Grifid Noa - informace
Nejoblíbenější filtry:
- Wi-Fi v hotelu zdarma
- Wi-Fi zdarma
- Písečná pláž
- Lehátka a slunečníky v ceně
- Dětské menu
- Wellness
- Krytý bazén
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Poloha:
- přibližně 15 km od centra Varny
- přibližně 500 m od GRIFID Aqua Club Bolero
- přímo u pláže
- doba jízdy z letiště přibližně 40 min.
- Umístění
- Kvalita spánku
- Pokoje
- Služba
- Cena / kvalita
- Čistota
- Fearless220522155052025-07-26
Recenze hotelu Grifid Noa Obvykle recenze nepíšeme, ale o tento hořko-sladký zážitek se zkrátka podělit musíme. Hotel Grifid Noa nás na první pohled naprosto okouzlil – pětihvězdičkový resort, krásné moderní prostředí, rozsáhlé možnosti ultra all inclusive, které na nás působily naprosto okouzlujícím dojmem, a především slibovaný luxusní odpočinek, na který jsme se opravdu těšili. Velkým plusem se nám zdály být i zóny vyhrazené pouze pro dospělé (16+), které měly zaručit klid. Na základě veškerých těchto informací jsme si hotel vybrali. Bohužel realita byla zcela jiná – zóny pro dospělé absolutně nikdo nekontroloval. Děti byly běžně přítomné v místech, kde měly být zakázány, včetně vířivky, kam se nahrnuly dvě početné rodiny s dětmi různého věku. Ty do vody skákaly, křičely a rušily ostatní. Plavčice je sice jednou formálně vykázala, ale když neodešly, jen odvrátila zrak a situaci nechala být. Prostor pro klidný odpočinek tak prakticky neexistoval a zóny pro dospělé byly jen prázdným gestem. Služby, které zklamaly: Úklid v pokoji byl velmi slabý – hned při příjezdu jsme si všimli nečistot nejen uvnitř, ale i na balkoně, a dokonce i v bazénu. V koupelně nefungoval ventilátor. Již první den jsme nechali na posteli lístek s prosbou o doplnění minibaru a vody, přiložili jsme i nemalé spropitné. Výsledek? Žádná reakce. Voda doplněna nebyla, minibar zůstal poloprázdný, lístek i peníze zmizely. Tato situace se opakovala několikrát – dokonce i přes opakované žádosti o vyčištění bazénu, který byl den ode dne špinavější – plný hmyzu a nečistot. Nakonec jsme se rozhodli vše řešit osobně na recepci. Až po našem zásahu byl bazén jednorázově vyčištěn, ale pravidelná údržba se stejně nekonala. Okolí bazénu, balkon, podlaha, skleněné zábradlí – vše zůstávalo špinavé po celou dobu pobytu. Nechápeme, proč by hosté měli neustále žádat o základní úklid. Navíc jsme čekali několik dní i na doplnění takové maličkosti, jako jsou kapesníky – i když byla prázdná krabička zřetelně vystavená. Celkově: za vyšší cenu jsme nezískali žádnou přidanou hodnotu. Žádná slíbená lehátka na pláži pro Swim-Up pokoje, žádné extra služby – pouze zklamání. Co si hotel zaslouží pochválit Ano, hotel má i své silné stránky. Architektura a vybavení jsou moderní, prostředí působí luxusně. Výborné jídlo v hlavní i à la carte restauracích, široká nabídka nápojů a profesionální personál – tam, kde fungoval. Střešní bazén je opravdový klenot – tiché, krásné místo pro relaxaci. Škoda, že zbytek hotelu tento dojem zcela rozmetal. Absolutně nepřijatelné: problém s účtem - POZOR! Jeden večer jsme navštívili steakovou restauraci, kde jsme si objednali víno a steak mimo nabídku all inclusive – věděli jsme, že za tyto položky budeme platit zvlášť. Po večeři nám přinesli dvě účtenky – jednu za víno (přibližně 90 BGN), kterou máme uhradit na recepci, a druhou za steak (89 BGN), kterou jsme měli zaplatit přímo na místě. Samo o sobě již bylo zvláštní, že jsme dostali dvě účtenky. Zaplatili jsme tedy hotově částku za jeden steak 120 BGN (i se spropitným) a vše jsme si ověřili s personálem. Jelikož nám to stále připadalo divné, zeptala jsem se číšnice, zda opravdu víno máme platit na recepci a steak na místě v restauraci. Odpověď byla, že ano – steak musí být zaplacen zde a víno poté na recepci. O to větší šok nás čekal večer před odjezdem, kdy nám pod dveře dorazil účet, ve kterém byly znovu účtovány položky, které jsme již zaplatili v hotovosti. Na recepci jsme se snažili situaci vysvětlit – slečny volaly do restaurace, ale peníze údajně "nikdo neviděl", a předpokládáme, že skončily v něčí kapse. Opravdu někdo věří, že na all inclusive večeři dává host 120 BGN jen jako spropitné? Nakonec na recepci uznali chybu restaurace a domluvili jsme se, že zaplatíme jen to, co skutečně dlužíme. Ovšem ráno při odjezdu začal další kolotoč – tentokrát nás zastavil zaměstnanec jménem Radoslav s tím, že znovu nemáme zaplaceno. Aby nedošlo ke komunikačnímu šumu, přes překladač jsme mu znovu vysvětlili situaci, ale tlak rostl. A protože jsme spěchali na letiště, v zoufalství