Lujo Bodrum - informace
Nejoblíbenější filtry:
- Wi-Fi v hotelu zdarma
- Wi-Fi zdarma
- Písečná pláž
- Lehátka a slunečníky v ceně
- Dětské menu
- PRO RODINY
- Dětské skluzavky
- Dětské hřiště
- Wellness
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Poloha:
- přibližně 24 km od centra Bodrum
- doba jízdy z letiště přibližně 15 min.
- Umístění
- Kvalita spánku
- Pokoje
- Služba
- Cena / kvalita
- Čistota
- Gosiaczek2020-03-21Vyjímečný
Dovolte mi, abych začal tím, že rád trávím své dlouho čekané prázdniny v Turecku (tam chodím 3 - 4krát ročně), jsem naprosto odfouknut tureckou pohostinností, hotelovými standardy, krajinou a místní kuchyní. Lujo Bodrum je jedním z nejlepších hotelů, které jsem měl s potěšením navštívit. Nachází se krátkou jízdu z letiště Bodrum Milas a nabízí nádherný výhled na záliv. Středisko se nachází na kopci, důvody jsou obrovské, je snadné najít místo pro všechny, i když je hotel plný. Pro ty, kteří mají problémy s chůzí, jsou kočárky a automatické schody snadno dostupné. I když si prosím uvědomte, že to trvá nějakou dobu, než se dostanete na pláž, takže lepší kontrolu dvakrát, že jste vzali všechny potřebné zaměstnance s sebou. Hotel je vkusně navržen, v horní věži se nachází recepce a bar s pohyblivou zmrzlinou. Pokoje jsou prostorné, s pohodlnými postelemi, otevřeným prostorem waredrobe, procházkou se sprchou a kosmetikou bvlgari v koupelně. Měli jsme krásný pokoj ve 2. patře s pěkným výhledem na moře, bylo hezké sledovat západy slunce z balkonu a navíc mít nainstalovanou ochranu proti komárům na balkonových dveřích! Velmi přemýšlivý! Mini bar byl denně doplňován občerstvením, čokoládou a nápoji. Čištění zahrnuto vypne službu večer. Snídaně a oběd se podávají v různých restauracích, velmi se nám líbilo zejména turecké a italské. Jídlo bylo chutné a ve většině případů pozorný. Někdy jsme jedli v hlavní restauraci Koza, která servírovala také la carte jídla, mohlo by být užitečné rozšířit sekci bufetu na tomto místě, protože ve špičkových chvílích mají číšníci těžké časy vyrovnat se s tolika objednávkami najednou. Líbilo se mi hodně zábavné nabídky, která zahrnovala kurzy vaření - výroba vlastní pizzy byla skvělá zábava, bylo by hezké mít k dispozici kurzy vaření a čokolády / makronky každý týden:) Večerní zábava byla kvalitní, líbilo se mi zejména vystoupení Fire of Anatolia a živé koncerty, vždy jsme seděli na stejném místě a vždy se o nás staral stejný číšník, ujistili jsme se, že máme naše nápoje a přinášejí šátky, když zchladlo , za to ti děkuji! Lujo má 3 pláže, s krásným bílým pískem a křišťálově čistou vodou. Co je velká výhoda - bazény se vyhřívají, je to zásadní v říjnu, protože i když je počasí stále hezké, nezahřívají se tak rychle. Ručníky a plážové tašky zdarma jsou v pěkných mořských barvách a v dobré kvalitě, stejně jako slunečníky a lehátka. Celkově jsme měli velmi pěkné svátky a letos přicházíme znovu. Chtěl bych poděkovat celému týmu Lujo, zejména našemu poradci radosti Ergunovi Polatovi, za to, že byl velmi pozorný a splnil všechny naše požadavky, což nás přivítá jako doma, ještě jednou děkuji Ergunovi a doufám, že se letos uvidíme:) na manažery restaurací - Serkan a Halil, bylo skvělé vidět, jak se usmíváte každý den, a oceňuji, že pro nás vždy máte k dispozici bezplatný stůl:) Patisery Chef dokonce na požádání připravil sýrové koláče. Děkuji vám všem, protože to ukazuje, že Lujo Team zachází s velkou spokojeností zákazníka. Z mé strany je to jen negativní - spousta vos v areálu a otevřené restaurace na začátku října. Někdy nebylo možné jíst, protože se tu objevovaly všechny časy a dokonce i káva spálená zaměstnanci nepomohla udržet je pryč. Možná by se dalo omezit jejich počet. Bylo by také hezké mít čokoládovou zmrzlinu v chocolaterie; ) Vážení, pokračujte v dobré práci a letos v říjnu vás zase vidím?
