Perla Beach Resort - informace
Nejoblíbenější filtry:
- Písečná pláž
- PRO RODINY
- Dětské hřiště
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Volba roku podle TripAdvisoru
Poloha:
- přibližně 250 m od centra Primorska s mnoha restauracemi a obchody
- přímo u pláže
- doba jízdy z letiště přibližně 80 min.
- Umístění
- Kvalita spánku
- Pokoje
- Služba
- Cena / kvalita
- Čistota
- Alda M2025-07-25
Personál u drinků neochotný a otrávený, na snack dostanete max 3 kousky pizzy, víc vám obsluha nedá, že prý je ru moc lidí. Šokující! Jídlo slabé a stále stejné. Jen 5 míchaných drinků v ceně, ostatní si musíte zaplatit. Lehátka u bazénu jsou od rána obsazeny ručníky, když to řešíte s recepční, tak vám řekne, že samozřejmě, že to tak lidé můžou dělat. Jste v 5 ***** hotelu a je pro mě opravdu ponižující ráno v 6 běhat s ručníkem a zabírat lehátka. U moře má hotel také svá lehátka ale nikdo je nekontroluje, takže je obsadí lidé kteří tu ani nebydlí a vy zase máte smůlu. U bazénu asi jen 3 odpadkové koše, takže odpadky lidi nechávají u bazénu. Wc je daleko, takže si dovedete asi představit kde lidi vykonávají svou potřebu. Hnus! Dveře u baru na recepci jsou přímo naproti sloupu, ano sloupu. Takže otevřete a musíte ve dveřích obejít betonový sloup. Nechápete! Manažerka by se měla více starat o věci, které lidi štvou a nesbirat talíře u oběda. Personál u baru, u pizzy, na recepci - hrozné.
- Iveta M2024-08-24Vyjímečný
Ideální obloha hotelu pro rodiny s dětmi. Poloha blízko pláže. Hezký hotelový bazén.Čisté a prostorné pokoje, restaurace i lobby. Pestrý výběr výborného jídla , příjemný ochotný personál, pestrý večerní program pro hotelové hosty, malé i velké 😊😉
- Z5410ZCmilenam2024-08-23
Starší hotel na velmi dobrém místě u severní pláže. Vše je na dosah - centrum městečka, přístav, jižní pláž a spousta obchodů. Pokoj prostorný, prakticky vybavený. V koupelně pár rozbitých věcí, zřejmě dlouhodobě - držák na toaletní papír, polička ve sprše a rozbitý fén. Jídlo v restauraci dobré, myslím, že si každý vybere. Personál většinou nemluví, nezdraví, možná neumí, byli to prý Filipínci a Azerbajdžánci. Barman v lobby byl velmi nezdvořilý a drzý. U dveří z lobby byl neustále přeplněný koš na odpadky u kterého kouřil drzý barman a opodál kouřily uklízečky. To vše kazilo celkový dojem hotelu, kde by mohl být host spokojen. Další problém byli hosté, co chodí do restaurace na jídlo bosí, mokří a v plavkách. Pokud vím, není to ve čtyřhvězdičkovém hotelu běžné.
