SMY Tahona Fuerteventura Kanárské ostrovy - Hotel
SMY Tahona Fuerteventura Kanárské ostrovy - Hotel
SMY Tahona Fuerteventura Kanárské ostrovy - Hotel
SMY Tahona Fuerteventura Kanárské ostrovy - Hotel
SMY Tahona Fuerteventura Kanárské ostrovy - Hotel
SMY Tahona Fuerteventura Kanárské ostrovy - Hotel
SMY Tahona Fuerteventura Kanárské ostrovy - Hotel
SMY Tahona Fuerteventura Kanárské ostrovy - Hotel
SMY Tahona Fuerteventura Kanárské ostrovy - Hotel
SMY Tahona Fuerteventura Kanárské ostrovy - Hotel
SMY Tahona Fuerteventura Kanárské ostrovy - Hotel
SMY Tahona Fuerteventura Kanárské ostrovy - Hotel
SMY Tahona Fuerteventura Kanárské ostrovy - Hotel
SMY Tahona Fuerteventura Kanárské ostrovy - Hotel

SMY Tahona Fuerteventura

FUE26001
SMY Tahona Fuerteventura Kanárské ostrovy - Hotel
SMY Tahona Fuerteventura Kanárské ostrovy - Hotel
SMY Tahona Fuerteventura Kanárské ostrovy - Hotel
SMY Tahona Fuerteventura Kanárské ostrovy - Hotel
SMY Tahona Fuerteventura Kanárské ostrovy - Hotel
SMY Tahona Fuerteventura Kanárské ostrovy - Hotel
SMY Tahona Fuerteventura Kanárské ostrovy - Hotel
SMY Tahona Fuerteventura Kanárské ostrovy - Hotel
SMY Tahona Fuerteventura Kanárské ostrovy - Hotel
SMY Tahona Fuerteventura Kanárské ostrovy - Hotel
SMY Tahona Fuerteventura Kanárské ostrovy - Hotel
SMY Tahona Fuerteventura Kanárské ostrovy - Hotel
SMY Tahona Fuerteventura Kanárské ostrovy - Hotel
SMY Tahona Fuerteventura Kanárské ostrovy - Hotel
Vyjímečný
2020-02-07

To bylo v mém hotelu šesté. Když jsem v listopadu zůstal, všiml jsem si několika změn, ale jídlo nebylo nejlepší. Tentokrát bylo jídlo hrozné. Dorazili jsme do 11. 15 v sobotu a byl nám okamžitě dán náš pokoj. Šli jsme na oběd, abychom našli manžel ladling brambor do sklenice říká, že to byl koktejl. Ze 7 nocí jsme jedli 5 večerů a 3 obědy. Toustovač při snídani rozhodně viděl lepší dny, protože toast nemá. Ve středu přátelé v místnosti za námi šli domů. Přesunuli své tašky do haly a při návratu do místnosti našel koupelnu vytrhanou. V tuto chvíli se ani nepřihlásili. Hluk procházející zdmi byl hrozný. Můj manžel byl nemocný v posteli a podařilo se mu spát s ušními ucpávkami. Chápu, že je třeba provést renovace, ale hotel nebyl plný, tak proč nám dejte pokoj vedle. Práce skončila v polovině odpoledne, jinak jsem si v tu chvíli stěžoval. Čtvrtek práce pokračoval asi do 15 hodin, ale restartoval se v 5 hodin a po hodině jsem šel na recepci s otázkou, jak dlouho budou fungovat, protože hluk byl opravdu špatný. Kontaktovali pracovníka a on řekl, že je celý den hotový. Recepční řekla, že pokud bude ještě nějaký hluk, mohli bychom změnit pokoje, ale po 2 nocích odešel, byl to spěch k pohybu. Páteční práce začala znovu a skončila znovu ve 3, aby se znovu spustila v 5. 30. V 6 . 30 Šel jsem na recepci, protože už jsem ztratil smysl pro humor. Dáma na recepci řekla, že pracovali jen 1 minutu, což bylo nepravdivé. Řekla, že dělají práci teď, když lidé odcházeli ze svých pokojů, aby šli na jídlo. Vracíme se do místnosti asi 5. 30 každý den se připravovat na večer, takže to byla nejhorší doba na práci. Kdybyste jen mohli připojit videa, abyste ukázali hluk, který jsme museli snášet. Toto bude naše poslední návštěva hotelu, což je opravdu hanba, protože jsme tam vytvořili spoustu přátel, ale řekli jsme, že už nebudou dál. Sára před zvědavostí udržovala všechny šťastné a Freddie byl jeho obvyklé veselé já, ale