- kitten0992019-10-19
V září jsem strávil týden v Luju. Hotel vypadá velmi atraktivní s otevřeným zdivem a krásným výhledem na moře. Hotel má různé problémy týkající se služeb, které ostatní recenze zmínily. Požádal jsem o to, abych viděl manažera diskutovat o problémech, ale Joy Advisor se ptal, jaké problémy byly, ale neopravily je. Check in. Při odbavení jsme seděli, zatímco naše pasy byly kontrolovány a naše mobilní telefonní čísla byla potvrzena. Nebyli nám nabídnuty žádné uvítací nápoje. Bylo nám řečeno, že náš pokoj je připraven a zaměstnanec požádal, abychom ho sledovali venku. Jednou venku jsme byli vzati do velkého skladu a požádáni, abychom identifikovali naše zavazadla. Očekával bych, že naše zavazadla budou při příjezdu označena štítkem, a uvidím, jak by, pokud by ostatní hosté tvrdili, že by došlo k problémům s případy. Pokoj, místnost Objednal jsem si dvoulůžkový pokoj typu Deluxe s výhledem na moře. Přijali jsme do našeho pokoje na kočárku hostitelem recepce a řidičem. Místnost však byla dvoulůžkový pokoj. Vysvětlil jsem to hostiteli a požádal ho o telefonický příjem, aby problém vyřešil. Když jsem to dělal, všiml jsem si v místnosti problémů s úklidem. Na podlaze u prádelníku byl písek, balkónové sklo bylo špinavé a když jsem položil ruku na zrcadlo, abych zkontroloval prach, padla šicí souprava. Poté jsem byl informován, že hotel neměl žádný záznam o rezervaci pokoje s oddělenými postelemi, a musel jsem prokázat svou rezervační dokumentaci uvádějící požadovaný pokoj s oddělenými postelemi. To mělo za následek další telefonní hovor k recepci a my jsme pak byli požádáni, abychom se vrátili k recepci. Vrátili jsme se na recepci a byli jsme informováni, že pro nás bylo nalezeno dvoulůžkové pokoje. Poté jsme byli převezeni do dvojče Laguna místnosti. Zpočátku to vypadalo pěkně, ale při otevření balkonových dveří jsme viděli venkovní bazén, který byl sdílen se všemi ostatními místnostmi v řadě. Přímo před naším balkónem tančily na trávě děti v bazénu a skupina lidí. V tomto pokoji naprosto chybělo soukromí a bylo by vhodné pouze pro velkou rodinnou skupinu. Z tohoto důvodu jsem odmítl pokoj a byl informován, že hotel byl kvůli konferenci plně rezervován a jediným dalším dostupným místem byl původní pokoj, který jsme viděli. Vrátili jsme se do původního pokoje a požádali hostitele, aby nám oznámil, zda je k dispozici dvoulůžkový pokoj, a požádali o 2 přikrývky pro postel, která byla dodána. Také jsem upozornil na úklid v místnosti, ale ty nebyly opraveny až následující den. Také jsem požádal o zábavní program a bylo mi řečeno, že mi to budou zasílat poradci radosti. Místnost byla pěkná velikost se samostatným šatníkem, rychlovarnou konvicí a kávovarem, ale žádný sušený mléko, velká pohovka v místnosti byla velmi špatně skvrna, zásuvka visící ze zdi, dveře soukromí v šatně se nezavřely. Židle ve vaně na balkóně byly potřísněné, podlaha měla rezavé stopy a stěny sousedních balkonů byly vyrobeny z dřevěných lamel, což znamená, že jste mohli vidět na balkonu svého souseda a cigaretový kouř prošel skrz. Pěkná velká koupelna se dvěma umyvadly, velká sprcha, ale bez vany, pěkné velké měkké ručníky a dobře zásobená toaletními potřebami. Držák na ručníky u dřezu byl volný a neustále padal na jednu stranu a zvětšovací zrcadlo nezůstalo nahoře. Nemohl jsem najít v místnosti železo a prkno a zavolal operátorovi, který řekl, že ho pošle, ale nic nebylo doručeno. Znovu jsem telefonoval a byl přerušen a musel jsem telefonovat další 2 nebo 3krát. Poslal jsem si poradce radosti, který odpověděl, že železo je ve skříni. Po hodině přišla do místnosti hospodyňka, když