Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel

Whala!Bavaro

PUJ62018
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Whala!Bavaro Dominikánská republika - Hotel
Velmi dobrý
2020-01-17

Hotel byl perfektní, protože náš vkus nebyl příliš velký a přeplněný během období Vánoce a Nový rok. Jídlo bylo v pořádku, obvykle jsme našli něco, ale výměna prázdných míst byla pomalá. Gala večeře byly vynikající, i když trochu chaotické. Vyzkoušeli jsme a la carte jednou, ale nikdy jsme se nevrátili, protože jídlo bylo hrozné, zejména šedá bramborová kaše ve tvaru emoji poo se syrovou brokolicí uvízlou v ní, vzhledem k podávané kaši (pouze u snídaně!) V hlavním bufetu byla to nejlepší, co jsem kdy ochutnal. Měl několik problémů s místností, prasklé loo místo (ouch) a rozbité kávovar byly rychle vyřešeny. Jen jsem nemohl přijít na to, proč museli druhý týden odnést polštář a dekorativní polštář! Používám polštář, abych se opřel o své zapálení! Moje největší niggles byly: v noci není žádný tichý bar, ne každý chce v noci sledovat karaoke nebo hlasitou zábavní show, ale menší bar u a la carte neměl stoly, které nebyly připraveny k jídlu. Hlavní bar je malý a pod obsluhou se sedadly kolem něj blokujícími přístup. Konstrukce hotelu je taková, že najít slunce je nemožné, dokonce i na pláži po asi 4, mé oblíbené denní době! Ručníky nejsou vždy k dispozici na recepci (vrací se za hodinu). Zaměstnanci byli, hlavně, velmi přátelští a ochotní, bylo pár, kterým jsme v posledním dni líto, když nám nechali tip. Náš pobyt jsme si užili, ale nebylo to zdaleka dokonalé a nikdo z nich by se rozhodl vrátit.

