H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel

H10 Playa Esmeralda

FUE22031
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
H10 Playa Esmeralda Kanárské ostrovy - Hotel
Vyjímečný
2020-02-01

Samotný hotel je velmi pěkný, krásný relaxační prostor, ohromující pláž, skvělý bazén a chutné jídlo. Dostal jsem však pokoj při pohledu na střechu, když jsem seděl, že jsi mohl vidět jen oblohu, protože zbytek byl zablokován, myslím, že je to proto, že jsem byl sám a jen tady čtyři dny. Byl jsem na polopenze, takže jsem si kupoval všechny své nápoje, ale když jsem přišel ke stolnímu servisu z baru, ignoroval mě zejména jedna servírka, krátké, kudrnaté vlasy a brýle by mě ignorovaly. Vysoký bar muž byl velmi hrubý a vytvořil rozruch, protože jsem neměl svoji pokojovou kartu, přestože jsem jediný v místnosti a já jsem třikrát říkal své jméno a číslo pokoje, křičel jméno jméno! ! ! Chtěl jsem na recepci vysvětlit, ale nerozumí, číšník a recepční se mi smáli. Odmítli změnit svůj pokoj, přestože mě požádali o tři rána v řadě, a dali mi balenou vodu, která potřebovala otvírák na láhve, ale nikdy mi ji neposkytli až do 3. dne. Myslím, že najdu další pěkně umístěný hotel s snad lepším personálem. Navzdory stížnostem v hotelu se nikdy nesnažili nic napravit.