jsme našli železo ve skrytém prostoru ve skříni u trezoru. Musíte vytáhnout koženou značku a přihrádka se vysune, abyste odhalili železo. Do této doby jsem také informoval poradce radosti, že jsem chtěl vidět manažera ohledně všech otázek, které máme, ale nikdo nás nekontaktoval. Radost a recepce Zjistili jsme, že poradci radosti s ničím nepomáhají, s výjimkou rezervace jedné restaurace pro nás. První den jsme se vrátili na recepci a požádali jsme o zábavní program, protože nám to ještě nebylo zasláno. Znovu jsme také potvrdili, že bychom se rádi přestěhovali do dvoulůžkových pokojů, jak jsme si rezervovali, pokud bude k dispozici. Bylo nám řečeno, že poradci radosti přijdou a pomohou nám s tím, ale neudělali a šli jsme ke stolu. Poté nám bylo řečeno, že se vyskytl problém s číslem 4, a proto jsme nedostali plán zábavy, ale nyní byl odesílán. Zeptal jsem se na zábavu na večer a bylo mi řečeno, že show začala v 22 hodin a byla turecká zpěvačka. Později, když jsem zkontroloval rozvrh, se výstava začala v 9. 45 hodin a nebyl turecký zpěvák. Řekl jsem, že jsem si byl vědom toho, že v hotelu hrály kapely a zeptal jsem se, kde jsou. Poradce radosti řekl, že žádné kapely nehrají pouze pořad a začal mluvit se svým kolegou v ruštině a dívat se na mě do recepce. Opustili jsme, ale poradce mi dal špatné informace, když jsem kontroloval zábavní program, když jsem viděl, že se kapely během různých večerů ukazovaly jako hraní v různých restauracích. Poslal jsem, co je na poradci radosti, abych řekl, že jsem to viděl. Dostal jsem odpověď na to, že kapelu mohli sledovat pouze lidé s rezervací v restauraci, a proto informace, které poskytla, uvádějící, že existuje pouze show, byla správná. Zjevně ji nemohlo obtěžovat, aby mi vysvětlil rozvrh kapely, když jsem se zeptal, a nebyla žádná nabídka, aby nás zarezervovala do nějaké restaurace, kde kapely hrály. Po zbytek týdne jsme neměli kontakt s recepcí ani poradcem radosti ohledně našich problémů s pokojem a nedostali jsme novou místnost. Poslal jsem obrázek rozbité zásuvky a vadných dveří na soukromí poradcům radosti, kteří odpověděli, že pošlou technika, ale celý týden nebylo nic opraveno. Úklid. Žádné odmítnutí služby. Mluvili jsme s naší krásnou komornou, která nám zanechala další ručníky a odvedla vynikající práci a zasloužila si tipy, které jsme jí dali. Restaurace a bary Restaurace mají krásný výhled, pokud máte venkovní stůl a jsou otevřeny na snídani a oběd s večeří. Před příjezdem do hotelu jsem si rezervoval 4 restaurace na večeři. Jedinou možností pro dospělé byla Indigo v době oběda. Ve venkovních restauracích nebyly žádné nekuřácké prostory a to byl pro nás problém. Šli jsme do baru Pablo Escobar, který měl pěkné prostředí, ale nemohl zůstat kvůli zápachu doutníku a shisha. Čokoládová tyčinka byla příliš malá a když jsme šli, nebyla k dispozici žádná místa. Během svého pobytu jsem obdržel zprávy od radosti Joy, že různé bary a restaurace byly zavřeny, a myslím, že inzerovaná zařízení by měla zůstat otevřená pro hotelové hosty a ne nechat se na soukromé akce. Sorriso První den jsme tu měli oběd. Židle byly velmi špinavé a nabídky byly velmi špinavé. Požádal jsem o nabídku nápojů, aby jim bylo řečeno, že žádné nemají, a byl jsem dotázán, co jsem chtěl pít. Viděl jsem šéfkuchaře, který připravuje pizzu, aby si neustále vzal svůj mobilní telefon z kapsy kalhot, aby si přečetl a pak pizzu vyhodil do vzduchu. Vnitřek restaurace měl hlučnou atmosféru jídelny. Dobré služby a pěkné saláty, krásné těstoviny a dokonale grilované ryby. Včera jsme také večeřeli a doufali jsme v relaxační jídlo, ale nemohli jsme mít