PODMÍNKY MUSEMENTU
Před zakoupením výletů, aktivit, atrakcí nebo vstupenek (dále jen „výlety") na prodejním místě TUI si prosím pečlivě a důkladně přečtěte tyto obchodní podmínky Musement (dále jen „obchodní podmínky"). Zakoupení výletu na prodejním místě TUI se považuje za úplný souhlas s předloženými podmínkami.
SMLOUVA
- Pořadatelem výletu je společnost MUSEMENT S.P.A., se sídlem via Polesine 13, Milán, zapsaná v milánském obchodním rejstříku pod číslem MI1995020, daňovým identifikačním číslem a identifikačním číslem pro DPH 07978000961 a také číslem cestovní agentury online 170695 vydaným Regione Lombardia (dále jen „Musement").
- Zákazník obdrží před uzavřením smlouvy na trvalém nosiči veškeré dokumenty obsahující příslušné údaje o objednaném výletu. Zákazník si může vyžádat kopii dokumentů v tištěné podobě, pokud je smlouva uzavírána za současné fyzické přítomnosti smluvních stran.
- Zaplacením celé ceny výletu je smlouva uzavřena.
- V případě nároků nebo sporů týkajících se výletu je příslušným soudem soud v místě bydliště Zákazníka.
PŘED VYTVOŘENÍM REZERVACE
- Musement vynaložil veškeré úsilí, aby zajistil, že nabízené výlety jsou poskytovány osvědčenými, efektivními a spolehlivými společnostmi. Tyto společnosti jsou povinny dodržovat místní normy a zákonné požadavky.
- Musement se snaží poskytnout zákazníkům co nejvíce informací o výletech ještě před jejich zakoupením.
- Doporučujeme Zákazníkům, aby se seznámili s informacemi o výletech poskytnutými prodejním místem TUI za účelem vybrání vhodné nabídky.
- Je důležité, aby Objednavatel výletu:
- při rezervaci uvedl správné osobní údaje jak své tak i ostatních účastníků výletu;
- průběžně informoval prodejní místo TUI, na kterém uzavřel smlouvu, o všech následných změnách rezervačních údajů;
- měl pro sebe a ostatní účastníky výletu odpovídající a platné pojištění, které se bude vztahovat na výlet;
- poskytl pojišťovně všechny relevantní skutečnosti týkající se známých zdravotních potíží jak svých tak i ostatních účastníků;
- poskytl informace o všech zdravotních problémech, které mohou znemožnit účast na výletu, nebo které by mohly představovat potenciální riziko pro něj nebo pro ostatní;
- si pečlivě přečetl popis výletu, který obdržel před uzavřením smlouvy, včetně zejména ustanovení týkajících se potřebných zkušeností a/nebo úrovně schopností nebo splnění určitých požadavků;
- zajistil, aby každou osobu mladší 18 let v době konání výletu doprovazela dospělá osoba.
- Musement oznamuje, že účast na některých výletech může být spojena s určitými riziky. Uzavřením smlouvy Zákazník potvrzuje, že zakoupený výlet je vhodný pro něj i pro ostatní účastníky.
- Objednavatel výletu musí být starsi 18 let.
- Výletu se může zúčastnit 10 až 99 osob.
OSOBY SE SNÍŽENOU POHYBLIVOSTÍ
Pokud není v popisu výletu jasně uvedeno, že je výlet vhodný pro osoby se sníženou pohyblivostí, znamená to, že výlet není pro tyto osoby vhodný.
CENA
- Ceny výletů uvedené Zákazníkovi v nabídce jsou platné v okamžiku jejich prezentace. Tyto ceny se mohou změnit.
- Nabídka předložená Zákazníkovi je pouze návrhem k uzavření smlouvy a nepředstavuje nabídku ve smyslu Občanského zákoníku.
- Cena výletu zahrnuje:
- služby uvedené v popisu výletu, který Zákazník obdržel před jeho zakoupením;
- DPH platnou v Itálii.
- Cena nezahrnuje služby, které nejsou uvedeny v popisu výletu, který Zákazník obdržel před jeho zakoupením.
- Všechny platební metody přijímané prodejním místem TUI jsou přijatelné.
PŘED DOVOLENOU
- Zákazníci by si měli důkladně přečíst všechny dokumenty o výletu obdržené na prodejním místě TUI.
- Zákazník je povinen vzít si při odjezdu s sebou všechny doklady o výletu obdržené na prodejním místě TUI.
- Zákazníkům, kteří se neřídí poskytnutými informacemi, nemůžeme zaručit vrácení vzniklých dodatečných nákladů.
ZMĚNA NEBO ZRUŠENÍ VÝLETU ZE STRANY ZÁKAZNÍKA
- V případě změny nebo zrušení zakoupeného výletu se obraťte na prodejní místo TUI, kde byl výlet zakoupen.
- Není možné upravit nebo zrušit výlety, které byly v popisu, jenž Zákazník obdržel před uzavřením smlouvy, označeny jako nevratné.
- V případě změny výletu na přání Zákazníka, platí aktuální cena výletu z dne změny. Tato cena se může lišit od ceny původní rezervace.
- Zrušení výletu provedené na žádost Zákazníka potvrdí Zákazníkovi prodejní místo TUI. V takovém případě obdrží Zákazník e-mail s příslušným oznámením na e-mailovou adresu uvedenou při rezervaci.
ZMĚNA NEBO ZRUŠENÍ VÝLETU ZE STRANY MUSEMENT
- Musement má nárok zrušit výlet v odůvodněných případech, zejména při nedostatku účastníků. V takovém případě Zákazník co nejdříve obdrží e-mail s příslušným oznámením na e-mailovou adresu uvedenou při rezervaci.
