Apollon Řecko - Hotel
Apollon Řecko - Hotel
Apollon Řecko - Hotel
Apollon Řecko - Hotel
Apollon Řecko - Hotel
Apollon Řecko - Hotel
Apollon Řecko - Hotel
Apollon Řecko - Hotel
Apollon Řecko - Hotel
Apollon Řecko - Hotel
Apollon Řecko - Hotel
Apollon Řecko - Hotel
Apollon Řecko - Hotel
Apollon Řecko - Hotel
Apollon Řecko - Hotel
Apollon Řecko - Hotel
Apollon Řecko - Hotel
Apollon Řecko - Hotel
Apollon Řecko - Hotel
Apollon Řecko - Hotel
Apollon Řecko - Hotel
Apollon Řecko - Hotel
Apollon Řecko - Hotel
Apollon Řecko - Hotel
Apollon Řecko - Hotel
Apollon Řecko - Hotel

Apollon

KGS24020
Apollon Řecko - Hotel
Apollon Řecko - Hotel
Apollon Řecko - Hotel
Apollon Řecko - Hotel
Apollon Řecko - Hotel
Apollon Řecko - Hotel
Apollon Řecko - Hotel
Apollon Řecko - Hotel
Apollon Řecko - Hotel
Apollon Řecko - Hotel
Apollon Řecko - Hotel
Apollon Řecko - Hotel
Apollon Řecko - Hotel
Apollon Řecko - Hotel
Apollon Řecko - Hotel
Apollon Řecko - Hotel
Apollon Řecko - Hotel
Apollon Řecko - Hotel
Apollon Řecko - Hotel
Apollon Řecko - Hotel
Apollon Řecko - Hotel
Apollon Řecko - Hotel
Apollon Řecko - Hotel
Apollon Řecko - Hotel
Apollon Řecko - Hotel
Apollon Řecko - Hotel
Výborný
Vyjímečný
2019-05-19

Zůstal zde po dobu 1 týdne opravdu přál, aby to bylo delší, všichni zaměstnanci hotelu byli výjimeční, laskaví a velmi příjemní, zejména Kathy, Tony, Zerin, Tania, Dihitris a Manolis. Hotel byl nad očekávání. Nemůžu čekat na návrat ???

r1deano
2019-07-23

Píšu si stěžovat na strašnou zkušenost, kterou jsem měl ve vašem hotelu. Nejprve jsme byli strčeni do suterénu (17), ve kterém můj přítel nemohl vstát přímo dovnitř, neměl balkon (jak je uvedeno na vašem webu) a tato místnost nebyla na vašem webu fotografována, a proto je nepravdivá reklama. V místnosti byly také chlupy v posteli a zásuvkách (fotografoval jsem), dveře do koupelny se nezavřely ani nezablokovaly, sprchový závěs nedosáhl na podlahu (což byl problém, protože se jedná o mokrou koupelnu) a koupelna lehká polovina fungovala. Tato místnost také nemá žádné závěsy a matné dveře, takže byla probuzena brzy ráno sluncem a podlaha nebyla při příjezdu očištěna. Kromě toho byly na buňkách a stěnách mrtvé chyby. Okamžitě jsme požádali o novou místnost, ale bylo nám řečeno, že se nic nedá udělat až do rána, takže můj přítel udeřil hlavou do nízkých buněk. Když mluvila s recepční (Kathy), pak mi řekla, že manažer upřednostňuje Němce nad angličtinou, a proto jsme dostali špatné místnosti! Jak můžete obchodovat s takovou společností. Další den jsme požádali o naši novou místnost, do které jsme se přestěhovali asi do 13:00, což je podle mě pobuřující, že nemáte zaměstnance s oprávněním měnit místnost, do níž nemůže platící zákazník vstoupit! Čekali jsme tedy do 13:00 následujícího dne na novou místnost, jakmile jsme vstoupili do místnosti, byla špinavá, jak se zeď držela, dveře toalety se znovu nezablokovaly a měli jsme výhled na zeď. Po 2 dnech pobytu v této místnosti jsme seděli na posteli, která se pak zlomila! Dvě z břidlic v posteli vypadly, což se ustálilo, ale pak se to stalo. Poté, co požádala recepční (Kathy), přiměla někoho, aby to napravil, a obvinil nás, že jsme skočili na postel! Neuvěřitelný zákaznický servis. Poté postel pokračovala v lámání, což vedlo k tomu, že jsme museli spát na rozbité posteli, protože museli ráno někoho poslat ven. Jediným lidem, kterým musím poděkovat, je pokojská, protože byla velmi milá a pomohla mi udělat si vlasy, když viděla, že bojuji, a noční směnu (člověče), když se snažil co nejlépe, aby přišel a opravil postel, i když se nedostali. “ předpokládal jsem taky. Velmi milí lidé. Závěrem je to ta nejhorší dovolená, na které jsem byl, a ztratili jste zákazníka na celý život.