sammyjojo_11
2018-07-17

Před 3 dny jsme se vrátili s přítelem z Fuerteventury, kde jsme strávili týden v hotelu H10 Sentido Playa Esmeralda. Ještě teď jsem se uplně nevzpamatovala ze zážitků (bohužel ne těch dobrých), které nás v hotelu potkaly. Na začátek pozitiva: 1. čistota pokojů - 4* (nedávám 5* z jediného důvodu a to proto, že při příjezdu jsme použili 2 skleničky k pití, po celý týden nám nebyly skleničky vyměněny za čisté i když pokoj byl uklízený každý den) 2. Jídlo - Polopenze - snídaně i večeře formou bufetu. Snídaně byly stejné každý den. Na výběr byly různé druhy pečiva, ovoce, palačinky, sýry, vajíčka (jak omelety, volská oka, vajíčka na tvrdo atd), jogurty, marmelády, uzeniny - prostě klasika. Večeře byla měněna každý večer. Základ jako pečivo, sýry, zelenina, hranolky, rýže...byl stejný každý den. Jinak během týdne jsme měli možnost zkusit mořské plody, ryby, paellu, sushi, gyros, grilovaná žebra, atd. Vždy si bylo z čeho vybrat! 3. Pláž Nádherná, čistá, klidná pláž. Lehátka nepatří k hotelu, takže počítejte s placením. Negativa (kterých je bohužel víc): 1. Vyhněte se rezervování přes booking! Komunikace mezi hotelem a bookingem je příšerná a trpí tím host/zákazník. Naše zkušenost: Dovolená byla objednána a zaplacena přes booking. Obdrželi jsme potvrzení o platbě, peníze odešly z účtu. Booking poslal účtenku do hotelu s číslem karty, kterou byl pobyt zaplacen. Při příjezdu do hotelu jsme byli požádáni o předložení karty se kterou jsme platili, aby recepční zkontorovala, zda číslo na účtence od bookingu souhlasí s číslem na naší kartě. Chyba nastala a číslo samozřejme nesouhlasilo. Jelikož jsem měla novou kartu, byla jsem v domění, že jsem pobyt zaplatila se starou kartou. Předložení potvrzení o platbě od Bookingu a předložení výpisu z účtu hotelu nestačilo, recepční po nás i nadále požadovala číslo karty. Nakonec nám bylo navrhnuto, že hotel odmítne platbu a vrátí peníze na kartu, ze které jim přišla platba a my zaplatíme za pobyt znovu. Po 3 dnech kdy jsem zkontrolovala bankovní účet jsem zjistila, že druhá platba byla z mého účtu odečtena, ale původní pořád nebyla na účet vrácena. Ten večer jsme strávili 2 hodiny na recepci a snažili se vyřešit tento problém. Jen náhodou jsem si vzpomněla, že na mém účtu na Netflixu mám uložené číslo staré karty. V tu chvíli jsme zjistili, že ani číslo staré karty nesouhlasilo s číslem, které poslal Booking hotelu. Po chvilce hledání na internetu přítel zjistil, že Booking někdy používá virtuální kartu. My jsme poslali peníze Bookingu a Booking poslal peníze hotelu z jiné (virtuální) karty. Tudíž my jsme už prvního dne byli postaveni do situace, kdy jsme nebyly schopni prokázat platnost platby. Tento problém se táhl ještě další dny. Byli jsme požádáni přijít další den na recepci a mluvit s manažerem. Manažerovi jsme celou situaci museli vysvětlovat znovu. Bylo nám řečeno, že hotel peníze vrátil hned v den našeho příjezdu a tak si máme zavolat na Booking a zjistit, co se stalo. Přítel začal protestovat, že to je problém komunikace Bookingu a hotelu a ne náš, proto my nikam volat nebudeme a z hotelu neodjedeme dokud nebudeme mít peníze zpátky na účtu. Do pul hodiny po této konverzaci jsme byli kontaktováni Bookingem, že peníze nám budou vráceny do 10 - 15 dní! Nevím co by se stalo, kdybychom neměli na účtu dostatek peněz (1,027 EUR) na druhou platbu. Zůstali bychom na ulici? 2. Připravte si dostatek peněz na vratné zálohy. Plážové ručníky - 15 EUR vratná záloha za jeden ručník (tudíž 30 EUR pro pár) Bezpečnostní safe - 18 EUR pojištění (nejsem si jista proč má host platit pojištění) +10 EUR vratná záloha (První den pobytu a hned jste "chudší" o 40 EUR, které vám budou vráceny až na konci pobytu, takže nemůžete tyto peníze utratit na drinky atd) Pokud se rozhodnete zahrát si mini golf a počítejte s vratnou zálohou 5 EUR + 2 EUR za osobu za hru 3. Společenská místnost Tato místnost obsahuje stolní tenis, stolní fotbálek a kulečník. Očekávali byste využití zdarma? Na to zapomeňte. Kulečník 2 EUR, stolní fotbálek 2 EUR, stolní tenis ZDARMA! (teda v případě, že máte vlastní pálky a míček) Naše zkušenost: Chtěli jsme si zahrát kulečník. Do kulečníku jsme vhodili 2 eura - tedy přesně 2x 1 EUR jak je požadováno. Kulečník jsme si dodnes nezahráli. Při stížnosti na recepci nám aspoň ta 2 eura byla vrácena. 4. Wifi Bez problému fungovala odpoledne, večer hrozně pomalá. O sledování filmu na internetu ani neuvažujte. 5. Platba Pokud se při příchodu do hotelu rozhodnete platit všechno v hotovosti a neotevřete si účet, doufejte, že máte dostatek peněz. Naše zkušenost: Jelikož jsme měli 40 EUR na recepci na zálohách a poslední den jsme si chtěli koupit nějaký drink a oběd, museli jsme si jít vybrat peníze z bankomatu. Poplatek za výběr 5 EUR. Na recepci nám bylo řečeno, že můžeme platit kartou v restauraci. Při pokusu zaplatit kartou, nám číšník oznámil, že možnost platby kartou v restauraci nemají a museli jsme z restaurace v přízemí jít zaplatit na recepci v 5. patře. 6. Vybavení pokoje - varná konvice Na pokoji můžete najít varnou konvici, kávu si můžete koupit v obchodě (hotel neposkytuje) a hrníčky na kávu si přivezte se sebou (hotel rovněž neposkytuje). 7. Lehátka u bazénu Vezměte ručník a hned po snídani utíkejte k bazénu a obsaďte lehátka. Pokud tak neučiníte, budete mít problém nějaké lehátko později najít. I když bude bazén prázdný a nikde neuvidíte moc lidí, lehátka budou stejně obsazená. (Mimochodem každé lehátko obsahuje nálepku se zákazem obsazování lehátek) Závěrem: Hotel je spíše pro Německou klientelu. Hotel rozhodně neodpodívá 4*. Pokud možno, zvolte all inclusive. Bude s vámi jednáno lépe než s hosty, kteří mají pouze snídani nebo polopenzi. Možná dostanete i hrníčky na kávu a mini golf v ceně :) Nám to stačilo a v brzké době se tam určitě neukážeme. A pokud se ještě někdy na Fuerteventuru vydáme, rozhodně zvolíme jiný hotel.