Blenkinsopb
Velmi dobrý
2024-01-30

Dovolená v Dominikánské republice proběhla od 3.1. - 17.1. 2024 v hotelu Whala!Bavaro. Jedná se o městský hotel. Ubytování po 22 hodině, proběhlo bez problémů. Pokoj, který jsem dostal se nacházel v části hotelu, kde je výhled na druhý bazén. Výhled je na plochu bazénu a okolí, kde probíhají večerní i animační programy a nachází se bar Orchidea. Večerní program na hotelu Whala!Bavaro - karaoke, volba mis, taneční show ... Začíná v 21:30 hod. Pokoj klasika se starším vybavením. Vše funkční. Nevýhoda do 23 hodin probíhá večerní program a je v provozu bar Orchidea. Vše je slyšet i při zavřených oknech. Po 13 hodinovém pobytu v letadle, jsem byl rád za sprchu a postel. Ráno pak požadavek na recepci na výměnu pokoje v klidnější části hotelu. Byl jsem odkázaný, že se mám stavit na recepci, po 15 hodině, až se uvolní a uklidí pokoje po odjíždějících hostech. V 15 hodin jsem dostal na recepci kartu od pokoje 2110 s tím, že se mám jít podívat jestli pokoj vyhovuje. Pokoj se nachází ve vedlejší budově, v přízemí. Opět klasika pokoj, individuální klimatizace, venkovní terasa. Pro některé hosty, nevýhoda pokoje - okno do zeleného porostu za kterým je zeď. Mi to nevadilo a proběhlo přestěhování. V noci klid, občas rušený zavíráním dveří, jak se hosté vraceli z večerního programu. Ráno jsem nechával na posteli dolar, denně úklid, různé obrazce z přehozu na posteli. Doplňování mýdel, sprchového gelu a pitné vody v láhvích, výměna ručníků dle potřeby (stačilo ručník či osušku nechat v koupelně na zemi) Voda na mytí, sprchování slaná. Není pitná! Jídlo bylo "nekonečné" Podává se v otevřené jídelně u prvního bazénu. Snídaně, Oběd, Večeře. Mezi tím dopolední a odpolední svačina v baru Sueňo. Večer se bar Sueňo mění na restauraci À la Carte. Ukončení restaurace À la Carte v 22 hod. Po úklidu od 23 hodin opět večerní bar Sueňo s jídlem a pitím do 1 hod. ráno. Tuto možnost bylo možno využít, hned po ubytování první večer. Jídlo, pro mně bylo v pořádku. Samozřejmě, že se jídlo po čase opakovalo. Kdo ochutnával postupně, dalo se nakombinovat. V hlavní jídelně probíhaly tématické večery s propagací různých kuchyní. (Dominikánská, Mexická, Italská) Pro milovníky sladkého velký výběr pečených, nepečených dezertů, želé, dortů. Zmrzliny - 3 druhy. Pláž byla nedaleko hotelu. Stačilo vyjít z recepce a projít průchodem a do 100 metrů jste na pláži, kde je bar. Na pláži vyhrazený prostor s lehátky u plážového baru. Spousta hostů si lehátka dávala na přímé slunce. Karibské moře je živý organismus, takže občas ve vodě výskyt chaluh. Vstup do vody pozvolný ve vymezeném prostoru. Aktivity na pláži, cvičení, jízda na banánu, jízda na katamaránu, let na padáku ... Na pláži je plno lovců a prodejců čehokoliv. Výlety, zážitky, focení s leguánem, s papoušky, prodej suvenýrů ... Naštěstí po odmítnutí dali pokoj. Fakultativní výlety jsem bral přes delegátku paní Evu. Chtěl jsem českého průvodce. Konkrétně jsem absolvoval 3. První výlet do pralesa s koupáním ve vodopádu (pozor kluzké kameny) vyhlídka se západem slunce. Cesta mimo civilizaci, opravdová střední amerika. Kdo má slabší žaludek, tak raději si vzít Kinedryl na cestu autobusem po dominikánských okreskách, nebo se umrtvit rumem. Druhý výlet do hlavního města Santo Domingo. Cesta v klidu po dálnici. Třetí výlet katamaránem na ostrov Saona. Na zpáteční cestě katamaránem větší vlny, opět kdo má slabší žaludek - Kinedryl. V okolí hotelu Whala!Bavaro a podél příjezdové komunikaci jsou různé restaurace, mini markety, půjčovny motorek ... Pro ty co chtějí místní internet, i mimo hotel je nejbližší možnost zakoupení karty v malém obchůdku se suvenýry, na pravo, jak se vyjde z recepce. Karta na týden 10 Dolarů. Celkově shrnuto. Pobyt v hotelu Whala!Bavaro, bez problému. Kategorie podle evropských klasifikací 3 hvězdy. Hotel vhodný na plážovou dovolenou i jako základna na poznávání okolí.