lucykolling
Vyjímečný
2019-05-23

Chtěl bych poděkovat Kathy a všem zaměstnancům za skvělou dovolenou. Jídlo a hotel byly fantastické Čistit ručníky každý den,  Hotel Ručníky k použití v okolí bazénu Určitě bych se vrátil. Byl jsem na Kosu za posledních dvacet let, a to musí být jeden z nejlepších hotelů Čtyřhvězdičkové ubytování jídlo a služby

Sue T
Velmi dobrý
2019-05-22

Hodně jsme si užili náš týdenní výlet v dubnu na malém ostrově! Jednoduchý, ale hezký hotel, který dává příjemný pocit. Měli jsme zábavu, užili si dobré služby a dobré rady zejména z Kathy (díky;)) Měli jsme čistou a pěknou místnost v dobré lokalitě, každý den chutné jídlo. Můžeme dát další doporučení. Rádi bychom se někdy vrátili. Pozdravy, Alina & Isabel

Isabel L
Vyjímečný
2019-05-20

Hotel byl velmi čistý a personál ochotný. Pokoj byl prostorný s krásným balkonem. Jídla byla vynikající s dostatkem odrůdy, Hotel se nachází v blízkosti pláže jen 5 minut chůze. Bazén byl krásný a dostatek místa.

Malcom T
Vyjímečný
2019-05-19

Zůstal zde po dobu 1 týdne opravdu přál, aby to bylo delší, všichni zaměstnanci hotelu byli výjimeční, laskaví a velmi příjemní, zejména Kathy, Tony, Zerin, Tania, Dihitris a Manolis. Hotel byl nad očekávání. Nemůžu čekat na návrat ???

r1deano
2019-07-23

Píšu si stěžovat na strašnou zkušenost, kterou jsem měl ve vašem hotelu. Nejprve jsme byli strčeni do suterénu (17), ve kterém můj přítel nemohl vstát přímo dovnitř, neměl balkon (jak je uvedeno na vašem webu) a tato místnost nebyla na vašem webu fotografována, a proto je nepravdivá reklama. V místnosti byly také chlupy v posteli a zásuvkách (fotografoval jsem), dveře do koupelny se nezavřely ani nezablokovaly, sprchový závěs nedosáhl na podlahu (což byl problém, protože se jedná o mokrou koupelnu) a koupelna lehká polovina fungovala. Tato místnost také nemá žádné závěsy a matné dveře, takže byla probuzena brzy ráno sluncem a podlaha nebyla při příjezdu očištěna. Kromě toho byly na buňkách a stěnách mrtvé chyby. Okamžitě jsme požádali o novou místnost, ale bylo nám řečeno, že se nic nedá udělat až do rána, takže můj přítel udeřil hlavou do nízkých buněk. Když mluvila s recepční (Kathy), pak mi řekla, že manažer upřednostňuje Němce nad angličtinou, a proto jsme dostali špatné místnosti! Jak můžete obchodovat s takovou společností. Další den jsme požádali o naši novou místnost, do které jsme se přestěhovali asi do 13:00, což je podle mě pobuřující, že nemáte zaměstnance s oprávněním měnit místnost, do níž nemůže platící zákazník vstoupit! Čekali jsme tedy do 13:00 následujícího dne na novou místnost, jakmile jsme vstoupili do místnosti, byla špinavá, jak se zeď držela, dveře toalety se znovu nezablokovaly a měli jsme výhled na zeď. Po 2 dnech pobytu v této místnosti jsme seděli na posteli, která se pak zlomila! Dvě z břidlic v posteli vypadly, což se ustálilo, ale pak se to stalo. Poté, co požádala recepční (Kathy), přiměla někoho, aby to napravil, a obvinil nás, že jsme skočili na postel! Neuvěřitelný zákaznický servis. Poté postel pokračovala v lámání, což vedlo k tomu, že jsme museli spát na rozbité posteli, protože museli ráno někoho poslat ven. Jediným lidem, kterým musím poděkovat, je pokojská, protože byla velmi milá a pomohla mi udělat si vlasy, když viděla, že bojuji, a noční směnu (člověče), když se snažil co nejlépe, aby přišel a opravil postel, i když se nedostali. “ předpokládal jsem taky. Velmi milí lidé. Závěrem je to ta nejhorší dovolená, na které jsem byl, a ztratili jste zákazníka na celý život.

lucykolling

Apollon - informace

Hotel Apollon, zrekonstruovaný v roce 2023, se nachází na pláži ve čtvrti Lambi. Asi 1,2 km od hotelu se nachází město Kos s mnoha obchody, tavernami a zábavními podniky. Pohodlně se do něj dostanete výběrem pravidelné autobusové dopravy. K dispozici je tenisový kurt, 2 bazény a posilovna. Objekt bude dobrou volbou pro dovolenou rodin s dětmi.