Diana J
Vyjímečný
2018-01-05

Jedná se o velký hotel se zaměřením hlavně na německou klentelu. leží na jižním okraji Costa Calma. Pokoje jsou umístěny ve svahu, převážně s výhledem na moře. Hotel leží u malé pláže. Poloha hotelu je v klidné a tiché části města a je výhodná pro výlety na jih a na jihozápad ostrova. Personál je vcelku ochotný, domluvíte se německy a anglicky. Náš pobyt byl se snídaní, která byla vynikající. Bohatý výběr včetně dušené zeleniny, ovocných a zeleninových šťáv

Jan Š
Vyjímečný
2015-06-21

Vynikající personál, jídlo a vůbec vše v hotelu. Kdybych měl rozepisovat všechny klady hotelu, tak to bude na několik A4. Moře nádherné a všude perfektně uklizeno. Mohu jen a jen doporučit. Děkujeme za vše a určitě se vrátíme.

765karelt
Vyjímečný
2014-05-28

Měli jsme all inclusive, dostali jsme vynikající hodnotu, skvělý výběr pití včetně čerstvě udělaných koktejlů, nic z předmíchaných kartonů jako v jiných hotelech. Skvělý výběr jídla, cava, čerstvě vymačkané ovocné džusy/smoothies, kuchař dělal čerstvé omelety a palačinky, skvělý výběr cereálií, vařeného jídla i pečiva, stejně jako čerstvého ovoce. Chodili jsme hlavně na bufetový oběd u bazénu, který byl skvělý, je tam i pec na pizzu, kde vám kuchař udělá vaši vlastní, upeče vám i vlastní pečivo. Můžete si vybrat i z velké nabídky masa, ryba vegetariánských jídel. Bydleli jsme tu jen 5 dní, takže jsme se nepodívali nijak daleko, protože jsme chtěli jen pobyt plný lenošení a nicnedělání. Jednou jsme si vzali taxi na Jandiu, abychom viděli pláž, která je hodně dlouhá a krásná, ale pláž v hotelu je také poměrně velká a ne tak rušná (je tam sice pár nudistů, protože tohle je jejich oblast, ale velká část lidí je oblečená). Personál byl skvělý a zábava také, nemůžeme si stěžovat vůbec na nic!

svl18
2020-02-01

Samotný hotel je velmi pěkný, krásný relaxační prostor, ohromující pláž, skvělý bazén a chutné jídlo. Dostal jsem však pokoj při pohledu na střechu, když jsem seděl, že jsi mohl vidět jen oblohu, protože zbytek byl zablokován, myslím, že je to proto, že jsem byl sám a jen tady čtyři dny. Byl jsem na polopenze, takže jsem si kupoval všechny své nápoje, ale když jsem přišel ke stolnímu servisu z baru, ignoroval mě zejména jedna servírka, krátké, kudrnaté vlasy a brýle by mě ignorovaly. Vysoký bar muž byl velmi hrubý a vytvořil rozruch, protože jsem neměl svoji pokojovou kartu, přestože jsem jediný v místnosti a já jsem třikrát říkal své jméno a číslo pokoje, křičel jméno jméno! ! ! Chtěl jsem na recepci vysvětlit, ale nerozumí, číšník a recepční se mi smáli. Odmítli změnit svůj pokoj, přestože mě požádali o tři rána v řadě, a dali mi balenou vodu, která potřebovala otvírák na láhve, ale nikdy mi ji neposkytli až do 3. dne. Myslím, že najdu další pěkně umístěný hotel s snad lepším personálem. Navzdory stížnostem v hotelu se nikdy nesnažili nic napravit.

