Rozhodně nestojí za ty peníze.
Poté, co se přesunete do toho, co první vypadá jako velmi pěkná vila, začnete si všímat detailů. Špinavá mikrovlná trouba, která voní jako večeře předchozího hosta, ne jediný zcela čistý ručník (vše po hnědé aplikaci na pláži). Ani se neobtěžovali čistit vanu z písku předchozích hostů. Vila je inzerována při rezervaci jako vila pro 4 dospělé osoby. Ve skutečnosti je snaha zapadnout 3 obrovský úsek. Jedna postel velikosti King je v pořádku, ale pohovka, kterou tvrdí, že může pojmout dva dospělé, se sotva vejde do jedné. Ve skutečnosti může být pohovka rozložena po 4 pokusech a dokonce budete mít štěstí, pokud je poněkud plochá. Celkově to není opravdu dlouhé a rozhodně ne ploché. Pokud chcete dát svým dětem nebo sami bolesti zad - jít na to. Polštáře jsou tak špatné, že si ani nedokážou udržet vlastní váhu, kromě toho, že bavlna, která byla v nich, je tak stará, že se změnila v spoustu obrovských koulí (obrázky připojené). Super otravné spát.
Zde je však část WORST - concierge. Poté, co požádal recepční pro technika, aby se podíval, zda pohovka může být stanovena, bylo nám řečeno, že bude ve vile za 15 minut. Po 20 minutách jsem několikrát poprvé zavolal recepční, nikdo neodpověděl. Šel jsem na recepci a chtěl jsem říct, že jsme čekali déle, než nám bylo řečeno, a chtěli bychom naplánovat technika poté, co budeme mít večeři (my jsme cestovali déle než 8 hodin, byli jsme unavení a hladoví). Osoba na recepci se ani neobtěžovala dokončit naslouchání a křičet: „Technik tam bude za 15 minut! "Řekl to velmi hrubým způsobem s nepřijatelným postojem, i když to bylo již za původním časovým rozpětím." Řekl také, že nemá žádné hovory, pak telefon zkontroloval a uvědomil si, že ano. Musel jsem podruhé opakovat, abych pochopil, že i když je technik pozdě, tak jsme s tím v pořádku a chceme, aby si po večeři zkontroloval pohovku. Byl zjevně netrpělivý a arogantní. Doslova první recepční vidím, kdo vás několikrát přeruší uprostřed věty i poté, co mu výslovně řeknete, aby poslouchal až do konce. Vypadá to, že má nulové stopy o tom, co je pohostinnost. Poté, co jsme se s technikem setkali, technik řekl: „de jure sofa je v pořádku, ale de facto je to nepřijatelné, takže nemůžeme nic dělat. „Jediné, co nabídli, byla skládací krátká postel navíc - v podstatě postýlka. Po zaplacení téměř 300 eur za noc? Opravdu? Poté, co jsme přišli na recepci, ten samý mladý muž, který zapomněl, z čeho pochází jeho plat, projevil nulový zájem o to, co jsme říkali, nepřetržitě nám nedovolili dokončit to, co jsme chtěli říci a ukázali nulový respekt. Jeho manažer nebyl v hotelu přítomen. ABSOLUTNĚ nedoporučujeme.
Kromě toho existuje mnoho menších záležitostí, které si nezaslouží 4 hvězdy a nestojí za to cenu (žádné tmavé záclony, extrémně hlasité AC e. T. C), ale všechny se srovnávají s věcmi, které jsem zmínil výše.
Chingiz M2019-07-06