jsme zaplatili ještě 100 € – tedy daleko víc, než bylo potřeba. Odcházeli jsme opravdu velmi rozčíleni a naše pocity přetrvávají dodnes. Nyní bychom tuto částku rozhodně znovu neuhradili. Tato situace nás naprosto znechutila. Nejde o peníze, ale o princip. Cítíme se podvedeni, poníženi a okradeni. Shrnutí Grifid Noa má obrovský potenciál – krásné prostředí, kvalitní jídlo, moderní vybavení. Ale to vše je zcela přebito naprosto tristními službami, ignorováním základních požadavků hosta, porušováním vlastních pravidel a naprosto nepřijatelným přístupem k chybám a platební morálce. Celá dovolená byla pokažena, odpočinek vystřídal stres, zklamání a pocit nespravedlnosti. Tento hotel rozhodně nemůžeme doporučit. A pokud si připlatíte za „lepší pokoj“, připravte se, že jediné, co za své peníze dostanete, bude dražší frustrace. Totální zklamání – hotel neodpovídá ceně ani očekáváním Po zveřejnění recenze na Google se hotel sice ozval s rádoby slušnou a uhlazenou odpovědí, která měla zjevně jediný cíl – udělat dobrý dojem na potenciální zákazníky. Ve skutečnosti to ale byla jen snaha zamést vše pod koberec. O žádné skutečné řešení problému nešlo – ačkoliv jsme danou věc na místě řešili osobně na recepci hned dvakrát, výsledek žádný. Proto je naprosto směšné, když hotel ve své odpovědi doporučuje "přijít problém vyřešit na recepci". To jsme udělali – a k ničemu to nevedlo. Za dovolenou jsme zaplatili přes 100 000 Kč, což je cena, za kterou člověk právem očekává odpovídající kvalitu služeb i přístup personálu. Bohužel realita byla naprosto jiná. Chování zaměstnanců bylo neprofesionální a celkový servis zcela neodpovídal ani čtyřem hvězdičkám, natož cenové hladině. Hotel nás zklamal po všech stránkách – nejen během pobytu, ale i svou neupřímnou a účelovou komunikací po odjezdu. Tuto zkušenost si za ty peníze rozhodně nikdo nezaslouží. Shrnutí nedostatků: - Velký hluk, až do pokoje i na balkon (Swim up pokoje) - Hluk ze sbíječek - Byli jsme svědkem agresivního sporu mezi plážovým a bazénovým personálem - PROBLÉMY S ÚČTEM ! totální zklamání - Nefunkční odsávání ve sprše - Nepravidelné doplňování hygienických potřeb - Ani jednou nebyla převlečena postel - Ani jednou nebylo vytřeno / zameteno v pokoji, ani na balkoně kolem našeho bazénu - Špinavá voda v bazénu, na což jsme několikrát upozorňovali, vyčištěno až po důraznějším upozornění na recepci - pouze 1x, druhý den byl bazén opět plný hmyzu - Nesplnění zón pro dospělé 16+, děti a hluk byl všude přítomný - Na pláži nebyly slibovaná lehátka pro Swim up pokoje - Celkový nedostatek lehátek - vše rezervováno ručníky - Špinavé a ohlé příbory v restauracích - Špinavé stoly, sklenice .. - Rozbitá madla u bazénů - Velmi špinavá skla na balkonech i kolem bazénů Doporučení - hlídejte si své věci a své účty, personál vám nebude nápomocen, ba naopak. Hotel a personál se rozhodně nechová jako pětihvězdičkový, záporné zážitky převažují.
- Mara C2025-06-16Vyjímečný
Tento hotel byl jedno z největších překvapení v mém životě. Nový, stylový a luxusní hotel, kde se opravdu nešetřilo na ničem. Je vidět, že zde bylo vše pečlivě promyšleno – design je dokonale vyladěný a prostor skvěle rozvržený. Jídlo je vynikající, zejména v a la carte restauracích. Koktejly připravené z prémiového alkoholu, žádné místní náhražky. Na pokojích najdete luxusní kosmetiku od Rituals. Co se týče personálu, bulharský personál byl "slabší" – neumí se příliš usmívat, což je běžné asi u většiny Bulharů. Naštěstí více než polovinu týmu tvořili zaměstnanci z Bali, kteří se o nás postarali naprosto dokonale. Celkově hotelu dávám absolutní hodnocení, což bych u Bulharska nikdy nečekal.
- bokoralex2025-07-25Vyjímečný
We had a wonderful time at Grifid Noa in Golden Sands. The beach was super clean, and the sea was calm – perfect for relaxing. We also spent a lot of time at the pools, especially the infinity pool, which quickly became our favorite. There were activities and events every day and evening, and we joined them all – it was a big part of the fun! The animation team was fantastic – full of energy, super friendly, and some of them even became our friends. Big thanks to them for making everything so special! The reception staff was also incredibly helpful and kind – always ready to assist with anything we needed. Our only small regret is not trying more of the à la carte restaurants earlier in our stay – we only got to enjoy them at the end, but they were great! All in all, we left with beautiful memories and a great overall experience. Definitely recommend!