venkovní stůl a museli jsme sedět uvnitř vedle stolu s křičícím dítětem. Hosté, kteří přišli po nás, odmítli sedět v této oblasti a odešli. Odešli bychom také, ale do této doby jsme věděli, že jedinou možností bez rezervace by byla Koza a další problémy. Shibori Večeře naší první noci. Krásné prostředí a výhled. Dobrá služba. Bylo však velmi tmavé a obtížné vidět menu. Při objednávce byly 3 položky, které jsme chtěli objednat, nedostupné a bylo jen 20:00. Měl jsem steak, ale bylo to velmi slané a nemohl jsem to dokončit. Opa Jednou jsem tu měl večeři. Vynikající služby a pěkné menu. Indigo byl také příjemný na oběd, ale hudba byla velmi hlasitá, protože se jedná o oblast pro dospělé. Alarga Při příjezdu na večeři hostitelka požádala, abychom vybrali naše předkrmy ze studené skříňky u vchodu, ale nedokázali vysvětlit ani v turečtině ani v angličtině, co to bylo, a my jsme museli počkat, až přijde číšník a udělá to. Jakmile jsme však seděli a dostali se do menu, viděli jsme, že jsou k dispozici další předkrmy, ale to nám nebylo vysvětleno. Protože jsme již vybrali studené předkrmy, nemohli jsme si vybrat víc, protože by to bylo příliš. Mám podezření, že to restaurace udělala, aby zabránila hostům v objednání horkých předkrmů, které pro ně byly více práce na přípravě. Seděli jsme u špatného stolu naproti dětským židlím a stolu s velkou rozbitou standardní lampou. Nařídil jsem, aby bylo řečeno, že mečoun není dostupný jako v sezóně. Takže zpět do menu znovu. Měl jsem grilovaný losos, který byl velmi pěkný. Když jsem procházel restaurací v denní době, všiml jsem si kouření zaměstnanců uvnitř restaurace v úložném prostoru na straně restaurace, což mě odradilo na oběd. Také jsem viděl, jak zaměstnanci stékají po velmi strmém svahu do restaurace nesoucí těžké krabice vína, a to by mělo být doručeno správně. Také jsem si všiml, že dodávkové vozy, které dodávají do této restaurace, nemají reverzní zvukové indikátory. Asma Krásné prostředí. Při večeři jsem požádal o jehněčí kotlety, ale nebylo to v nabídce a měl jsem jehněčí kebab, který byl příliš kořenitý. Kuřecí kebab byly 4 malé kousky kuřete. Koza Chaotický. Ani schopnost mluvit turecky nepomohla. Snídaně. Žádný anglický snídaňový čaj. Byl jsem rád, že mám turecký čaj s mlékem, ale dostal jsem hraběte Greye. Myslím, že by mohlo být snídaňové menu, ale my jsme mu nenabídli. Pěkný personál, ale neustálé problémy, které se snaží získat příbory, vodu, ubrousky atd. Pro chléb a rohlíky byla jen jedna sada kleští, na které čekali hosté, a já jsem musel požádat o nůž na chleba, který chléb krájí. Dobrý výběr salátů, oliv a ovoce včetně čerstvých fíků. Šokovalo mě, že nebylo označeno žádné jídlo, jako je sýr nebo borek. V turečtině jsem požádal o meruňkový džem a 3 zaměstnanci řekli, že ano, byla k dispozici, ale nemohla ji najít. Žena nadřízená vzala servírovací lžíci z misky džemu a vložila prst do lžíce a poté do úst, aby jam uvízla. Potom vložila servírovací lžíci zpět do misky džemu. Byli jsme šokováni a řekli, že to není přijatelné. Oběd a večeře. Každé jídlo mělo problémy. Jídlo nepřicházelo tak, jak bylo objednáno, hlavní chodby dorazily před začátky. Objednali jsme si pečené hovězí maso a dokonce na pečené denní pult ukazovali na pečené hovězí maso, ale dostali jsme medailonky z hovězí steak a neobdrželi jsme zeleninu, kterou jsme si objednali. Textilní křesla byla silně zbarvená a dámské toalety před Koza měly zápach a první dveře toalety se nezamykaly týden, který jsme tam byli. Cukrárna. Smyslem cukrárny je umět sedět a dát si dort s kávou nebo čajem. Nebyly však k dispozici žádné nápoje. Koláče nebyly označeny