lillian b
2020-02-12

Zůstal 10 nocí na konci ledna / začátku února 2020. Měli jsme obývací část s pohovkou, kterou bylo možné použít jako postel, ložnici se 2 samostatnými postelemi, sprchu. Konvice na pokoji. Když jsme dorazili, byly tam dvě láhve vody, kávové sáčky, mléčné sáčky a čajové sáčky. Během pobytu nebyli nahrazeni. TV v obývacím pokoji, ale musíte platit, pokud chcete BBC 1, ITV, kanál 4, Pick TV a všechny španělské a německé kanály. TV náklady 4. 5 EUR na jeden den, 37 EUR na 14 dní. Můžete si vybrat libovolný počet dní. Někdy by došlo ke ztrátě signálu. Jídlo bylo v pořádku, ale nikdy nebylo příliš horké. Bufetová služba. Desky byly vždy rychle odstraněny a personál tvrdě pracoval. Většina talířů je odštípnutá. Několikrát jsem musel čekat, až se z kuchyně přinesou čisté talíře, stejně jako u šálků u snídaně. Omelety byly dobré, čerstvě uvařené, když je chcete snídat. Žádný vysoušeč vlasů v pokoji, ale jeden lze najmout na recepci. Spousta znamení, že solária nelze rezervovat. Spousta německy mluvících hostů, když jsem tam byl. Zaměstnanci neudělali nic ohledně mé stížnosti týkající se hostů, kteří položili ručníky na lehátka brzy ráno a nevraceli se až později během dne. Samoobslužný kávovar u bazénu stále selhal. Pokoj nebyl úplně čistý při příjezdu a nemyslím si, že byl vůbec vyčištěn během 10 dnů kromě toho, že byla podlaha vytírána. Čističe by zřejmě měly být za 4 dny v týdnu, ale nevíte, jaké dny, takže nevíte, kdy očekávat čisté ručníky.

Ronald F
2020-02-11

Toto místo jsme milovali. Letos se setkal s dobrými přáteli, ale všichni jsme byli tak zklamaní, jak se věci změnily. Vypadá to, že nový management je na místě a kupodivu všichni Britové telefonovali, oslovovali se při odchodu z jídelny nebo při putování kolem a byli žádáni o náš názor na různá témata, tj. Jídlo, pokoje, bary, bazén atd. Spousta z nás si stěžovala na jídlo, na večeři nebylo moc na výběr a pro vegetariány nebylo nic kromě čipů a salátu. Jednoho večera byla rybí polévka, rybí paella a ryby v omáčce plus nějaké suché kuřecí paličky. Každý obracející večer a velmi často také v poledne byly čipy. Absolutně žádná představivost. Na straně plus byla dobrá zásoba zeleniny a ovoce. Bazén byl příliš studený na to, aby se tam mohl plavat, a pokoje jsou tak staré a unavené, že to prostě nechává. Toto byla naše pátá návštěva a je mi smutno říci, že se nevrátíme, dokud neslyšíme, že došlo k obrovským zlepšením.

