Delegátský online servis 24/7
Kontakt s TUI před dovolenou
Kontakt s TUI během Vaší dovolené - Delegátský online servis 24/7
TUI Service Center s česky mluvícím konzultantem je Vám k dispozici denně od pondělí do neděle, od 9.00 do 17.00 hodiny středoevropského času (SEČ). Po těchto hodinách (9.00 – 17.00) nás můžete kontaktovat neomezeně v anglickém jazyce. Jestliže jste odeslali zprávu v českém jazyce po 17.hodině, obdržíte odpověď následující den, v pracovních hodinách česky mluvících konzultantů Delegátský online servis 24/7

Nezapomeňte si před odjezdem stáhnout mobilní aplikaci TUI a přihlásit se do myTUI.

Po přistání Vás čeká pasová kontrola, kontrola potřebných dokladů (např. QR kódů) nebo přímo vyzvednutí odbaveného zavazadla z pásu.

Po vyzvednutí zavazadel se vydejte k východu. Zaměstnanec TUI Vás nasměruje k autobusu (jestliže jste si zakoupili transfer). U některých destinací najdete informace o zakoupeném transferu také v aplikaci myTUI.

Autobus rozveze klienty do několika hotelů. Řidič uvede, u kterého hotelu zastaví.

Po příjezdu se dostavte na hotelovou recepci. Připravte si cestovní dokladů a doklad totožnosti.

ČAS NA BEZSTAROSTNOU DOVOLENOU!

Co dělat v případě dotazů nebo problémů?

V případě jakýchkoli potíží nebo dotazů týkajících se hotelových služeb se obraťte nejprve na recepci.

TUI Service Center s česky mluvícím konzultantem je Vám k dispozici denně od pondělí do neděle, od 9.00 do 17.00 hodiny. Po těchto hodinách (9.00 – 17.00) nás můžete kontaktovat neomezeně v anglickém jazyce.
Stažení cestovních dokladů 5 dní před odjezdem.
Aktuální časy letů a zavazadlové limity.
Odpovědi na často kladené otázky
Průvodce dovolenkovou destinací
Informace o transferu a čase vyzvednutí z hotelu
Možnost zakoupení fakultativních výletů a vypůjčení TUI Cars
Možnost vystavení faktury
Fakultativní výlety si můžete objednat při rezervaci, v myTUI nebo prostřednictvím mobilní aplikaci TUI. Rezervaci můžete provést také prostřednictvím TUI Service Center, a to tak, že nás kontaktujete prostřednictvím chatu v myTUI, telefonu, SMS nebo e-mailu. Kontaktní údaje na TUI Service Center najdete v myTUI. U nejoblíbenějších hotelů budete mít možnost setkat se s polsky nebo anglicky mluvícím odborníkem - Prázdninovým Expertem TUI, který se specializuje na nabídku atrakcí a výletů pro zákazníky TUI.
Prázdninový Expert TUI
Po příjezdu na dovolenou na Vašem účtu myTUI naleznete informaci, kdo je Prázdninovým Expertem TUI v místě Vaší dovolené.
Prázdninový Expert TUI Vám rád pomůže v:
✓ zakoupení fakultativních výletů a atrakcí,
✓ organizaci volného času a označení zajímavých míst v okolí,
✓ pronájmu automobilu.
O návštěvě Prázdninového Experta TUI v hotelu budete informováni upozorněním z mobilní aplikace nebo SMS zprávou.
V případě následujících otázek se obraťte na uvedené místo:
✓ Informace o dopravě do hotelu a na letiště → mobilní aplikace TUI nebo TUI Service Center✓ Reklamace během dovolené týkající se nedodržení smluvních služeb → TUI Service Center
✓ Prodloužení/zkrácení pobytu nebo změna hotelu → TUI Service Center

Potvrďte si aktuální časy zpátečních letů 48 hodin před odletem:
• v servise my TUI v mobilní aplikaci TUI;

48 hodin před odletem si ověřte čas transferu z hotelu na letiště:
• v servise myTUI v mobilní aplikaci TUI;
• v TUI Service Center.
