Hotel Katarina - informace
Nejoblíbenější filtry:
- Wi-Fi v hotelu zdarma
- Wi-Fi zdarma
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Poloha:
- přibližně 300 m od centra
- přibližně 50 m od pláže
- Umístění
- Kvalita spánku
- Pokoje
- Služba
- Cena / kvalita
- Čistota
- GilS8592014-06-06Velmi dobrý
Nachází se na malém ostrůvku hned u města Rovinj. Zaveze vás tam trajekt a z ostrova jezdí každou hodinu. Hotel má potenciál čtyř hvězdiček, a jak se zdá, neustále ho zlepšují. Náš pokoj byl hezky velký s terasou, odkud byl výhled na Jaderské moře a město Rovinj. Naše rezervace zahrnovala snídaně a večeře. Velký bazén je skvělý na válení se na slunci. Rovinj lze snadno prozkoumat za jeden den.
- fire_sermon2019-06-05Vyjímečný
To byl náš třetí čas na Island Hotel Katarina - a to je stále lepší! Jsme pravidelní návštěvníci Rovinj (osm cest za 12 let!) A vždy zůstat s hotely Maistra. Milujeme tradiční pocit tohoto hotelu a personál je vždy tak přátelský a ochotný. Ať už se jednalo o zodpovězení předběžných otázek, přitahování extra polštářů nebo o krásné gesto láhve šumivého nápoje v pokoji a dobré přání “při snídani mému manželovi na jeho narozeniny, nic se nezdá být příliš mnoho problémů. Vždy se cítíme opravdu rozmazlení. Ostrov je sám o sobě krásný a klidný, s klidnými oblastmi pro koupání nebo pádlování. Jídlo je také skvělé - obrovský výběr při snídani, odpoledne nádherné dorty a výběr ze tří menu / míst k obědu. Naše balakonie měl tentokrát úžasný výhled na staré město a jízda lodí na pevninu je součástí zábavy! Není to tak moderní jako některé jiné hotely, ale má charakter a šarm! Nemůžu se dočkat, až se vrátím příští rok!
- plqueks2019-06-01Velmi dobrý
Hotelové pozemky jsou krásné a měli jsme dobrý pobyt. Snídaně byla fantastická a výhled z terasy byl skvělý. Výborný servis od personálu, který se cítil jako doma. Hotel se nachází v hlavní části města Rovinj, ale z ostrova je dobrý výhled. Náš hlavní gripe - hotelový personál nám poskytl nesprávné pokyny e-mailem do informačního centra, i když jsem dvakrát požádal o potvrzení e-mailem. Nemyslím si, že je to přijatelné, protože by měli předem vědět o změně informačního centra a zbytečně strávili čas a energii, abychom našli parkoviště. Nakonec jsme šli do jiného hotelu Maistra (který nám na začátku poskytl špatné pokyny, ale dvakrát jsem zkontroloval s jiným pracovníkem, který nakonec poskytl správné informační centrum). Pro velkou hotelovou skupinu by se mělo zlepšit šíření informací a mělo by se omezit to, co by mělo být 5hvězdičkovou zkušeností pro nás do 3/4 hvězdičky.