Sioux59
Vyjímečný
2020-02-09

Zůstal zde poprvé na Vánoce. Musím říct, že nemůžu hotel zavinit. Poloha je skvělá, velmi centrální. Jídlo v hotelu bylo skvělé, pro každého něco. Personál byl skvělý, zejména manažer Sydney. Každý den komunikoval s hosty, kolem bazénu a v restauraci. . . . určitě zde zůstane

Exploration76239
2020-02-09

Strávili jsme téměř celý leden v tomto, našem dlouhodobě oblíbeném hotelu. Byli jsme tak velmi zklamaní, že máme pocit, že se už nikdy nevrátíme!  1. KRÁDEŽ. Nikdy předtím jsme neměli žádné problémy, ale tentokrát zaměstnanci měli ukradené dvě spousty peněz z našeho pokoje (nikdo nemohl do našeho pokoje vstoupit). Když jsme to nahlásili vedení, bylo nám řečeno, že bychom měli použít trezor! Použili jsme trezor pro naše hlavní peníze, které by byly cílem profesionálního zloděje / zloděje, ale cítili jsme, že naše malé částky v mé peněžence atd. Budou v bezpečí. Vedení očividně ví, že někteří z jejich zaměstnanců jsou zloději, pokud nám musí říci, abychom zamkli peníze mimo dosah. Aby toho nebylo málo, manažer nám vrátil částku převyšující ukradenou částku, která naznačovala, že jsme lhali o ukradené částce nebo jsme byli v našem účetnictví nepřesní.  2. STRAVOVÁNÍ. Tento hotel byl vždy pyšný na své stravování a vybudoval si zaslouženou pověst kvalitou a prezentací svého jídla. Tentokrát to nebylo nic jiného než propastného nejen pro špatnou kvalitu a množství, ale pro pouhé ignorování bezpečných postupů hygieny potravin. Jídlo bylo téměř vždy prezentováno a udržováno při teplotách v rozmezí, které je považováno za „NEBEZPEČÍ ZÓNY“ pro bezpečnou stravu. Při jedné příležitosti jsem byl potěšen, když jsem viděl osobu s pracovním titulem referenta pro styk s veřejností pomocí pistole na teplotu potravin. Když naskenovala polévku v nádobě, byla hodnota 57. 2 stupně Celsia. Poukázal jsem na ni, že jídlo musí být méně než 5 stupňů nebo více než 63 stupňů, aby bylo bezpečné. Její odpověď byla, “ve Španělsku je to jiné. Zde musí být mezi 50 a 60 stupni. „Od té doby jsem zkontroloval a ve Španělsku je nebezpečná zóna považována za 4 až 60 stupňů. Taková nevědomost by neměla být používána v situaci, kdy je ohroženo veřejné zdraví.  3. VŠEOBECNÉ. Ráno našeho odjezdu byla naše jmenovaná doba odhlášení 11. 00 hodin. Přesunuli jsme naše zavazadla do recepce, abychom čekali na náš transfer, ale ponechali jsme si klíč od pokoje, abychom měli přístup do zařízení až do doby odbavení. Představte si naše překvapení, když jsme se pokusili použít koupelnu a zjistili, že stavitelé útočí na koupelnu našeho bytu! Můžeme kategoricky prohlásit, že koupelna fungovala normálně po celou dobu našeho pobytu a že před naším odletem nenastalo nic, co by způsobilo nějaký druh „nouze“. Když však naši přátelé na tomto webu zveřejnili, že tyto stavební práce začaly před naším odhlášením, odpovědí managementu bylo, že PRÁCE JE NUTNÁ! To byla naprostá lež vedení, který neměl zdvořilost, aby se nás mohl zeptat nebo informovat, co se děje. Tato recenze byla napsána s velkou lítostí předáním staré kamarádky, Labranda La Tahona Garden. Upřímně děkujeme zaměstnancům, kteří se stali našimi přáteli, Freddym, Miguelem, Libbym, Rosou, Nena, Monikou, Cathy, Garou a dalšími. Zvláštní „děkuji“ bavičce Sary, která byla skvělá. Všem našim dalším přátelům, s nimiž jsme se v průběhu let potkali v Tahoně a kteří si to pravděpodobně přečtou, doufáme, že se s vámi znovu setkám, ale bude to někde jinde v Caletě. Prosím, dejte nám vědět, kam se rozhodnete jít. Bernie a Julie Corriganová

