The Plaza Bodrum - informace
Nejoblíbenější filtry:
- Wi-Fi v hotelu zdarma
- Wi-Fi zdarma
- Dětské menu
- PRO RODINY
- Dětské hřiště
- Wellness
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Poloha:
- přibližně 8 km od centra Bodrum
- přímo u pláže
- doba jízdy z letiště přibližně 35 min.
- Umístění
- Kvalita spánku
- Pokoje
- Služba
- Cena / kvalita
- Čistota
- haneen762020-02-09
Zůstal jsem v tomto hotelu v srpnu 2019, což je před 6 měsíci, takže co mě nutí napsat recenzi teď po celou tu dobu? na konci příspěvku se dozvíte, proč:) Ihned po naší cestě a jakmile jsem se vrátil domů, napsal jsem zde velmi upřímnou recenzi v výletním poradci, který rozpracoval, jak strašně byl náš pobyt (byli jsme grouo 9 lidí, 4 dospělí a 5 dětí). Nejprve jsme si rezervovali Limo přímo z hotelu, a když jsme dorazili, nemohli jsme najít Limo, který by na nás čekal, po různých hovorech do hotelu, uznali, že jednoduše zapomněli poslat řidiče a nyní nemohou řidiče poslat, protože vše v té době byli řidiči zaneprázdněni. Za zmínku stojí, že Limo bylo zaplaceno! Pokud jste byli v Bodrumu, pochopili byste, jak obtížné je najít taxi na letišti, takže jsme zůstali 2 hodiny na letišti a čekali, až nás někdo vyzvedne! to byla první chyba, kterou hotel udělal, a my jsme byli velmi přijatelní a stále ochotni si užít naši dovolenou. Jakmile jsme dorazili, byli jsme umístěny ve velmi velmi vzdálených místnostech od jakéhokoli zařízení, bylo to také v pořádku a my jsme si nestěžovali. problém byl v tom, že k tomu, abyste se dostali z bodu A, budete potřebovat kočárek (golfový vozík), musíte jim zavolat, což je nejjednodušší část, a pak počkat venku minimálně 20 minut, než přijde auto. a i když to přijde, není to kvůli opomíjenému hovoru, prostě zavěsíme jakýkoli vozík, který uvidíme, a prosíme je, aby nás stlačili, aby nás upustili na požadované místo. Zmeškali jsme naši snídani kvůli nedostupnosti automobilů, museli jsme chodit velmi dlouhou s dětmi ve věku 3 let, abychom se dostali na místo konání snídaně, abychom si mohli vzít snídani dříve, než se zavřou. Pokoje jsou velmi zastaralé, sotva vyčištěné, znovu je musíte prosit, aby přišli a vyčistili váš pokoj, dali jsme znamení pro úklid pokoje brzy ráno, a odejdeme na pláž a vraťme se v 5 nebo 18 hodin, abychom našli naše pokoje nevyčištěný, a když žádáme čističe, řeknou, že je pozdě a obtížné ho najít! výše je pouze shrnutí toho, čemu jsme čelili, existuje více incidentů, které jsme byli svědky v souvislosti s čistotou, zákaznickým servisem, kontrolou a odesláním stížnosti na recepci a paní, která se k nám chovala velmi hrubě, protože jsme podali stížnost atd. . Co se stalo poté, co jsem napsal recenzi? Dostával jsem e-maily, hovory, Whatsapp zprávy od hotelu omlouváme se za to, čemu jsme čelili, a slibuji bezplatný pobyt pro nás všechny znovu a na 3 noci a ve vylepšené místnosti (Místnosti scény) a také slibuji nabídnout vynikající služby jakmile jsme dorazili. Manažer hotelu slíbil, že zvládneme náš pobyt od A do Z, aby bylo zajištěno, že se o všechno postará. Byl jsem nadšený, že nás konečně naslouchali a řekli jí, že se omluvilo, že je přijato, a my to zkusíme znovu vidět rozdíl. řekla OK, pošlu vám hned voucher e-mailem a my ho odtamtud vezmeme, takže jsem řekl OK! poté, co mi poslala poukaz, zdvořile mě požádala, abych odstranil příspěvek na Trip Advisor, protože jim dáváme druhou šanci. Řekl jsem, že OK, žádný probelm to udělá a ujistím se, že napíšu recenzi po naší druhé návštěvě. Po pár měsících jsem jim začal posílat e-maily s žádostí o uplatnění poukázky, poslal jsem SMS, Whatsapp a e-maily s žádostí o rezervaci pokojů. Přes několik připomenutí jsem nedostal žádnou odpověď. Na základě toho jsem se rozhodl znovu poslat moji recenzi ze dvou důvodů: Nejprve vás upozorním na návštěvu letoviska, zejména pokud jste rodina s dětmi. bude to pro vás a děti peklo. Zadruhé, protože jsem cítil, že jsem byl podveden, dali mi falešný poukaz a požádali, abych jim dal další šanci, a teď mě ignorují. Kdo chce zůstat v hotelu, který leží jeho zákazníkům. Cítil jsem, že jsem zodpovědný za sdílení této zkušenosti, protože nechci, aby někdo z vás čelil totéž. je opravdu zklamáním utrácet peklo peněz s cílem pobavit se, a pak nakonec trpíte nedostatkem hygenu, služby a pohostinnosti P. S: pro kohokoli z vás, kdo pochybuje o mé recenzi, jsem ochoten v případě potřeby sdílet všechny korespondence.
- ArunMalkani2019-12-12Vyjímečný
Krásný resort zastrčený od hlavního města Bodrum. Skvělé pokoje a zařízení včetně pro děti. Nádherný výhled na moře a záliv. Zúčastnili jsme se zde cílové svatby a byl to krásný zážitek. Zaměstnanci byli také nápomocní a zdvořilí.
- Pinar G2019-07-23Vyjímečný
Byli jsme v tomto hotelu již v květnu tohoto roku. Když jsme dorazili s naší kyvadlovou dopravou, byli jsme srdečně vítáni ze srdce zákaznického servisu HATICE. Naše šampaňské a pomerančová šťáva pro našeho syna na nás už čekaly. A navíc jsme dostali jedno z nejkrásnějších apartmá s výhledem na moře, jaké jsme kdy viděli v Turecku! Celý pobyt dlouho, veškerý personál byl opravdu milý a splnil každé přání z nás. Dětský klub je takový svého druhu a rozhodně ten, který náš čtyřletý chlapec nechtěl opustit, zejména dětský bazén. Plánovali jsme pobyt s přáteli a také si užili svou dovolenou. Hatice dokonce umožnil, aby naše vily byly vedle sebe. Bufet, restaurace u bazénu, plážový bar a restaurace jsou jedinečné. Skvělé jídlo po celý den, vysoce kvalitní nápoje a koktejly a zmínil jsem atrakce? Ani během dne to nikdy nebude nudné. U bazénu jsme měli odpoledne nebo akrobaty úžasné tanečnice. A večerní show. . . Myslím, prostě neuvěřitelné! Výsledkem této cesty je, že jsme si zarezervovali naši další cestu hned po našem příjezdu zpět do Německa! Vracíme se v srpnu @thebodrumbyparamount a opravdu se těšíme, až se s vámi znovu setkáme, zvláště vás HATICE: -)) S pozdravem k tomuto perfektnímu hotelu a jejich týmu!