Oceanis Park - informace
Nejoblíbenější filtry:
- Wi-Fi v hotelu zdarma
- Wi-Fi zdarma
- PRO RODINY
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Volba roku podle TripAdvisoru
Poloha:
- v blízkosti obchodů a restaurací
- přibližně 220 m od pláže
- doba jízdy z letiště přibližně 20 min.
- Kvalita spánku
- Umístění
- Pokoje
- Služba
- Cena / kvalita
- Čistota
- Václav K2025-05-06Vyjímečný
Nadšení jsme byli z animátorů. Nejlepší byl Rio opravdu oslovil nás i naše syna kterému je 6 let. Krásné zážitky si užil syn is Martyna byla milá a ochotná. Krásný doprovodný program. Pokoje skvělé, služby výborné Zlepšit v kuchyni polévky.
- Samotak2022-07-21Vyjímečný
Hotel krásný, pokoj s výhledem na moře je úžasný. Měli jsme pokoj v posledním patře, kde ještě neproběhla rekonstrukce a bylo to na pokoji vidět (ale zase nejlepší božský výhled), příště bych volil pokoj po rekonstrukci v nižších patrech (bude slyšet večerní animace, ale ty končí ve 23:00 takže neruší). Jídla i nápojů byl dostatek. Hotel má jeden klidný SPA bazén a druhý rušnější okolo altánku, ten je boží! Ke konci dovolené jsme trávili dopoledne u moře a odpoledne u bazénu s bufetem, to se ukázalo jako skvělá kombinace. Krom půlhodinového večerního programu není moc vyžití pro děti. Takže jich tam ani moc není. My hledali hotel bez dětí a to se povedlo! I díky tomu přemýšlíme, že se sem zase za rok vydáme znovu. Na pláž opravdu jen přes rušnější ulici, ale dá se přejít v pohodě. Počet lehátek na pláži dostačuje, u bazénu najít lehátko je už horší. Personál skvělý! Úklid probíhal každý den (můžete říci, že nechcete). Jednou nám uklízečky sebraly ručníky a nedali nové, musel jsem personál najít na chodbě a požádat, ale jinak úklid bez problémů. Hotel jsme vybrali i kvůli kulečníku, ten tam bohužel není, prý kvůli poškozenému plátnu.. V hotelu jsou přes den aktivity jako vodní volejbal, šipky, vodní cvičení, večerní program s vystoupením lokálních kapel. Program je nerušivý, zábavný, kdo se chce zúčastnit se zúčastní, ostatní to nijak neobtěžuje. Dovolená celkově super, jen byla krátká! Příští rok bude tento hotel určitě ve výběru a dost možná se sem vrátíme.
- Tomas1K2019-07-30Vyjímečný
Před příjezdem: objednáno a realizováno s CK Fischer. Po malinkých nedorozuměních jsem nakonec dostal vše, co bylo CK slíbeno. Takže: naprostá spokojenost. Let Smartwings, český pilot - bez problémů. Po příjezdu: ještě jsme ani pořádně nepozdravili a už jsme byli uvítáni na recepci hotelu a byly připnuty pásky hotelu (nejen pro "all inclusive"). Takže jsme měli pohodovou snídani. Sestava hostů: drtivá většina Holanďané, Němci, Britové, méně Francouzi, Poláci, lidé ze severských zemí, ale i Brazilec a Američané a trochu Rusů. Z Čechů - pouze jedna rodina s odletem tuším z Brna, kterou po týdnu vystřídaly tři holky rovněž z Moravy. Takže jsme tam byli jediní "starousedlíci". Komunikace se všemi i personálem hotelu naprosto bez problémů. Jen právě výše uvedení nechávali na chodbách po sobě bordel ... inu, přejeli hranice a odložené talíře a skleničky od jídla, co si večer donesli na pokoje, nechávali volně ležet na římsách chodeb. Ze strany hotelu ale problém nebyl. Ubytování: pokoj, který mi naprosto vyhovoval. Upřímně - nechtěl jsem žádný