Nejoblíbenější filtry:

  • PRO RODINY
  • Dětské menu
  • Wi-Fi v hotelu zdarma
  • Wi-Fi zdarma
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
  • Volba roku podle TripAdvisoru

Poloha:

  • přibližně 1,2 km od centra města
  • přibližně 300 m od pláže
  • přibližně 25 km od letiště
World map
Průměrné hodnocení TripAdvisor:
Výborný
(606 hodnocení)
(606 hodnocení)
    Umístění
    Kvalita spánku
    Pokoje
    Služba
    Cena / kvalita
    Čistota
  • lucykolling2019-07-23

    Píšu si stěžovat na strašnou zkušenost, kterou jsem měl ve vašem hotelu. Nejprve jsme byli strčeni do suterénu (17), ve kterém můj přítel nemohl vstát přímo dovnitř, neměl balkon (jak je uvedeno na vašem webu) a tato místnost nebyla na vašem webu fotografována, a proto je nepravdivá reklama. V místnosti byly také chlupy v posteli a zásuvkách (fotografoval jsem), dveře do koupelny se nezavřely ani nezablokovaly, sprchový závěs nedosáhl na podlahu (což byl problém, protože se jedná o mokrou koupelnu) a koupelna lehká polovina fungovala. Tato místnost také nemá žádné závěsy a matné dveře, takže byla probuzena brzy ráno sluncem a podlaha nebyla při příjezdu očištěna. Kromě toho byly na buňkách a stěnách mrtvé chyby. Okamžitě jsme požádali o novou místnost, ale bylo nám řečeno, že se nic nedá udělat až do rána, takže můj přítel udeřil hlavou do nízkých buněk. Když mluvila s recepční (Kathy), pak mi řekla, že manažer upřednostňuje Němce nad angličtinou, a proto jsme dostali špatné místnosti! Jak můžete obchodovat s takovou společností. Další den jsme požádali o naši novou místnost, do které jsme se přestěhovali asi do 13:00, což je podle mě pobuřující, že nemáte zaměstnance s oprávněním měnit místnost, do níž nemůže platící zákazník vstoupit! Čekali jsme tedy do 13:00 následujícího dne na novou místnost, jakmile jsme vstoupili do místnosti, byla špinavá, jak se zeď držela, dveře toalety se znovu nezablokovaly a měli jsme výhled na zeď. Po 2 dnech pobytu v této místnosti jsme seděli na posteli, která se pak zlomila! Dvě z břidlic v posteli vypadly, což se ustálilo, ale pak se to stalo. Poté, co požádala recepční (Kathy), přiměla někoho, aby to napravil, a obvinil nás, že jsme skočili na postel! Neuvěřitelný zákaznický servis. Poté postel pokračovala v lámání, což vedlo k tomu, že jsme museli spát na rozbité posteli, protože museli ráno někoho poslat ven. Jediným lidem, kterým musím poděkovat, je pokojská, protože byla velmi milá a pomohla mi udělat si vlasy, když viděla, že bojuji, a noční směnu (člověče), když se snažil co nejlépe, aby přišel a opravil postel, i když se nedostali. “ předpokládal jsem taky. Velmi milí lidé. Závěrem je to ta nejhorší dovolená, na které jsem byl, a ztratili jste zákazníka na celý život.

  • Sue T2019-05-23
    Vyjímečný

    Chtěl bych poděkovat Kathy a všem zaměstnancům za skvělou dovolenou. Jídlo a hotel byly fantastické Čistit ručníky každý den,  Hotel Ručníky k použití v okolí bazénu Určitě bych se vrátil. Byl jsem na Kosu za posledních dvacet let, a to musí být jeden z nejlepších hotelů Čtyřhvězdičkové ubytování jídlo a služby

  • Isabel L2019-05-22
    Velmi dobrý

    Hodně jsme si užili náš týdenní výlet v dubnu na malém ostrově! Jednoduchý, ale hezký hotel, který dává příjemný pocit. Měli jsme zábavu, užili si dobré služby a dobré rady zejména z Kathy (díky;)) Měli jsme čistou a pěknou místnost v dobré lokalitě, každý den chutné jídlo. Můžeme dát další doporučení. Rádi bychom se někdy vrátili. Pozdravy, Alina & Isabel

Přednosti hotelu

  • hotel zrekonstruovaný v roce 2023
  • pro rodiny s dětmi

Zadejte parametry jednotlivě pro zobrazení nabídky