- V případě zrušení rezervace má Zákazník právo buď na vrácení plné ceny výletu, nebo na přijetí jiné nabídky. Pokud je náhradní nabídka výletu levnější než původně zakoupený výlet, bude zákazníkovi vrácen rozdíl v ceně. Pokud je nabízený náhradní výlet dražší než původně zakoupený výlet, Zákazník je povinen rozdíl v ceně doplatit.
- Někdy je nutné provést významné změny výletu zakoupeného Zákazníkem. V takovém případě obdrží Zákazník co nejdříve e-mail s příslušným oznámením o změnách na e-mailovou adresu, kterou uvedl při rezervaci. Pokud jsou provedené změny pro Zákazníka nepřijatelné, je Zákazník povinen neprodleně kontaktovat prodejní místo TUI, kde byla smlouva uzavřena.
- V případě, že má společnost Musement důvodné podezření, že rezervace je podvodná, vyhrazuje si společnost Musement právo rezervaci automaticky zrušit. V takovém případě obdrží Zákazník e-mail s příslušným oznámením na e-mailovou adresu uvedenou při rezervaci.
NEČEKANÉ SITUACE
Může se stát, že budeme nuceni změnit nebo zrušit výlet kvůli okolnostem způsobeným vyšší mocí. Jedná se o jakoukoli závažnou událost, kterou my ani naši dodavatelé nemůžeme ani při vynaložení náležité péče předvídat nebo jí zabránit a která nastane z důvodů nezávislých na nás. Mezi takové události mohou patřit např: politické spory, války, hrozby války, nepokoje, občanské nepokoje, teroristické aktivity (skutečné nebo hrozící) a jejich důsledky, uzavření hranic, stávky a/nebo průmyslové spory (skutečné nebo hrozící), technické problémy strojů, dopravních prostředků nebo zařízení, státní zásahy, přírodní a jaderné katastrofy, požáry, epidemie, zdravotní rizika a pandemie, uzavření nebo přetížení letišť, výbuchy nebo extrémní povětrnostní jevy (včetně hurikánů) a všechny další podobné události. V takovém případě obdrží Zákazník e-mail s příslušným oznámením na e-mailovou adresu uvedenou při rezervaci. V případě změny nebo zrušení výletu z důvodu vyšší moci bude Zákazníkovi vrácena cena výletu. Uděláme vše pro to, abychom Zákazníkům za takových okolností poskytli plnou podporu.
VÝLET
- Zákazník je povinen vzít si s sebou při odjezdu všechny doklady týkající se výletu obdržené na prodejním místě TUI.
- Obdržené dokumenty obsahují informace o čase a místě srazu v den odjezdu na výlet a další užitečné informace.
- Je důležité, aby Zákazníci spolu s ostatními účastníky dodržovali všechny pokyny týkající se zakoupeného výletu, které obdrželi na prodejním místě TUI, zejména pokud se týkají zdraví a bezpečnosti osob účastnících se výletu.
- Zjistí-li Zákazník v průběhu výletu neplnění nebo nesprávné plnění smluvních služeb, je povinen to neprodleně oznámit dodavateli nebo zástupci TUI na místě. Pokud dodavatel nebo zástupce TUI na místě takové oznámení neobdrží, nemusí být možné Zákazníkovi následně pomoci.
- Případné stížnosti týkající se realizace výletu po návratu z dovolené lze podat písemně na adresu: Woloska 22A, 02-675 Varšava nebo přímo na prodejním místě, prostřednictvím kterého byla uzavřena smlouva, a to do 45 dnů od ukončení výletu. V reklamaci je Zákazník povinen uvést číslo rezervace výletu, nedostatky ve způsobu provedení výletu a specifikovat své požadavky. Reklamace se vyřizují do 45 dnů od jejich obdržení.
- Pokud Zákazník neoznámil neprovedení nebo nesprávné provedení výletu dodavateli nebo zástupci TUI na místě během výletu a zabránil tak vyřešení problému na místě, nemůže být reklamace uznána.
- Vyhrazujeme si právo odmítnout poskytnutí služeb Zákazníkovi, pokud Zákazník svým chováním ruší, způsobuje zbytečné potíže, je ohrožující nebo urážlivý, pokud poškozuje majetek, ruší nebo obtěžuje ostatní, narušuje jejich klid nebo vystavuje ostatní účastníky výletu, personál nebo zástupce jakémukoli riziku nebo nebezpečí. Odmítnutí bude Zákazníkovi sděleno telefonicky, písemně nebo osobně. Pro účely tohoto ustanovení se výrazem „Zákazník" nebo „Zákazníci" rozumí jak samotní zákazníci, tak ostatní účastníci výletu.
- Podmínky, kterými se řídí letenky pro cestování letadlem, po moři nebo po řece, mohou podléhat některým mezinárodním úmluvám. Zákazník bere na vědomí, že při takové cestě budou platit přepravní podmínky příslušné společnosti. Při zajišťování takových výletu pro Zákazníky se řídíme ustanoveními mezinárodních úmluv a přepravních podmínek. Zákazník bere na vědomí, že všechny tyto podmínky jsou součástí jeho smlouvy s Musement a přepravní společností.
SOUKROMÍ
- Během procesu rezervace požádáme Objednavatele, aby poskytl své osobní údaje a údaje ostatních účastníků.
- Všechny shromážděné údaje budou zpracovány v souladu se zásadami ochrany osobních údajů společností TUI a Musement.
- Zákazník zakoupením výletu souhlasí se zpracováním svých osobních údajů a ostatních účastníků výletu.
KONTAKT Z KLIENTEM
V případě rezervace provedené prostřednictvím prodejního místa TUI probíhá veškerá komunikace týkající se rezervace nebo zakoupeného výletu pomocí kontaktních údajů uvedených Zákazníkem při rezervaci.