BernieandJulie
2020-02-07

To bylo v mém hotelu šesté. Když jsem v listopadu zůstal, všiml jsem si několika změn, ale jídlo nebylo nejlepší. Tentokrát bylo jídlo hrozné. Dorazili jsme do 11. 15 v sobotu a byl nám okamžitě dán náš pokoj. Šli jsme na oběd, abychom našli manžel ladling brambor do sklenice říká, že to byl koktejl. Ze 7 nocí jsme jedli 5 večerů a 3 obědy. Toustovač při snídani rozhodně viděl lepší dny, protože toast nemá. Ve středu přátelé v místnosti za námi šli domů. Přesunuli své tašky do haly a při návratu do místnosti našel koupelnu vytrhanou. V tuto chvíli se ani nepřihlásili. Hluk procházející zdmi byl hrozný. Můj manžel byl nemocný v posteli a podařilo se mu spát s ušními ucpávkami. Chápu, že je třeba provést renovace, ale hotel nebyl plný, tak proč nám dejte pokoj vedle. Práce skončila v polovině odpoledne, jinak jsem si v tu chvíli stěžoval. Čtvrtek práce pokračoval asi do 15 hodin, ale restartoval se v 5 hodin a po hodině jsem šel na recepci s otázkou, jak dlouho budou fungovat, protože hluk byl opravdu špatný. Kontaktovali pracovníka a on řekl, že je celý den hotový. Recepční řekla, že pokud bude ještě nějaký hluk, mohli bychom změnit pokoje, ale po 2 nocích odešel, byl to spěch k pohybu. Páteční práce začala znovu a skončila znovu ve 3, aby se znovu spustila v 5. 30. V 6 . 30 Šel jsem na recepci, protože už jsem ztratil smysl pro humor. Dáma na recepci řekla, že pracovali jen 1 minutu, což bylo nepravdivé. Řekla, že dělají práci teď, když lidé odcházeli ze svých pokojů, aby šli na jídlo. Vracíme se do místnosti asi 5. 30 každý den se připravovat na večer, takže to byla nejhorší doba na práci. Kdybyste jen mohli připojit videa, abyste ukázali hluk, který jsme museli snášet. Toto bude naše poslední návštěva hotelu, což je opravdu hanba, protože jsme tam vytvořili spoustu přátel, ale řekli jsme, že už nebudou dál. Sára před zvědavostí udržovala všechny šťastné a Freddie byl jeho obvyklé veselé já, ale

lillian b
2020-02-12

Zůstal 10 nocí na konci ledna / začátku února 2020. Měli jsme obývací část s pohovkou, kterou bylo možné použít jako postel, ložnici se 2 samostatnými postelemi, sprchu. Konvice na pokoji. Když jsme dorazili, byly tam dvě láhve vody, kávové sáčky, mléčné sáčky a čajové sáčky. Během pobytu nebyli nahrazeni. TV v obývacím pokoji, ale musíte platit, pokud chcete BBC 1, ITV, kanál 4, Pick TV a všechny španělské a německé kanály. TV náklady 4. 5 EUR na jeden den, 37 EUR na 14 dní. Můžete si vybrat libovolný počet dní. Někdy by došlo ke ztrátě signálu. Jídlo bylo v pořádku, ale nikdy nebylo příliš horké. Bufetová služba. Desky byly vždy rychle odstraněny a personál tvrdě pracoval. Většina talířů je odštípnutá. Několikrát jsem musel čekat, až se z kuchyně přinesou čisté talíře, stejně jako u šálků u snídaně. Omelety byly dobré, čerstvě uvařené, když je chcete snídat. Žádný vysoušeč vlasů v pokoji, ale jeden lze najmout na recepci. Spousta znamení, že solária nelze rezervovat. Spousta německy mluvících hostů, když jsem tam byl. Zaměstnanci neudělali nic ohledně mé stížnosti týkající se hostů, kteří položili ručníky na lehátka brzy ráno a nevraceli se až později během dne. Samoobslužný kávovar u bazénu stále selhal. Pokoj nebyl úplně čistý při příjezdu a nemyslím si, že byl vůbec vyčištěn během 10 dnů kromě toho, že byla podlaha vytírána. Čističe by zřejmě měly být za 4 dny v týdnu, ale nevíte, jaké dny, takže nevíte, kdy očekávat čisté ručníky.