a asistent nebyl schopen poradit, co v nich je. Bazény a pláž. Těšil jsem se na používání útěkové pláže poté, co jsem viděl idylické obrázky na webu a popis „Uslyšíte jen radost z hlavy“ a „Poslouchejte zvuk vln“. Když jsem přišel na pláž, viděl jsem u vchodu nejméně 6 kočárků a malá pláž byla plná rodin křičících přes sebe a starší děti hrající fotbal na trávě. Stejně jako hluk z toho pocházela hudba z obou stran. Šel jsem do oblasti zastíněného baru a objednal si drink od číšníka a po čekání 20 minut jsem šel do baru a bylo mi řečeno, že se posun změnil a oni mě nenašli. Indigo bazén a pláž byly pěkné, pokud jste chtěli nahlas bazén typu typu. Při obědě tady jsem viděl hosta, který přivedl 2 malé děti ke koupání v bazénu a oni byli požádáni, aby odešli, ale začali prosit, aby zůstali a personál musí být ostražitější u vchodu. Radostná pláž byla hlavní rodinnou pláží a bazén, který vypadá tak krásně a relaxačně na webu, byl plný dětí. Vnitřní bazén Každé ráno jsem používal velký krytý bazén k plavání délek. Bazén byl dole dlouhým letem betonových schodů a neexistovala žádná zábradlí. Viděl jsem, jak čistič zvedl polovinu použitých plastových lahví na vodu, které lidé zanechali a nalil je do bazénu. Ohlásil jsem to recepčnímu, který řekl, že je nepřijatelné nalévat láhve do bazénu kvůli bakteriím a ona bude následovat. Před bazénem bylo pěkné solárium, ale sítě byly špinavé a krytina nebyla čistá a v dřevěných lamelách uvízly nedopalky cigaret. Snažil jsem se použít bazén odpoledne, ale děti ho používaly a skákaly do bazénu ze všech stran, navzdory známkám, že nekáká nebo nepotápí. Mluvil jsem s recepční, který řekl, že je to smíšený bazén a není co dělat. Řekl jsem, že znamení jsou nahoře a řekl, že tam není žádný strážce života, ale jen pokrčila rameny. Pier Lotus Krásný výhled a pohodlné postele. Měli jsme počáteční problémy, které jsme měli obsloužit, a viděli jsme, že se zdálo, že personál zůstal kolem baru a myslel si, že systém by měl jít do baru. Jakmile jsme se však na to zeptali, personál přišel a vždy jsme dostali velmi dobré služby. Toalety je třeba čistit častěji, protože jim došly tkáně a jedno dveře se nezablokovaly. Zábava. Loutková aréna byla velmi pěkná velká oblast s velkým pódiem a dobrou obsluhou, ale byly použity dýmky Shisha a my jsme se museli pohybovat sedadly, abychom se vyhnuli kouři. Dámské toalety nebyly v této oblasti čisté. Show se mi líbila zpěvačka Maya Azucena a taneční show Anotolia byla pěkná, ale ostatní show se mi nelíbily. Doufal jsem, že vystoupí Carlton J Smith. Těšili jsme se na setkání s tureckou zpěvačkou v úterý, ale toto bylo zrušeno kvůli dešti, který začal krátce před představením. Hotel si toho byl vědom, ale neposlal žádné zprávy hostům, kteří se stále objevovali v loutkové aréně, a nebyli tam žádní zaměstnanci, kteří by informovali o zrušení show. Čekal bych, že hotel uvede show uvnitř hotelu. Vrátili jsme se do hlavního hotelu a náhodou jsme ve Sports Baru založili jinou kapelu, ale nebyli jsme o tom informováni. Zůstali jsme a dívali se na kapelu, ale hosté se vapírovali do baru a skleněné dveře se pak otevíraly, aby hosté uvnitř v okolí mohli kouřit dýmky Shisha. Překontrolovat. Salony pasu jsou dodávány na letiště, což byl pěkný bonus. Během našeho pobytu se personál mola zeptal, jak si užíváme naši dovolenou, a při check-outu jsme se nezeptali, jak byl náš pobyt. V místnosti nebyl žádný dotazník pro hosty. Mám pocit, že v hotelu chybí vyšší vedoucí pracovníci, kteří by mohli podporovat personál a pomáhat hostům. Užili jsme si naši dovolenou, ale cítili jsme, že by mohla a měla být mnohem lepší.
