Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel

Capo Bay

LCA15010
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Capo Bay   Kypr - Hotel
Vyjímečný
Vyjímečný
2019-09-21

Nejlepší hotel bez poskvrny, skvělé jídlo, skvělé umístění. Jediná věc, kterou je třeba prozkoumat, je vstup při příjezdu, bazén venku potřebuje aktualizaci, pouze skutečné znepokojení je jedním z účastníků bazénu Costa velmi hrubý, bere peníze za postele rezervované před příjezdem lidí, takže mi bylo řečeno. Jiné než to se vrátí.

N2375AOdavidv
Vyjímečný
2014-06-23

Je to špičkový hotel s výborným personálem a špičkovým zařízením. Ubytoval bych se tu znovu. Podávají tu výtečná jídla. Děkuji za hezké maličkosti na baru. Budu se těšit, až sem příští rok přijedu znovu a chvíli tu budu bydlet v nádherné atmosféře. Děkuji Capo Bay.

STAN C
Vyjímečný
2019-10-12

Další krásný pobyt v Capo Bay. Zatímco hotel, pokoje a vybavení zůstávají 5 *, jsou to zaměstnanci, kteří se o vás starají každý den, díky nimž tento hotel vyniká od ostatních, od generálního ředitele Andrease, jeho druhého velitele, Pavla, krásná Katerina a Anna, Nick & Costas v baru (my jsme je během našeho pobytu přepracovali) a dvě Georgie v Mamině a nezapomněli na Mayu, který se vždycky první ráno usmíval a pozdě do noci. Pokud jsem někoho vynechal, není to proto, že jsme si toho nevšimli. Děkuji všem za to, že náš pobyt byl tak krásný ??????????