sammyjojo_11
2018-07-17

Před 3 dny jsme se vrátili s přítelem z Fuerteventury, kde jsme strávili týden v hotelu H10 Sentido Playa Esmeralda. Ještě teď jsem se uplně nevzpamatovala ze zážitků (bohužel ne těch dobrých), které nás v hotelu potkaly. Na začátek pozitiva: 1. čistota pokojů - 4* (nedávám 5* z jediného důvodu a to proto, že při příjezdu jsme použili 2 skleničky k pití, po celý týden nám nebyly skleničky vyměněny za čisté i když pokoj byl uklízený každý den) 2. Jídlo - Polopenze - snídaně i večeře formou bufetu. Snídaně byly stejné každý den. Na výběr byly různé druhy pečiva, ovoce, palačinky, sýry, vajíčka (jak omelety, volská oka, vajíčka na tvrdo atd), jogurty, marmelády, uzeniny - prostě klasika. Večeře byla měněna každý večer. Základ jako pečivo, sýry, zelenina, hranolky, rýže...byl stejný každý den. Jinak během týdne jsme měli možnost zkusit mořské plody, ryby, paellu, sushi, gyros, grilovaná žebra, atd. Vždy si bylo z čeho vybrat! 3. Pláž Nádherná, čistá, klidná pláž. Lehátka nepatří k hotelu, takže počítejte s placením. Negativa (kterých je bohužel víc): 1. Vyhněte se rezervování přes booking! Komunikace mezi hotelem a bookingem je příšerná a trpí tím host/zákazník. Naše zkušenost: Dovolená byla objednána a zaplacena přes booking. Obdrželi jsme potvrzení o platbě, peníze odešly z účtu. Booking poslal účtenku do hotelu s číslem karty, kterou byl pobyt zaplacen. Při příjezdu do hotelu jsme byli požádáni o předložení karty se kterou jsme platili, aby recepční zkontorovala, zda číslo na účtence od bookingu souhlasí s číslem na naší kartě. Chyba nastala a číslo samozřejme nesouhlasilo. Jelikož jsem měla novou kartu, byla jsem v domění, že jsem pobyt zaplatila se starou kartou. Předložení potvrzení o platbě od Bookingu a předložení výpisu z účtu hotelu nestačilo, recepční po nás i nadále požadovala číslo karty. Nakonec nám bylo navrhnuto, že hotel odmítne platbu a vrátí peníze na kartu, ze které jim přišla platba a my zaplatíme za pobyt znovu. Po 3 dnech kdy jsem zkontrolovala bankovní účet jsem zjistila, že druhá platba byla z mého účtu odečtena, ale původní pořád nebyla na účet vrácena. Ten večer jsme strávili 2 hodiny na recepci a snažili se vyřešit tento problém. Jen náhodou jsem si vzpomněla, že na mém účtu na Netflixu mám uložené číslo staré karty. V tu chvíli jsme zjistili, že ani číslo staré karty nesouhlasilo s číslem, které poslal Booking hotelu. Po chvilce hledání na internetu přítel zjistil, že Booking někdy používá virtuální kartu. My jsme poslali peníze Bookingu a Booking poslal peníze hotelu z jiné (virtuální) karty. Tudíž my jsme už prvního dne byli postaveni do situace, kdy jsme nebyly schopni prokázat platnost platby. Tento problém se táhl ještě další dny. Byli jsme požádáni přijít další den na recepci a mluvit s manažerem. Manažerovi jsme celou situaci museli vysvětlovat znovu. Bylo nám řečeno, že hotel peníze vrátil hned v den našeho příjezdu a tak si máme zavolat na Booking a zjistit, co se stalo. Přítel začal protestovat, že to je problém komunikace Bookingu a hotelu a ne náš, proto my nikam volat nebudeme a z hotelu neodjedeme dokud nebudeme mít peníze zpátky na účtu. Do pul hodiny po této konverzaci jsme byli kontaktováni Bookingem, že peníze nám budou vráceny do 10 - 15 dní! Nevím co by se stalo, kdybychom neměli na účtu dostatek peněz (1,027 EUR) na druhou platbu. Zůstali bychom na ulici? 2. Připravte si dostatek peněz na vratné zálohy. Plážové ručníky - 15 EUR vratná záloha za jeden ručník (tudíž 30 EUR pro pár) Bezpečnostní safe - 18 EUR pojištění (nejsem si jista proč má host platit pojištění) +10 EUR vratná záloha (První den pobytu a hned jste "chudší" o 40 EUR, které vám budou vráceny až na konci pobytu, takže nemůžete tyto peníze utratit na drinky atd) Pokud se rozhodnete zahrát si mini golf a počítejte s vratnou zálohou 5 EUR + 2 EUR za osobu za hru 3. Společenská místnost Tato místnost obsahuje stolní tenis, stolní fotbálek a kulečník. Očekávali byste využití zdarma? Na to zapomeňte. Kulečník 2 EUR, stolní fotbálek 2 EUR, stolní tenis ZDARMA! (teda v případě, že máte vlastní pálky a míček) Naše zkušenost: Chtěli jsme si zahrát kulečník. Do kulečníku jsme vhodili 2 eura - tedy přesně 2x 1 EUR jak je požadováno. Kulečník jsme si dodnes nezahráli. Při stížnosti na recepci nám aspoň ta 2 eura byla vrácena. 4. Wifi Bez problému fungovala odpoledne, večer hrozně pomalá. O sledování filmu na internetu ani neuvažujte. 5. Platba Pokud se při příchodu do hotelu rozhodnete platit všechno v hotovosti a neotevřete si účet, doufejte, že máte dostatek peněz. Naše zkušenost: Jelikož jsme měli 40 EUR na recepci na zálohách a poslední den jsme si chtěli koupit nějaký drink a oběd, museli jsme si jít vybrat peníze z bankomatu. Poplatek za výběr 5 EUR. Na recepci nám bylo řečeno, že můžeme platit kartou v restauraci. Při pokusu zaplatit kartou, nám číšník oznámil, že možnost platby kartou v restauraci nemají a museli jsme z restaurace v přízemí jít zaplatit na recepci v 5. patře. 6. Vybavení pokoje - varná konvice Na pokoji můžete najít varnou konvici, kávu si můžete koupit v obchodě (hotel neposkytuje) a hrníčky na kávu si přivezte se sebou (hotel rovněž neposkytuje). 7. Lehátka u bazénu Vezměte ručník a hned po snídani utíkejte k bazénu a obsaďte lehátka. Pokud tak neučiníte, budete mít problém nějaké lehátko později najít. I když bude bazén prázdný a nikde neuvidíte moc lidí, lehátka budou stejně obsazená. (Mimochodem každé lehátko obsahuje nálepku se zákazem obsazování lehátek) Závěrem: Hotel je spíše pro Německou klientelu. Hotel rozhodně neodpodívá 4*. Pokud možno, zvolte all inclusive. Bude s vámi jednáno lépe než s hosty, kteří mají pouze snídani nebo polopenzi. Možná dostanete i hrníčky na kávu a mini golf v ceně :) Nám to stačilo a v brzké době se tam určitě neukážeme. A pokud se ještě někdy na Fuerteventuru vydáme, rozhodně zvolíme jiný hotel.

