Delegátský online servis 24/7

Delegátský online servis 24/7 – tak snadné!
Kontakt s TUI před dovolenou
Kontakt s TUI během Vaší dovolené - Delegátský online servis 24/7
TUI Service Center s česky mluvícím konzultantem je Vám k dispozici denně od pondělí do neděle, od 9.00 do 17.00 hodiny středoevropského času (SEČ). Po těchto hodinách (9.00 – 17.00) nás můžete kontaktovat neomezeně v anglickém jazyce. Jestliže jste odeslali zprávu v českém jazyce po 17.hodině, obdržíte odpověď následující den, v pracovních hodinách česky mluvících konzultantů Delegátský online servis 24/7
Jak vypadá Delegátský online servis 24/7 během dovolené z TUI?
Nezapomeňte si před odjezdem stáhnout mobilní aplikaci TUI a přihlásit se do myTUI.
Po přistání Vás čeká pasová kontrola, kontrola potřebných dokladů (např. QR kódů) nebo přímo vyzvednutí odbaveného zavazadla z pásu.
Po vyzvednutí zavazadel se vydejte k východu. Zaměstnanec TUI Vás nasměruje k autobusu. U některých destinací najdete informace o transferu také v aplikaci myTUI.
Autobus rozveze klienty do několika hotelů. Řidič uvede, u kterého hotelu zastaví.
Po příjezdu se dostavte na hotelovou recepci. Připravte si cestovní dokladů a doklad totožnosti.
ČAS NA BEZSTAROSTNOU DOVOLENOU!
Co dělat v případě dotazů nebo problémů?
V případě jakýchkoli potíží nebo dotazů týkajících se hotelových služeb se obraťte nejprve na recepci.
TUI Service Center s česky mluvícím konzultantem je Vám k dispozici denně od pondělí do neděle, od 9.00 do 17.00 hodiny. Po těchto hodinách (9.00 – 17.00) nás můžete kontaktovat neomezeně v anglickém jazyce.

Co získáváte používáním myTUI?

Stažení cestovních dokladů 5 dní před odjezdem.

Aktuální časy letů a zavazadlové limity.

Odpovědi na často kladené otázky

Průvodce dovolenkovou destinací

Informace o transferu a čase vyzvednutí z hotelu

Možnost vystavení faktury
Zaregistrujte se a přidejte svou rezervaci do svého účtu myTUI: tui.cz/mytui
Hledáte atrakce ve své destinaci?

Fakultativní výlety si můžete objednat při rezervaci, v myTUI nebo prostřednictvím mobilní aplikaci TUI. Rezervaci můžete provést také prostřednictvím TUI Service Center, a to tak, že nás kontaktujete prostřednictvím chatu v myTUI, telefonu, SMS nebo e-mailu. Kontaktní údaje na TUI Service Center najdete v myTUI. U nejoblíbenějších hotelů budete mít možnost setkat se s polsky nebo anglicky mluvícím odborníkem - Prázdninovým Expertem TUI, který se specializuje na nabídku atrakcí a výletů pro zákazníky TUI.

Prázdninový Expert TUI

Po příjezdu na dovolenou na Vašem účtu myTUI naleznete informaci, kdo je Prázdninovým Expertem TUI v místě Vaší dovolené.

Prázdninový Expert TUI Vám rád pomůže v:
zakoupení fakultativních výletů a atrakcí,
organizaci volného času a označení zajímavých míst v okolí,
pronájmu automobilu.

O návštěvě Prázdninového Experta TUI v hotelu budete informováni upozorněním z mobilní aplikace nebo SMS zprávou.

V případě následujících otázek se obraťte na uvedené místo:

Informace o dopravě do hotelu a na letiště → mobilní aplikace TUI nebo TUI Service Center
Reklamace během dovolené týkající se nedodržení smluvních služeb → TUI Service Center
Prodloužení/zkrácení pobytu nebo změna hotelu → TUI Service Center
Jak vypadá Delegátský online servis 24/7 před návratem do Čech?
Potvrďte si aktuální časy zpátečních letů 48 hodin před odletem:
• v servise my TUI v mobilní aplikaci TUI;
48 hodin před odletem si ověřte čas transferu z hotelu na letiště:
• v servise myTUI v mobilní aplikaci TUI;
• v TUI Service Center.
Po příjezdu na letiště se dostavte se zavazadly k odbavovací přepážce. Obdržíte palubní vstupenku a poté můžete přejít k bezpečnostní kontrole a svého gate.