- Umístění
- Kvalita spánku
- Pokoje
- Služba
- Cena / kvalita
- Čistota
- Cestovatelka812024-01-02Vyjímečný
Hotel je už “out of day”, měli jsme zrekonstruovaný pokoj, ten byl nový a moderní. Zbytek hotelu už má něco za sebou. Poloha je fajn, pár min.do Svatého Mořice. Měli jsme polopenzi, snídaně byly normální, často jim chyběly sklenice, jeden den před 10h už nebylo co jíst. Večeře byly dobré, výběr z ala carte… co mi vadilo, byla tma v jídelně, která nebyla dostatečně osvětlená. Hotel je také trochu labyrint. Co ale velmi oceňuju byl úžasný personál, který opravdu vycházel se vším vstříc a doslova vám udělal, co na očích viděl😊
- rinastina2020-01-28
Zůstali jsme v hotelu Europa čtyři noci a přestože nás chlapec, který nás kontroloval, byl zázrak služby, nemohu tento hotel hodnotit lépe než 3. Protože na konci dne je to jako křížení mezi Bates Motelem a setkáním se Shining. Hotel je velmi starý. Náš pokoj byl nesmírně starý a vy jste mohli doslova vidět, kam přesunuli nábytek kolem na zdi i samotný nábytek. Plavecký bazén byl pěkným doplňkem, ale dveře zůstaly bez známek. Takže i když víte, že je tam, není snadné najít. A problémy se znaménky shrnují celý hotel. Ve všem jsou náznaky. Alespoň v prvním patře a pak nic. Snídaně byla trochu smutná a lidé pracující se snídaní se zdáli mít větší zájem o to, aby udělali absolutně nic, nebo vás pronásledují za vaše číslo pokoje, než ve skutečnosti rozdávají jakýkoli druh služby. Žádnou z restaurací jsme nezkoušeli. Jednak proto, že pokud nedokážete vyrobit správná míchaná vejce, nedůvěřovali bychom vám, abyste připravili překvapený steak za 58 EUR! V centru města. Moritze, můžete si dát italskou gurmánskou večeři pro dva, přidáte pouze € 20 k výše € 58. Za druhé jsme nemohli najít žádné informace o restauracích v našem pokoji. Nada, niente, zilch, nada! Museli jsme to vyhledat online. . Abych to shrnul. Hotel Europa zažil lepší dny a pro mladou generaci, která hledá hotel se střední cenou, je to pravděpodobně zvětšené. Ale pak znovu, kde by měli lyžovat nebo najít dobré a dobře uvařené jídlo?
- RoseC30652019-09-06
Pokud zavolám hotel, abych se zeptal, zda je možné zrušit předplacenou rezervaci, a osoba na recepci mě ujišťuje, že by mi dovolil přesunout rezervaci do pozdějšího data bez dalších poplatků, pokud to bylo v rámci následujících 2 měsíce, pak očekávám, že hotel to bude ctít. Neočekávám, že majitel hotelu později plošně popře, že to bylo možné, nepokoušejte se prozkoumat předchozí konverzaci a nakonec mě zavěsit. Když jsem změnil své plány na základě toho, co mi hotel původně řekl, ztratil jsem nyní náklady na nocleh. Šokující zákaznický servis, nepoctivý majitel a z dalších recenzí na tomto webu se zdá, že nejsem jediný, kdo měl tuto zkušenost.