Tracey A
2019-10-08

Koncem září jsme zde strávili týden. Velmi jsme se na to těšili, poté, co jsme zkoumali recenze, jak často děláme. Vypadalo to slibně. Po příjezdu jsme měli problém s naším pokojem. Po nějakém naléhání na manažera, se kterým jsme mluvili, souhlasila s přesunem nás další den. Její způsob byl sporný, ale podnikla kroky. Pozitivní je přinejmenším kladný výsledek, který byl vyřešen - i když jsme se o něj museli snažit - a my jsme byli šťastnější se změnou pokoje. Další den jsme si promluvili s Katharinou, jinou manažerkou a byla velmi příjemná. Místnosti nejsou nijak zvlášť pěkně zdobené a NENÍ NIKDY je bez skvrn čisté. Bydleli jsme v místnosti s výhledem na oceán s větším balkonem. Není to úplně levné. Další problém, který jsme měli, byl znepokojivější. Po prvním ránu jsem si stěžoval také řídícímu týmu na stav bazénu. To se později ke mně vrátilo, jak vysvětlím. . . Kromě nezmyslového systému, kdy jsme si museli vybírat solária, zatímco jsme se dívali kolem obsluhy bazénu, snažili jsme se najít lehátka zdarma, jsme si nemohli pomoci, ale všimli jsme si - v 9 hodin ráno - stavu oblasti. Přes trávník byly kousky odpadu, přetékaly špinavé popelníky, které tam byly celou noc, a prázdné šálky na kávu atd. Na stolech. Řekl jsem Kostasovi - strážci bazénu - že systém, který měli k dispozici pro rezervaci solárií, byl směšný a nebyl jsem spokojený s tím, že jsem se kolem toho snažil najít. Museli jsme se spokojit s tím, co bylo k dispozici, zatímco kolem 50% solárií zůstává po většinu dne nedotčeno. Naštěstí jsme v druhý den našli volné lidi kolem dospělého bazénu, který nám nebyl nabídnut, a další obsluha bazénu potvrdila, že je můžeme použít. Mimochodem, běžná lehátka jsou strašně nepříjemná. Ti v bazénu pro dospělé mají polštář a jsou hezčí. Oblast kolem našich solárií u bazénu pro dospělé nebyla po celou dobu, kdy jsme je používali, vyčištěna. Stejné trosky - plátky vápna, mrtvý hmyz, nikdy nebyly nikdy vyčištěny a zůstávaly každý den. Po chvíli jsme to sami vyčistili. Proč také obsluha přichází a odstraňuje matrace lehátek ve 16: 45 hodin, když se bazén uzavírá v 18 hodin? To je opravdu špatné. Ostatní lidé chtějí přijít a využít bazén pro dospělé a RESERVOVANÉ lehátka, která zůstala prázdná po celý den. Je velmi nespravedlivé, že k tomu dochází. Po mých komentářech manažerskému týmu o oblasti bazénu. Kostas (obsluha bazénu) se rozhodl oslovit mě před skupinou, kterou předpokládám, pravidelnými a vracejícími se zákazníky, se svým manažerem, aby se mě zeptali, jestli mám stížnost na službu. Byl jsem opravdu překvapen a zpočátku jsem nevěděl, o čem se zmiňuje, když stále mluvil o „své službě“. Vysvětlil jsem, že ve skutečnosti to byl smetí v oblasti / trávníku, se kterou jsem měl problém, ale protože jsem byl tak položen na místo před skupinou lidí (zdálo se, že nedělají nic jiného, než si stěžují mezi sebou) Byl jsem opravdu zarazen a vlastně jsem se nedostal ke svým starostem. Nemyslím si, že je to dobrý způsob, jak řešit stížnosti zákazníků, které byly vysloveny vedení hotelu - že? Protože jsme nemohli zůstat „uvolnění“ a poslouchat stěžující zákazníky kolem nás (pro mě to odporuje logice, aby se vraceli na místo, na které si stěžujete) - přesunuli jsme se přibližně po 1 hodině, protože jsme se stejně cítili stísněni a bylo to úplně nepříjemný. (tehdy jsme našli lehátka u bazénu pro dospělé) Pro informaci - stížnosti / útržky, které jsme zaslechli, se týkaly „utěrky na ručníky“ a místních restaurací. . . Zjistili jsme, že snídaně nabízí velmi pěkné. Mnoho zaměstnanců při snídani bylo velmi užitečné. V hotelu jsme neměli večeři. Niki & Elini v lázních jsou absolutní profesionálové. Lázně jsou velmi dobré, ale dovednost je opravdu u terapeutů. Bez velkých terapeutů - nemá smysl mít lázně a jsem velmi rád, že mohu říci, že jsou vynikající. 5 hvězdiček pro lázeňské terapeuty a procedury. Pěkná horká sauna a velká parní lázeň. Okamžitá pláž - oblast zátoky Fig Tree je velmi přeplněná, ale jen kousek pěšky podél pláže je velké množství lehátek, které si můžete pronajmout na krásných plážích, což vám zdálo trochu více místa. Líbí se nám, že místní oblast Protares chodí každý večer moc. Existuje velký výběr restaurací a my jsme zkusili jinou velmi noc. Obzvláště se nám líbil pivovar na koktejly a jídlo bylo také dobré, nejlepší koktejly a servis zde určitě. Tradiční meze dům, který musíte jít nahoru, byl také náš skutečný favorit. To je téměř naproti indické restauraci Raj. Byli jsme na Kypru mnohokrát, vždy jsme se snažili někam nový (většinou), ale obávám se, že bychom se nevrátili do Capo Bay - možná jen pro lázeňskou masáž: -) Celkově to byl pěkný hotel, ale cítíme se zklamáni zážitky, které jsem zmínil. Vyžaduje nové lehátka, slunečníky, osušky a pozornost k detailům o čistotě a údržbě půdy. Mimochodem, oběd v Mama's (v hotelu) je naprosto vynikající a služba je také skvělá.

princessposh
Vyjímečný
2019-10-01

To bylo poprvé v Capo Bay. Hotel byl ve skvělé poloze u pláže. Personál byl přátelský, pozorný od prvního dne od check-inu, k bazénu vedlejším pomocníkům, zejména Costasovi. Všechny pokoje byly velmi pohodlné a čisté se všemi doplňky, včetně ručníků, pantoflí a toaletních potřeb. Měli jsme jedno jídlo v italské tematické restauraci, což bylo velmi dobré. Snídaně formou bufetu byla dobrá a personál byl ochotný vám něco přivést k jídlu. Celkově jsme měli opravdu dobrý pobyt a určitě bychom se vrátit znovu

stevequayside
Vyjímečný
2019-09-21

Nejlepší hotel bez poskvrny, skvělé jídlo, skvělé umístění. Jediná věc, kterou je třeba prozkoumat, je vstup při příjezdu, bazén venku potřebuje aktualizaci, pouze skutečné znepokojení je jedním z účastníků bazénu Costa velmi hrubý, bere peníze za postele rezervované před příjezdem lidí, takže mi bylo řečeno. Jiné než to se vrátí.