- 162allanj2019-10-19Vyjímečný
Zůstali jsme v tomto objektu po dobu dvou týdnů na all inclusive dovolené Jet 2. Hotel se nachází na strmém svahu dolů k moři mezi dvěma dalšími hotely. Tématem nemovitosti je Art and Joy a rozhodně se to podařilo v obou ohledech. Když jste v majetku, jste zajatým publikem, protože není nikde blízko k bezpečné procházce, což je v pořádku, pokud chcete jen jíst, pít a relaxovat! ! Tato nemovitost má několik restaurací, které zajišťují různé kuchyně, a kvalita jídla ve všech byla velmi vysoká. Krátký přehled každého z nich: - Koza. - otevřeno po celý den, snídaně formou bufetu. Nabídka služeb obědů a večeří. Populární pro rodiny s dětmi. Asma - turecké tematické menu, otevřené na snídani, oběd a večeři. Sorriso - italský motiv, otevřený na oběd a večeři. Jeden z našich oblíbených. Alarga - rybí menu, otevřené na snídani, oběd a večeři. V noci máte možnost vybrat si ryby ze široké nabídky obsažené v otevřené lednici. Ryby byly velmi čerstvé a chutné. Během snídaně existuje velké množství os vosů, které poněkud zmírní. Shibori - asijské příchutě. K dispozici je také volitelné (za 30 EUR na osobu) Teppanyaki. Jídlo bylo dobré, ale pravděpodobně nestojí za příplatek za Teppanayaki. El Gaucho - steak house otevřený pouze na večeři, který stál navíc 30 EUR na osobu, ale rozhodně to stálo za to, protože jídlo a služby byly výjimečné. Široký výběr steaků, ať už individuálních nebo sdílených. Quinoa - snídaně oběd a večeře. Mexická příchuť večer, více středomořská během dne. Opa - restaurace pouze pro dospělé otevřená pro všechna jídla podávající středomořská jídla. Pravděpodobně naše oblíbené místo se nachází v blízkosti pláže Tajemství - stojí 50 EUR navíc na osobu, kterou jsme v této restauraci nenavštívili. Rezervace na večeři jsou nezbytné a já bych doporučil stažení hotelové aplikace, která vám umožní provádět rezervace. Kromě toho na recepci byl obchod s čokoládou, cukrárna a káva / bar! ! Hotel se nachází asi 30 minut autobusem od Bodrumu. Tato nemovitost by měla prospěch z provozování 2 nebo 3 autobusů do města, místo aby se hosté spoléhali na veřejnou dopravu. Pokoj byl prostorný, dobře zásobený minibar a Bulgari toaletní potřeby. V nabídce byla řada polštářů, což bylo dobré, protože základní byl trochu solidní. Různé bary v celém hotelu byly dobré (nenechte si ujít návštěvu baru Pablo Esco) a nabízené koktejly byly komplexní a chutné. Plážový servis pro nápoje v oblasti určené pouze pro dospělé byl velmi dobrý. Vzhledem k jeho topografii existuje řada eskalátorů, které jsou velmi potřebné. Jako bezpečnostní komentář v noci by eskalátory měly prospěch z většího osvětlení, když vstoupíte na schodiště, protože ty byly špatně osvětlené. Tato nemovitost nabízí lázně, i když to bylo poněkud nákladné, možná odrážející trh v zajetí. Celkově personál byl velmi přátelský a udělal to skvělý zážitek. Vřele doporučuji tuto vlastnost