitely a 2/3-star hotel rather than 4.

jenise c
Vyjímečný
2025-02-12

Resort jsem navštívila s dětmi v únoru na jarní prázdniny. Vybírala jsem na bookingu a vše se zadařilo. Navštívili jsme všechny restaurace v hotelu Qawra Palace a velmi se nám líbilo v restauraci Lume. Číšník KAMAL byl perfektní a moc milý. Obsluhoval nás celou dobu a bylo to velmi přátelské. Svým úsměvem vytvořil opravdu příjemnou atmosféru. Jídlo bylo perfektní, moc jsme si to užili a pochutnali si . Byl tu zážitek 👍😋 Bylo to opravdu velmi krásná, rodinná pohoda . Děkujeme hotelu Qawra Palace za tyto zážitky. Hotel splnil a předčil naše očekávání.

Klára K

QAWRA Palace Resort & Spa - informace

Resort QAWRA Palace & SPA s výhledem na záliv Salina nabízí vnitřní a venkovní bazény. Pokoje a apartmány s úchvatným výhledem a moderním vybavením poskytují dokonalý zážitek z dovolené.

Nejoblíbenější filtry:

  • PRO RODINY
  • Krytý bazén
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Poloha:

  • přibližně 1 km od centra města
  • přibližně 30 m od pláže
World map
Průměrné hodnocení TripAdvisor:
Velmi dobrý
(1271 hodnocení)
(1271 hodnocení)
    Umístění
    Kvalita spánku
    Pokoje
    Služba
    Cena / kvalitaść
    Čistota
  • Klára K2025-02-12
    Vyjímečný

    Resort jsem navštívila s dětmi v únoru na jarní prázdniny. Vybírala jsem na bookingu a vše se zadařilo. Navštívili jsme všechny restaurace v hotelu Qawra Palace a velmi se nám líbilo v restauraci Lume. Číšník KAMAL byl perfektní a moc milý. Obsluhoval nás celou dobu a bylo to velmi přátelské. Svým úsměvem vytvořil opravdu příjemnou atmosféru. Jídlo bylo perfektní, moc jsme si to užili a pochutnali si . Byl tu zážitek 👍😋 Bylo to opravdu velmi krásná, rodinná pohoda . Děkujeme hotelu Qawra Palace za tyto zážitky. Hotel splnil a předčil naše očekávání.

  • stohromi2024-01-22

    Za příplatek výhled na moře, jsme obdrželi pokoj (218) ve druhém patře, který nám poskytl částečný výhled na moře, ale hlavně na silnici a chodník. Balkon byl poloviční než ve vyšších patrech. Vytápění pokojů je přes klimatizaci, která byla velmi cítit zatuchlinou. Po příjezdu v nočních hodinách jsme nedostali žádný balíček s večeří, na rozdíl od dovolené v létě. První dny bylo na hotelu málo lidí, takže i restaurace fungovala v úsporném režimu a část byla uzavřená. Proto se u snídaně tvořily velké fronty u automatů na kávu. Také prostory baru nás velmi zklamaly. V letních měsících je otevřený bar u bazénu a bar na střeše, kde je velká kapacita míst na sezení. V prosinci byl otevřený vnitřní bar od 16 do 23 hodin a jeho kapacita je přibližně 60 až 80 míst. Kapacita hotelu je asi 800 lůžek, takže většina hostů si odnášela drink ven nebo na pokoj. Od cestovní kanceláře jsme měli informaci, že v rámci All inklusive můžeme čerpat alkoholické nápoje od 11.00 hodin. Největší šok byl při odjezdu, kdy jsme v 11 hodin vrátili kartu od pokoje a byla nám odebraná i páska na ruce a nemohli jsme si dojít na oběd. V létě nám nechali pásku až do doby odjezdu v 15 hodin. Stravování jsme mohli využít za 8 dnů pouze 6 dnů a jedna snídaně. S tímto jsem se nesetkala ještě na žádném hotelu (navštívila jsem jich minimálně 50) a byla to poslední věc, která nás odradila od další návštěvy v tomto hotelu. V letních měsících byl pobyt na hotelu bez problémů, ale v zimě velká katastrofa.

  • Jana H2023-11-18
    Vyjímečný

    Jidlo bylo výborné doporučujeme. Staral se o nás Prakash a se vším jsme byly spokojené. Každý kdo zavítá na maltu se tady určitě dobře nají i napije. Někdy se sem určitě vrátím a zopakují si zážitek. Nejlepší byla polévka z černých fazolí a sušeného ovoce.

Přednosti hotelu

  • kompletní renovace v roce 2024
Kontrola ceny