výhled na moře ani na bazény - vzhledem k situování hotelu (předem jsem si nastudoval na internetu) jsem se obával hlučných animačních programů dlouho do noci. Byl jsem ve 2. patře vedlejšího objektu hotelu. Výhled byl bokem směrem k jiným hotelu nepatřícím objektům, takže jsem měl naprostý i večerní klid. Na pokoji klimatizace, trezor, TV, lednička...více, než jsem dle předchozích informací čekal. Úklid každý den. Hmyz nebo jiné problémy jsem nezaznamenal. I Řekové ale jsou přece jen (jako jiné jižanské národy) "bordeláři". Takže půjdete-li do vedlejších "neturistických" uliček, je tam spousty napůl divoce žijících koček, ale i odpadky (nepochybuji, že i od turistů) a zápach od popelnic, které mnohdy nejsou uklízeny.Nebýt koček, asi by tam byly velké myšky ... ty jsem ale nezaznamenal. Stalo se mi, že nefungovala vstupní karta do pokoje (snad závada mechanismu dveří) - obdržel jsem na recepci náhradní klíč a jinou kartu. Druhý den bylo vše spraveno a klíč jsem vrátil. K otevírání pokojů a jako podmínka spuštění elektro na pokoji jsou nutné čipované karty. V hotelu došlo k ucpání odpadu a průtoku vody z pokoje nad chodbou. Dělali na tom ihned tři hoteloví údržbáři. Když jsem viděl, co ucpalo odpad, měli by si některé dámy sáhnout do svědomí a uvědomit si, že když se do WC nedává ani papír, pak ani jiné hygienické dámské potřeby. Ach jo. Ale opět za to nemůže hotel, nýbrž "jednodušší" hosté. Delegátka Fischer: na Rhodosu jsem byl po cca 20 letech opětovně. A byla to stejná delegátka jako v minulosti, která v minulosti na ostrově usídlila natrvalo. Naprosto super, vše objasnila, vysvětlila a byla na spojení. Čas návštěvy a informace bez problémů a přístup brilantní :-). Stravování: na snídani, oběd i večeři jsou prakticky tři hodiny... plno času na vystřídání všech hostů. Stravuje se uvnitř jídelní haly, nebo ve venkovní jídelně - jak si který z hostů přeje. Sortiment jídel - no už jsem ostřílený lecjakými all inclusivy, ale tento mě příjemně překvapil. Některá jídla jsou opakovaná, některá zcela nová, jiná. Takže lze provést tolik kombinací, že vše vlastně nelze ani ochutnat. V jídelně je průběžný debarasing stolů, takže dojíte a můžete si jít pro další chod. Než se vrátíte, zpravidla máte stůl opět prázdný a připravený pro pokračování. Ovšem uvidíte i turisty z východu, kteří si narvou stoly, že by to ani slon nesnědl, což je poté úsměvné, když puberťačka říká mamce: "já už nechoču" :-D. Ale to k pobavení na dovolené také patří. Jídlo je z přípravny nepřetržitě doplňováno a pouze u jídel připravovaných přímo v jídelně jsou některá, která personál z povahy věci nemůže stihnout připravit a doplnit je. Nicméně sortiment umožňuje vyčkat nebo si vybrat z nepřeberného množství zcela něco jiného... nebo se projdete pro přílohu a než se vrátíte, je to připravené. Výjimečně jsem zažil i velký dostatek vodních "potvor" - buď jako samostatně připravené maso, nebo součástí příloh (salátů), v polévce (humří), na studeno i v teplé formě (chobotnice, kalamari, krevety a ryby, jejichž název mi nic neříká). K dispozici je velké množství salátů, nebo i jen samostatná nakrájená zelenina, ze které si hosté mohou "sestavit" salát jaký chtějí. Ovoce nakrájené k přímé konzumaci, nebo i celé (banány, pomeranče, nektarinky, jablka, hrušky...), které jsem si při celodenních výletech po ostrově bral na cestu (a vlastně místo oběda). Večerní a denní programy hotelu: nejsem rád organizován, tak jsem skupinové cvičení, soutěže šipek, hry, školy potápění v bazénu .... vynechával. Bývalí "západní" cizinci ale tuto organizaci mají zjevně rádi. Večerní programy jsou každý den a v týdnu se opakují s mírnými obměnami. Začínají dětskou diskotékou. Animátoři se snaží celý den a pro hosty udělat trošku "šou". Myslím, že když to mnohdy rozhýbalo i "studené severské" hosty, tak se povedlo. V rámci programů jsou mnohdy i poměrně .. no "stupidní" soutěže. Nicméně na dovolené?, vypnout rozum a proč ne :-)). Doporučuji: půjčit si dopravní prostředek na podívání se po ostrově. Hotel má vlastní parkoviště, které slouží výhradně hostům pro parkování půjčených vozidel. Měl jsem už z Čech objednaný vůz - Auto Tours Rhodos. Původně chtěli zálohu, ale já vůz objednával v den odjezdu. Mají zkušenosti s objednáním a poté host nikde není - záloze se nedivím. Nicméně jsme se domluvili a vůz byl přivezen až před hotel na parkoviště bez zálohy. Obával jsem se času, ale člověk z půjčovny byl na místě 5 minut před časem, kdy tam měl být...takže tak, jak to má asi vypadat. Seznámení s autem (měl jsem to nejlevnější, hlavně, aby to jezdilo - na auta si nepotrpím), zaplacení, předání. Ukončení bylo vrácením auta na stejné parkoviště u hotelu a klíčky jsem dal na recepci. Projel jsem ostrov a řadu míst i pláží, jak to jen šlo. Někteří cizinci ale jsou celý den u bazénů na hotelu ... tak jsem si říkal, to mohu být kdekoliv jinde, kde mi udělají servis a nemusím jezdit na poměrně drahý ostrov. Některá místa chce opravdu navštívit osobně, přitom bez problémů zvládnete veškeré služby, pokud by někdo nechtěl přijít o nějakou část kratochvílí hotelu. Při cestách po ostrově pozor - předpisy mnohdy řidičům nic neříkají, tak se nedivte, že projíždí občas na červenou, skútry a motocykly vlevo i vpravo auto klidně objedou. Delegátka správně nabádala k opatrnosti. Většina cestujících na skútrech, čtyřkolkách a v autech odhaduji ale byla tvořena cizinci, kteří jezdi opatrněji. Ceny: na ostrově jsou vyšší a nelze přepočítávat. Od benzinu, přes suvenýry, pochutiny, vstupné na návštěvy památek, ale i restaurace je nutno se připravit na jinou cenovou hladinu. Poslední den: odjezd od hotelu v časných ranních hodinách. Byla připravena jednoduchá snídaně (sušenky, tři druhy upečených buchet, čaj, káva). Delegátka dobře poradila předchozí den požádat o dřívější snídani. Překvapilo mne, že venku u hotelu je neustále v nočních (i ranních) hodinách přítomna ostraha hotelu - človíček v civilu sedící u vstupu do hotelu s vysílačkou. Nezaznamenal jsem ale vůbec žádný bezpečnostní problém ani snad problematické cizince v hotelu ani jinde na ostrově. Autobus s cedulí Fischer přijel o 5 minut dříve, takže žádné čekání. Vše klapalo a připraveno jak má. Let zpět: Smartwings, americký pilot. Let byl trošku zpožděn (15 minut). Ale jinak žádné problémy nebyly a příjezd do Prahy v pohodě. Auto bylo po celou dobu na GO Parking, které bylo rovněž zajištěno od CK Fischer. I zde vše, jak má servis na dovolené být. Závěr? Doporučuji - jak CK tak i místo.