N2375AOdavidv
Vyjímečný
2014-06-23

Je to špičkový hotel s výborným personálem a špičkovým zařízením. Ubytoval bych se tu znovu. Podávají tu výtečná jídla. Děkuji za hezké maličkosti na baru. Budu se těšit, až sem příští rok přijedu znovu a chvíli tu budu bydlet v nádherné atmosféře. Děkuji Capo Bay.

STAN C

Capo Bay - informace

Capo Bay Hotel je elegantně zařízený hotel, který se nachází v krásném prostředí přímo u písečné pláže. Disponuje komfortními pokoji, bazénovým komplexem a třemi restauracemi s mezinárodní kuchyní. Nechybí zde bohaté vyžití pro dospělé ani pro děti. O pohodu během dne se postará wellness centrum a večer živá hudba.

Nejoblíbenější filtry:

  • Wi-Fi v hotelu zdarma
  • Wi-Fi zdarma
  • Písečná pláž
  • Dětské menu
  • Dětské hřiště
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
  • Volba roku podle TripAdvisoru

Poloha:

  • přibližně 50 m od centra města Protaras
  • přímo u pláže
  • doba jízdy z letiště přibližně 60 min.
World map
Průměrné hodnocení zákazníků:
Vyjímečný
(2963 hodnocení)
(2963 hodnocení)
    Umístění
    Kvalita spánku
    Pokoje
    Služba
    Cena / kvalita
    Čistota
  • STAN C2014-06-23
    Vyjímečný

    Je to špičkový hotel s výborným personálem a špičkovým zařízením. Ubytoval bych se tu znovu. Podávají tu výtečná jídla. Děkuji za hezké maličkosti na baru. Budu se těšit, až sem příští rok přijedu znovu a chvíli tu budu bydlet v nádherné atmosféře. Děkuji Capo Bay.

  • Tracey A2019-10-12
    Vyjímečný

    Další krásný pobyt v Capo Bay. Zatímco hotel, pokoje a vybavení zůstávají 5 *, jsou to zaměstnanci, kteří se o vás starají každý den, díky nimž tento hotel vyniká od ostatních, od generálního ředitele Andrease, jeho druhého velitele, Pavla, krásná Katerina a Anna, Nick & Costas v baru (my jsme je během našeho pobytu přepracovali) a dvě Georgie v Mamině a nezapomněli na Mayu, který se vždycky první ráno usmíval a pozdě do noci. Pokud jsem někoho vynechal, není to proto, že jsme si toho nevšimli. Děkuji všem za to, že náš pobyt byl tak krásný ??????????