Diana J

H10 Playa Esmeralda - informace

H10 Playa Esmeralda je hotel v arabském stylu, který se nachází přímo u dlouhé písečné pláže v Costa Calma - jedné z nejkrásnějších pláží v regionu. Zároveň se nachází v blízkosti centra města (pouhé 2 km) s mnoha kavárnami, restauracemi a obchody. Komplex nabízí zajímavý animační program, pestrou sportovní nabídku a rozsáhlé wellness zařízení. V moderně zařízených a prostorných pokojích na hosty čeká příjemný odpočinek. Hotel vítá dospělé hosty (18+).

Nejoblíbenější filtry:

  • Wi-Fi v hotelu zdarma
  • Wi-Fi zdarma
  • Písečná pláž
  • Wellness
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
  • Volba roku podle TripAdvisoru

Poloha:

  • přibližně 2 km od centra města Costa Calma s restauracemi, kluby, obchody; cca 1,5 km od autobusové zastávky
  • přímo u pláže
  • doba jízdy z letiště přibližně 70 min.
World map
Průměrné hodnocení zákazníků:
Vyjímečný
(2834 hodnocení)
(2834 hodnocení)
    Umístění
    Kvalita spánku
    Pokoje
    Služba
    Cena / kvalita
    Čistota
  • Diana J2018-07-17

