Zůstali jsme tady na začátku ledna dva týdny. Let a transfer (minibusem) do hotelu byl dobrý a check-in byl rychlý a snadný a přední personál domu nás informoval, že jsme byli upgradováni na pokoj s výhledem na moře, zdarma (jaké příjemné překvapení) !) když jsme si rezervovali pokoj s výhledem na hory. První dojmy z hotelu byly dobré a vypadaly velmi čistě a moderně. . Náš pokoj byl pěkný s krásným výhledem na pláž a přístav.
První týden našeho pobytu byl dobrý a potkali jsme několik krásných lidí. Zábava však hotel nechala. Kouzelník nebyl příliš dobrý a nezdálo se, že by byl na pódiu velmi dlouho, a jeho show vypadala, že za chvilku skončila. Zpěvové akty byly průměrné. Tradiční folklórní show ve druhém týdnu však byla velmi dobrá, nejlepší zábava na dovolené, i když jsme jí některé chyběly, protože jsme byli v a la carte restauraci.
Druhý týden však nebyl tak dobrý jako první týden. V pondělí druhého týdne hotel propojil prostor kávovaru a dělníci se nastěhovali a postavili novou podlahu. Celý týden jsme pak utrpěli neustálý hluk a prach z vrtání, kladiva, řetězové pily, která probíhala . Pokud jste seděli na pohodlných sedadlech poblíž baru, dostali jste hluk, a pokud ležel na soláriích, dostali jste hluk, nemohli jste se odtud dostat. Lidé tam jen seděli u svých nápojů a dávali si to. Stěžovali jsme si před personál domu a řekli nám, že to bylo náhlé rozhodnutí dělat práci, protože se vyskytl problém. Tyto věci nemohou být provedeny okamžitě, protože by pro tuto práci musely plánovat a musely by mít čas na to naplánovat, takže jsme jim nevěřili. Zaměstnanci nám však nabídli, abychom změnili místnosti na další, daleko od hluku, a nabídli nám den ven do Funchalu, ale oba nabídky jsme odmítli, protože nám zbývalo jen asi tři dny, a já jsem měl vyvinul infekci hrudníku a cítil jsem, že se pohybovat jen na krátkou dobu by bylo mnohem, protože jsem se necítil tak dobře.
Jídlo bylo trochu zasaženo a chybělo a občas jsme se snažili najít něco, co se nám líbilo. Ale musím říct, že polévky byly dobré. A la carte restaurace byla dobrá se spoustou výběru, ale jednu noc jsme měli mix s jídlem doručeným na jiný stůl. Nápoje, bílé víno a gin a tonikum byly dobré a hojné.
Čištění stolů nebylo tak dobré. Čekající personál otřel stoly a rohože stejným hadříkem, šel od stolu ke stolu se stejným hadříkem, přenášel bakterie a bakterie, nezměnil ani nepoužil čisté hadry. Nebyl použit žádný antivirový sprej a na konci jejich čištění by látka byla přinejmenším grubby. S příbory manipulovali současně s čištěním stolů, aniž by si museli čistit ruce. U vchodů do restaurace jsou dezinfekční prostředky na ruce, ale nikdy jsme neviděli žádného z obsluhujících zaměstnanců, kteří jej používají, pouze hosty.
Úklid pokoje byl průměrný, balkon byl zameten jednou těsně předtím, než jsme se vrátili domů. Jednoho dne jsem neměl chuť chodit ven kvůli mé infekci hrudníku, tak jsem zůstal v místnosti, jen jsem seděl na balkóně. Služebná přišla k úklidu a ona tam byla jen čtyři a půl minuty, udělala postel, zametla podlahu, vyměnila ručníky a propláchla loo, téměř žádné čištění.
Všichni zaměstnanci byli příjemní a přátelští. Nevím, jestli bychom se vrátili do tohoto hotelu. Také se neobtěžujte platit upgrade 40 EUR, který platíte za kvalitnější nápoje, rezervovaná lehátka atd., Nestojí to za to. Lůžka v lednu jsou hojná. Tento resort je velmi tichý, žádné obchody, jen muzeum a kostel ve městě (velmi zajímavé
také) .
Sauna a parní lázeň jsou velmi dobré, ale máme pocit, že by vedle těchto zařízení měla být soukromá šatna místo toho, abychom museli chodit zpět kolem bazénu a do chodby, a že v každé z těchto dám by měly být sprchy. a pánové šatny a toalety, ale místo toho máte smíšené otevřené sprchy, které nejsou příliš soukromé.
K tomuto hotelu jsou také připojeny dvě kavárny / restaurace (jedna je a la carte restaurace), ale pokud si chcete dát něco k pití, budete muset zaplatit, a proto jsme je nepoužívali, pouze a la carte restaurant na noc, která je součástí AI, ale rozhodně ne v den.
Christine C2020-02-07