  • princessposh2019-10-08

    Koncem září jsme zde strávili týden. Velmi jsme se na to těšili, poté, co jsme zkoumali recenze, jak často děláme. Vypadalo to slibně. Po příjezdu jsme měli problém s naším pokojem. Po nějakém naléhání na manažera, se kterým jsme mluvili, souhlasila s přesunem nás další den. Její způsob byl sporný, ale podnikla kroky. Pozitivní je přinejmenším kladný výsledek, který byl vyřešen - i když jsme se o něj museli snažit - a my jsme byli šťastnější se změnou pokoje. Další den jsme si promluvili s Katharinou, jinou manažerkou a byla velmi příjemná. Místnosti nejsou nijak zvlášť pěkně zdobené a NENÍ NIKDY je bez skvrn čisté. Bydleli jsme v místnosti s výhledem na oceán s větším balkonem. Není to úplně levné. Další problém, který jsme měli, byl znepokojivější. Po prvním ránu jsem si stěžoval také řídícímu týmu na stav bazénu. To se později ke mně vrátilo, jak vysvětlím. . . Kromě nezmyslového systému, kdy jsme si museli vybírat solária, zatímco jsme se dívali kolem obsluhy bazénu, snažili jsme se najít lehátka zdarma, jsme si nemohli pomoci, ale všimli jsme si - v 9 hodin ráno - stavu oblasti. Přes trávník byly kousky odpadu, přetékaly špinavé popelníky, které tam byly celou noc, a prázdné šálky na kávu atd. Na stolech. Řekl jsem Kostasovi - strážci bazénu - že systém, který měli k dispozici pro rezervaci solárií, byl směšný a nebyl jsem spokojený s tím, že jsem se kolem toho snažil najít. Museli jsme se spokojit s tím, co bylo k dispozici, zatímco kolem 50% solárií zůstává po většinu dne nedotčeno. Naštěstí jsme v druhý den našli volné lidi kolem dospělého bazénu, který nám nebyl nabídnut, a další obsluha bazénu potvrdila, že je můžeme použít. Mimochodem, běžná lehátka jsou strašně nepříjemná. Ti v bazénu pro dospělé mají polštář a jsou hezčí. Oblast kolem našich solárií u bazénu pro dospělé nebyla po celou dobu, kdy jsme je používali, vyčištěna. Stejné trosky - plátky vápna, mrtvý hmyz, nikdy nebyly nikdy vyčištěny a zůstávaly každý den. Po chvíli jsme to sami vyčistili. Proč také obsluha přichází a odstraňuje matrace lehátek ve 16: 45 hodin, když se bazén uzavírá v 18 hodin? To je opravdu špatné. Ostatní lidé chtějí přijít a využít bazén pro dospělé a RESERVOVANÉ lehátka, která zůstala prázdná po celý den. Je velmi nespravedlivé, že k tomu dochází. Po mých komentářech manažerskému týmu o oblasti bazénu. Kostas (obsluha bazénu) se rozhodl oslovit mě před skupinou, kterou předpokládám, pravidelnými a vracejícími se zákazníky, se svým manažerem, aby se mě zeptali, jestli mám stížnost na službu. Byl jsem opravdu překvapen a zpočátku jsem nevěděl, o čem se zmiňuje, když stále mluvil o „své službě“. Vysvětlil jsem, že ve skutečnosti to byl smetí v oblasti / trávníku, se kterou jsem měl problém, ale protože jsem byl tak položen na místo před skupinou lidí (zdálo se, že nedělají nic jiného, než si stěžují mezi sebou) Byl jsem opravdu zarazen a vlastně jsem se nedostal ke svým starostem. Nemyslím si, že je to dobrý způsob, jak řešit stížnosti zákazníků, které byly vysloveny vedení hotelu - že? Protože jsme nemohli zůstat „uvolnění“ a poslouchat stěžující zákazníky kolem nás (pro mě to odporuje logice, aby se vraceli na místo, na které si stěžujete) - přesunuli jsme se přibližně po 1 hodině, protože jsme se stejně cítili stísněni a bylo to úplně nepříjemný. (tehdy jsme našli lehátka u bazénu pro dospělé) Pro informaci - stížnosti / útržky, které jsme zaslechli, se týkaly „utěrky na ručníky“ a místních restaurací. . . Zjistili jsme, že snídaně nabízí velmi pěkné. Mnoho zaměstnanců při snídani bylo velmi užitečné. V hotelu jsme neměli večeři. Niki & Elini v lázních jsou absolutní profesionálové. Lázně jsou velmi dobré, ale dovednost je opravdu u terapeutů. Bez velkých terapeutů - nemá smysl mít lázně a jsem velmi rád, že mohu říci, že jsou vynikající. 5 hvězdiček pro lázeňské terapeuty a procedury. Pěkná horká sauna a velká parní lázeň. Okamžitá pláž - oblast zátoky Fig Tree je velmi přeplněná, ale jen kousek pěšky podél pláže je velké množství lehátek, které si můžete pronajmout na krásných plážích, což vám zdálo trochu více místa. Líbí se nám, že místní oblast Protares chodí každý večer moc. Existuje velký výběr restaurací a my jsme zkusili jinou velmi noc. Obzvláště se nám líbil pivovar na koktejly a jídlo bylo také dobré, nejlepší koktejly a servis zde určitě. Tradiční meze dům, který musíte jít nahoru, byl také náš skutečný favorit. To je téměř naproti indické restauraci Raj. Byli jsme na Kypru mnohokrát, vždy jsme se snažili někam nový (většinou), ale obávám se, že bychom se nevrátili do Capo Bay - možná jen pro lázeňskou masáž: -) Celkově to byl pěkný hotel, ale cítíme se zklamáni zážitky, které jsem zmínil. Vyžaduje nové lehátka, slunečníky, osušky a pozornost k detailům o čistotě a údržbě půdy. Mimochodem, oběd v Mama's (v hotelu) je naprosto vynikající a služba je také skvělá.

Přednosti hotelu

  • dětské atrakce
  • přímo u pláže
  • Wi-Fi zdarma v celém hotelu

Zadejte parametry jednotlivě pro zobrazení nabídky