    Před 3 dny jsme se vrátili s přítelem z Fuerteventury, kde jsme strávili týden v hotelu H10 Sentido Playa Esmeralda. Ještě teď jsem se uplně nevzpamatovala ze zážitků (bohužel ne těch dobrých), které nás v hotelu potkaly. Na začátek pozitiva: 1. čistota pokojů - 4* (nedávám 5* z jediného důvodu a to proto, že při příjezdu jsme použili 2 skleničky k pití, po celý týden nám nebyly skleničky vyměněny za čisté i když pokoj byl uklízený každý den) 2. Jídlo - Polopenze - snídaně i večeře formou bufetu. Snídaně byly stejné každý den. Na výběr byly různé druhy pečiva, ovoce, palačinky, sýry, vajíčka (jak omelety, volská oka, vajíčka na tvrdo atd), jogurty, marmelády, uzeniny - prostě klasika. Večeře byla měněna každý večer. Základ jako pečivo, sýry, zelenina, hranolky, rýže...byl stejný každý den. Jinak během týdne jsme měli možnost zkusit mořské plody, ryby, paellu, sushi, gyros, grilovaná žebra, atd. Vždy si bylo z čeho vybrat! 3. Pláž Nádherná, čistá, klidná pláž. Lehátka nepatří k hotelu, takže počítejte s placením. Negativa (kterých je bohužel víc): 1. Vyhněte se rezervování přes booking! Komunikace mezi hotelem a bookingem je příšerná a trpí tím host/zákazník. Naše zkušenost: Dovolená byla objednána a zaplacena přes booking. Obdrželi jsme potvrzení o platbě, peníze odešly z účtu. Booking poslal účtenku do hotelu s číslem karty, kterou byl pobyt zaplacen. Při příjezdu do hotelu jsme byli požádáni o předložení karty se kterou jsme platili, aby recepční zkontorovala, zda číslo na účtence od bookingu souhlasí s číslem na naší kartě. Chyba nastala a číslo samozřejme nesouhlasilo. Jelikož jsem měla novou kartu, byla jsem v domění, že jsem pobyt zaplatila se starou kartou. Předložení potvrzení o platbě od Bookingu a předložení výpisu z účtu hotelu nestačilo, recepční po nás i nadále požadovala číslo karty. Nakonec nám bylo navrhnuto, že hotel odmítne platbu a vrátí peníze na kartu, ze které jim přišla platba a my zaplatíme za pobyt znovu. Po 3 dnech kdy jsem zkontrolovala bankovní účet jsem zjistila, že druhá platba byla z mého účtu odečtena, ale původní pořád nebyla na účet vrácena. Ten večer jsme strávili 2 hodiny na recepci a snažili se vyřešit tento problém. Jen náhodou jsem si vzpomněla, že na mém účtu na Netflixu mám uložené číslo staré karty. V tu chvíli jsme zjistili, že ani číslo staré karty nesouhlasilo s číslem, které poslal Booking hotelu. Po chvilce hledání na internetu přítel zjistil, že Booking někdy používá virtuální kartu. My jsme poslali peníze Bookingu a Booking poslal peníze hotelu z jiné (virtuální) karty. Tudíž my jsme už prvního dne byli postaveni do situace, kdy jsme nebyly schopni prokázat platnost platby. Tento problém se táhl ještě další dny. Byli jsme požádáni přijít další den na recepci a mluvit s manažerem. Manažerovi jsme celou situaci museli vysvětlovat znovu. Bylo nám řečeno, že hotel peníze vrátil hned v den našeho příjezdu a tak si máme zavolat na Booking a zjistit, co se stalo. Přítel začal protestovat, že to je problém komunikace Bookingu a hotelu a ne náš, proto my nikam volat nebudeme a z hotelu neodjedeme dokud nebudeme mít peníze zpátky na účtu. Do pul hodiny po této konverzaci jsme byli kontaktováni Bookingem, že peníze nám budou vráceny do 10 - 15 dní! Nevím co by se stalo, kdybychom neměli na účtu dostatek peněz (1,027 EUR) na druhou platbu. Zůstali bychom na ulici? 