Delegátský online servis 24/7

Delegátský online servis 24/7 – tak snadné!
Kontakt s TUI před dovolenou
Kontakt s TUI během Vaší dovolené - Delegátský online servis 24/7
Česká podpora TUI Service Center je Vám k dispozici 24/7 během Vaší dovolené
chat 24/7: aplikace TUI
Jak vypadá Delegátský online servis 24/7 během dovolené z TUI?
Nezapomeňte si před odjezdem stáhnout mobilní aplikaci TUI a přihlásit se do myTUI.
Po přistání Vás čeká pasová kontrola, kontrola potřebných dokladů (např. QR kódů) nebo přímo vyzvednutí odbaveného zavazadla z pásu.
Po vyzvednutí zavazadel se vydejte k východu. Zaměstnanec TUI Vás nasměruje k autobusu. U některých destinací najdete informace o transferu také v aplikaci myTUI.
Autobus rozveze klienty do několika hotelů. Řidič uvede, u kterého hotelu zastaví.
Po příjezdu se dostavte na hotelovou recepci. Připravte si cestovní dokladů a doklad totožnosti.
ČAS NA BEZSTAROSTNOU DOVOLENOU!
Co dělat v případě dotazů nebo problémů?
V případě jakýchkoli potíží nebo dotazů týkajících se hotelových služeb se obraťte nejprve na recepci.
TUI Service Center je Vám k dispozici 24/7, a to i v mobilní aplikaci TUI. Využijte jakoukoli formu kontaktu a dejte nám vědět, s čím Vám můžeme pomoci.

Co získáváte používáním myTUI?

Stažení cestovních dokladů 5 dní před odjezdem.

Aktuální časy letů a zavazadlové limity.

Odpovědi na často kladené otázky

Průvodce dovolenkovou destinací

Informace o transferu a čase vyzvednutí z hotelu

Možnost vystavení faktury

chat TUI Service Center k dispozici na Vaší dovolené
Zaregistrujte se a přidejte svou rezervaci do svého účtu myTUI: tui.cz/mytui
Hledáte atrakce ve své destinaci?

Prázdninový Expert TUI

Po příjezdu na dovolenou na Vašem účtu myTUI naleznete informaci, kdo je Prázdninovým Expertem TUI v místě Vaší dovolené.

Prázdninový Expert TUI Vám rád pomůže v:
zakoupení fakultativních výletů a atrakcí,
organizaci volného času a označení zajímavých míst v okolí,
pronájmu automobilu.

O návštěvě Prázdninového Experta TUI v hotelu budete informováni upozorněním z mobilní aplikace nebo SMS zprávou.

V případě následujících otázek se obraťte na uvedené místo:

Informace o dopravě do hotelu a na letiště → mobilní aplikace TUI nebo TUI Service Center
Reklamace během dovolené týkající se nedodržení smluvních služeb → TUI Service Center
Prodloužení/zkrácení pobytu nebo změna hotelu → TUI Service Center
Jak vypadá Delegátský online servis 24/7 před návratem do Čech?
Potvrďte si aktuální časy zpátečních letů 48 hodin před odletem:
• v servise my TUI v mobilní aplikaci TUI;
48 hodin před odletem si ověřte čas transferu z hotelu na letiště:
• v servise myTUI v mobilní aplikaci TUI;
• v TUI Service Center.
Po příjezdu na letiště se dostavte se zavazadly k odbavovací přepážce. Obdržíte palubní vstupenku a poté můžete přejít k bezpečnostní kontrole a svého gate.