kamm0r
2021-07-14

Tímto hotelem jsme byli zklamaní v několika věcech a to nejsme nijak nároční a nepotřebujeme luxus. Při příjezdu z letiště proběhlo ubytování v pořádku. Při cestě do pokoje byl již na chodbě cítit zápach ,,ztuchlotiny", na pokoji též. V pokoji je velké vlhko. Při otevření ledničky byl opět cítit zápach. Toaleta vydávala neskutečný hluk (jako když startuje letadlo). Z kohoutků zde všude teče jen slaná voda, čili je třeba si nakoupit barely s vodou na základní hygienu (čištění zubů). Teplá voda spíš neteče, než teče. Z balkonu jsme měli výhled na nalepené budovy naproti a na keřích vlály kousky toaletního papíru. Od začátku pobytu pípalo po celou noc po intervalech elektronické zabezpečení dveří (zámek na čipovou kartu). Když bylo odemčeno, zámek nepípal, tudíž jsme zůstali celou jednu noc odemčeni a pod kliku dveří jsme si dali židli, aby k nám nikdo nevnikl, jelikož každou noc byl na chodbě slyšet neskutečný hluk a řev opilých lidí. Čtvrtý den pobytu jsme se již do pokoje nedostali, karta nefungovala. Kvůli tomuto jsme byli na recepci celkem 4x. Bylo nám nakonec řečeno, že je vybitá baterie a musí se vyměnit. Přišel opravář, který odemkl a baterii vyměnil. Po hodině jsme chtěli opustit pokoj, ovšem dveře pro změnu nešly zamknout. Opět cesta na recepci, 2x. Při čekání v odemčeném pokoji přišel zpívající security a řekl: sbalit, výměna pokoje. Po tahání věci z patra do patra náš dojem z nového pokoje byl stejný. Toaleta již nehlučela, ale kapala z ní voda a při splachování se vracela voda (nechutné). Vybavení v koupelně jako z doby 5 (zrezlé baterie). První den v novém pokoji se jeden z nás na toaletě zavřel, ovšem už nevyšel (dveře nešly otevřít). Po pár minutách byl druhým vysvobozen. Pátý den opět problém s kartou od nového pokoje, další cesta na recepci (vyřešeno ihned). Celou dovolenou jsme trnuli, zda půjde pokaždé pokoj otevřít. Obsluha nemá téměř žádnou úroveň (věnují se všemu jinému než hostům, tancují, zpívají, povídají si a hosté nemají čím jíst (bez příboru). Lidé si museli sami chodit k nim říkat o příbory, či si pro ně sami došli do přihrádek obsluhy. Upřednostňují obsluhování ,,domorodců", ti mohou vše. Prostírání je ulepené, stoly jsou vratké, sedačky a židle prosezené (člověk do nich zapadne jako vlastenec). Co se týče jídla a pití, šlo to. Docela jsme se najedli. V celém areálu hotelu jsou na každém rohu security, kteří se jen opírají, postávají, zpívají si, poslouchají hudbu ze sluchátek, mobil stále v ruce, nepozdraví, nepomohou, hlavně že mají vysílačky. Je na nich vidět velká znuděnost. Každý večer (cca 22:00) se ozýval z venku hluk křovinořezu + celou noc řev na chodbách/hudba. Fotky uvedené pláže u hotelu a střešního bazénu neodpovídá, jsou vymazané řasy u moře a v bazénu opravené černé fleky (což by nevadilo, ale je to klamná reklama). Řasy hrůza, sice je každý den z pláže odklízejí, ale v moři děs. Hotel to není rozhodně 4*, jak prezentuje CK Fischer, ale 3*. PLUSY: hezké venkovní prostředí (palmy, uklizeno), dostatek bazénů (4) -ovšem polovinu naší dovolené se střešní bazén opravoval, bar na pláži (pití i občerstvení), lékař + testy na Covid v hotelu (ochotný lékař) CK FISCHER: ROZHODNĚ NEBRAT!!! V ceně zájezdu měly být služby delegáta, který ovšem nečekal ani na letišti při příjezdu. Tam jsme bloudili jako bludní holanďani, než nám pomohli taxikáři, kteří nás odkázala na pána v červeném tričku. Ten neměl ani označení CK Fischer, ale měl nás alespoň na seznamu. Do hotelu jsme se tedy dostali. V knize Fischer na recepci nebyla uvedena žádná schůzka, pouze číslo na Whatsapp, na které ovšem nikdo nereagoval. Třetí den se nám přes tutéž aplikaci ozval nějaký místní pán v českém jazyce, že je naším delegátem. Pouze sdělil, že testy na Covid si máme rezervovat na recepci 48 hodin před a o transferu zpět na letiště nás bude informovat. Dva dny před odjezdem jsme tedy směřovali naše kroky na recepci kvůli rezervaci testů. Tam nám vytočili tohoto pána a ať se s ním domluvím. Ten nás opět v telefonu odkázal na recepci a zavěsil. Recepce nás tedy poslala rovnou k lékaři, ať si to zařídíme tam sami. Lékař naštěstí se vším pomohl a testy jsme tak zvládli. Během toho volal dotyčný pán, že testy si máme sami domluvit přímo u lékaře. Díky chybějícímu ZAPLACENÉMU delegátovi jsme nemohli využít ani nějaké výlety, které CK většinou nabízí a opět jsme si zařídili veškeré výlety sami v angličtině sami. Neumím si představit, že by sem takto jeli lidí, kteří nejsou v moderní technologii zkušení a neumí anglicky. Ti by zde byli ještě více ztraceni než my... O odjezdu zpět na letiště nás den před odjezdem pán přes Whatsapp informoval přes zprávu. Kdyby toto člověk věděl, rozhodně by s Fischerem neletěl a dovolenou si tak zařídil sám, jelikož jsme tady byli také odkázáni jen sami na sebe. Hlavně že služby delegáta jsou v ceně! