Cavo D'Oro Hotel - informace
Nejoblíbenější filtry:
- Wi-Fi v hotelu zdarma
- Wi-Fi zdarma
- Písečná pláž
- PRO RODINY
- Dětské hřiště
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Poloha:
- v klidné lokalitě
- přibližně 150 m od pláže
- doba jízdy z letiště přibližně 10 min.
- Umístění
- Kvalita spánku
- Pokoje
- Služba
- Cena / kvalita
- Čistota
- jinsonny2020-01-31
Cestovali jsme v září 2019 s českou cestovkou. Jediná výhoda byla, že jsme letěli z Brna, takže jsme to neměli daleko na letiště ( jsme z Hodonína). Ubytování bylo v objektu naproti hotelu, v hotelu, jak je vidíte na fotkách z reklam jsou ubytováni hosté ze západní Evropy s cestovkami jako např. Tui. Chodilo se tam jen na jídlo a k bazénu. Ještě k ubytování, to bylo na úrovni Jugoslávie - Chorvatska devadesátých let, prostě vybydleno, neopravováno, jak kdyby tam předevčírem umřela jejich stařa. Jídlo a pití bylo OK. Pláž byla písčitá, pro nás jako naturisty moc vhodná nebyla, neboť jsme museli jít opodál od textiláků a tam už byly chuchvalce mořská trávy, která při i mírném větru poletovala všude. Moře plytké, jako freediver jsem si moc neužil, život pod vodou skoro žádný. Byli jsme na pláži, kde se rodily želvy a opravdu jsem je skoro viděl. Hnízda jsou označená a je zákaz vstupu na pláž v nočních hodinách. Nad ránem jsem se tam vydal a sice jsem neviděl želvy ale viděl jsem jejich čerstvé stopy. Příště půjdu dříve!
- Caitlin M2019-07-23Vyjímečný
Zůstal jsem tady na konci června se svým přítelem, všichni zaměstnanci jsou tak přátelští, pokoje jsou čisté a nic není příliš mnoho problémů. Je to opravdu blízko k želví pláži a pokud máte rádi živou noc v Laganasu, taxi bylo pouhých 7 EUR. Zábava byla pestrá s mnoha odklony pro znuděného přítele, který nemohl zůstat v klidu a miluje svůj sport! Vřele doporučit tento hotel?
- xxKiraxx2019-05-25
Příjezd do hotelu vypadal velmi dobře. Pomohli nám s našimi taškami do našeho pokoje. Původně jsem si nahoře / dole zaplaval pokoj, ale týden před odletem nám bylo řečeno, že popis na webových stránkách je špatný? Té noci pán v místnosti vedle mě vysvětlil, že je nová restaurace, ale ještě nebyla otevřená? Tak jsme se vydali do staré restaurace. Bylo otevřeno a předpokládali jsme, že vzhledem k tomu, že je pozdě, nebylo moc možností a jídlo bylo docela zima. Nebylo to lepší. Nová restaurace se pak otevřela a byl to naprostý chaos. Mělo to být malé pro množství hostů, kteří se snažili projít. Jídlo bylo strašné. Nejsem vybledlý a bude jíst většinu věcí, ale studené, přes vařené nebo vařené jídlo s velmi malou odrůdou jsem nemohl jíst. Jednu noc jsme také měli silný déšť a čekali jsme, že budeme sedět u mokrých stolů a židlí, protože uvnitř restaurace nebylo žádné posezení. Zjistili jsme, že je skoro chladno ráno na měsíc, který jsme šli (začátek května). Takže po zaplacení all inclusive jsme skončili stravováním na 4 noci. Všechny pokoje nejsou zvukotěsné. Slyšela jsem ptáky, zaměstnance, hosty a stavební práce. Místnost, ve které jsme byli, byla hned vedle skříňky na čištění. Téměř každé ráno jsem slyšela, jak čističe mluví venku. 3 krát jsem šel ven, abych jim řekl, že mluví s nákladem a respektem, že jsme byli na dovolené a oceníme si legraci. To samé se stalo druhý den ráno. Stěžovala jsem si a musela jsem udržet svůj pokoj, dokud jsme neodjeli. . . . . za poplatek 20 eur? ? Vstávat dříve než to, co dělám pro práci na dovolené, je opravdu nepřijatelné. Bar u plaveckých místností také neměl toalety. Měli jste na výběr, zda se vrátíte do svého pokoje nebo do restaurace, abyste se dostali na toaletu. Dívka v baru (plavat v místnostech) je tam nejlepší. Rozhodně si zaslouží povýšení nebo zvýšení platu. Byla to jediná osoba, o které jsme se domnívali a věděli, jak mají být hosté léčeni. Ona také dělá nejlepší nápoje. Takže po našem týdnu jsme více unaveni a více z kapsy přicházíme domů. Rozhodně se nevrátíme ani v blízké budoucnosti. Neexistuje žádná omluva pro nic z toho a my jako platící hosté bychom měli být informováni o nedokončeném / chaosu, který se stále děje.