Ronald F

SMY Tahona Fuerteventura - informace

Nejoblíbenější filtry:

  • Písečná pláž
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Poloha:

  • přibližně m od centra
  • přibližně m od pláže
  • doba jízdy z letiště přibližně min.
World map
Průměrné hodnocení zákazníků:
Vyjímečný
(1908 hodnocení)
(1908 hodnocení)
    Umístění
    Kvalita spánku
    Pokoje
    Služba
    Cena / kvalita
    Čistota
  • Ronald F2020-02-12

    Zůstal 10 nocí na konci ledna / začátku února 2020. Měli jsme obývací část s pohovkou, kterou bylo možné použít jako postel, ložnici se 2 samostatnými postelemi, sprchu. Konvice na pokoji. Když jsme dorazili, byly tam dvě láhve vody, kávové sáčky, mléčné sáčky a čajové sáčky. Během pobytu nebyli nahrazeni. TV v obývacím pokoji, ale musíte platit, pokud chcete BBC 1, ITV, kanál 4, Pick TV a všechny španělské a německé kanály. TV náklady 4. 5 EUR na jeden den, 37 EUR na 14 dní. Můžete si vybrat libovolný počet dní. Někdy by došlo ke ztrátě signálu. Jídlo bylo v pořádku, ale nikdy nebylo příliš horké. Bufetová služba. Desky byly vždy rychle odstraněny a personál tvrdě pracoval. Většina talířů je odštípnutá. Několikrát jsem musel čekat, až se z kuchyně přinesou čisté talíře, stejně jako u šálků u snídaně. Omelety byly dobré, čerstvě uvařené, když je chcete snídat. Žádný vysoušeč vlasů v pokoji, ale jeden lze najmout na recepci. Spousta znamení, že solária nelze rezervovat. Spousta německy mluvících hostů, když jsem tam byl. Zaměstnanci neudělali nic ohledně mé stížnosti týkající se hostů, kteří položili ručníky na lehátka brzy ráno a nevraceli se až později během dne. Samoobslužný kávovar u bazénu stále selhal. Pokoj nebyl úplně čistý při příjezdu a nemyslím si, že byl vůbec vyčištěn během 10 dnů kromě toho, že byla podlaha vytírána. Čističe by zřejmě měly být za 4 dny v týdnu, ale nevíte, jaké dny, takže nevíte, kdy očekávat čisté ručníky.

  • Sioux592020-02-11

    Toto místo jsme milovali. Letos se setkal s dobrými přáteli, ale všichni jsme byli tak zklamaní, jak se věci změnily. Vypadá to, že nový management je na místě a kupodivu všichni Britové telefonovali, oslovovali se při odchodu z jídelny nebo při putování kolem a byli žádáni o náš názor na různá témata, tj. Jídlo, pokoje, bary, bazén atd. Spousta z nás si stěžovala na jídlo, na večeři nebylo moc na výběr a pro vegetariány nebylo nic kromě čipů a salátu. Jednoho večera byla rybí polévka, rybí paella a ryby v omáčce plus nějaké suché kuřecí paličky. Každý obracející večer a velmi často také v poledne byly čipy. Absolutně žádná představivost. Na straně plus byla dobrá zásoba zeleniny a ovoce. Bazén byl příliš studený na to, aby se tam mohl plavat, a pokoje jsou tak staré a unavené, že to prostě nechává. Toto byla naše pátá návštěva a je mi smutno říci, že se nevrátíme, dokud neslyšíme, že došlo k obrovským zlepšením.

  • Exploration762392020-02-09
    Vyjímečný

    Zůstal zde poprvé na Vánoce. Musím říct, že nemůžu hotel zavinit. Poloha je skvělá, velmi centrální. Jídlo v hotelu bylo skvělé, pro každého něco. Personál byl skvělý, zejména manažer Sydney. Každý den komunikoval s hosty, kolem bazénu a v restauraci. . . . určitě zde zůstane

Nabídka tohoto hotelu není dostupná.