2. Připravte si dostatek peněz na vratné zálohy. Plážové ručníky - 15 EUR vratná záloha za jeden ručník (tudíž 30 EUR pro pár) Bezpečnostní safe - 18 EUR pojištění (nejsem si jista proč má host platit pojištění) +10 EUR vratná záloha (První den pobytu a hned jste "chudší" o 40 EUR, které vám budou vráceny až na konci pobytu, takže nemůžete tyto peníze utratit na drinky atd) Pokud se rozhodnete zahrát si mini golf a počítejte s vratnou zálohou 5 EUR + 2 EUR za osobu za hru 3. Společenská místnost Tato místnost obsahuje stolní tenis, stolní fotbálek a kulečník. Očekávali byste využití zdarma? Na to zapomeňte. Kulečník 2 EUR, stolní fotbálek 2 EUR, stolní tenis ZDARMA! (teda v případě, že máte vlastní pálky a míček) Naše zkušenost: Chtěli jsme si zahrát kulečník. Do kulečníku jsme vhodili 2 eura - tedy přesně 2x 1 EUR jak je požadováno. Kulečník jsme si dodnes nezahráli. Při stížnosti na recepci nám aspoň ta 2 eura byla vrácena. 4. Wifi Bez problému fungovala odpoledne, večer hrozně pomalá. O sledování filmu na internetu ani neuvažujte. 5. Platba Pokud se při příchodu do hotelu rozhodnete platit všechno v hotovosti a neotevřete si účet, doufejte, že máte dostatek peněz. Naše zkušenost: Jelikož jsme měli 40 EUR na recepci na zálohách a poslední den jsme si chtěli koupit nějaký drink a oběd, museli jsme si jít vybrat peníze z bankomatu. Poplatek za výběr 5 EUR. Na recepci nám bylo řečeno, že můžeme platit kartou v restauraci. Při pokusu zaplatit kartou, nám číšník oznámil, že možnost platby kartou v restauraci nemají a museli jsme z restaurace v přízemí jít zaplatit na recepci v 5. patře. 6. Vybavení pokoje - varná konvice Na pokoji můžete najít varnou konvici, kávu si můžete koupit v obchodě (hotel neposkytuje) a hrníčky na kávu si přivezte se sebou (hotel rovněž neposkytuje). 7. Lehátka u bazénu Vezměte ručník a hned po snídani utíkejte k bazénu a obsaďte lehátka. Pokud tak neučiníte, budete mít problém nějaké lehátko později najít. I když bude bazén prázdný a nikde neuvidíte moc lidí, lehátka budou stejně obsazená. (Mimochodem každé lehátko obsahuje nálepku se zákazem obsazování lehátek) Závěrem: Hotel je spíše pro Německou klientelu. Hotel rozhodně neodpodívá 4*. Pokud možno, zvolte all inclusive. Bude s vámi jednáno lépe než s hosty, kteří mají pouze snídani nebo polopenzi. Možná dostanete i hrníčky na kávu a mini golf v ceně :) Nám to stačilo a v brzké době se tam určitě neukážeme. A pokud se ještě někdy na Fuerteventuru vydáme, rozhodně zvolíme jiný hotel.

  • Jan Š2018-01-05
    Vyjímečný

    Jedná se o velký hotel se zaměřením hlavně na německou klentelu. leží na jižním okraji Costa Calma. Pokoje jsou umístěny ve svahu, převážně s výhledem na moře. Hotel leží u malé pláže. Poloha hotelu je v klidné a tiché části města a je výhodná pro výlety na jih a na jihozápad ostrova. Personál je vcelku ochotný, domluvíte se německy a anglicky. Náš pobyt byl se snídaní, která byla vynikající. Bohatý výběr včetně dušené zeleniny, ovocných a zeleninových šťáv

  • 765karelt2015-06-21
    Vyjímečný

    Vynikající personál, jídlo a vůbec vše v hotelu. Kdybych měl rozepisovat všechny klady hotelu, tak to bude na několik A4. Moře nádherné a všude perfektně uklizeno. Mohu jen a jen doporučit. Děkujeme za vše a určitě se vrátíme.

Přednosti hotelu

  • hotel pro dospělé (18+)
  • rozsáhlá sportovní nabídka
  • Wi-Fi zdarma v celém hotelu

Zadejte parametry jednotlivě pro zobrazení nabídky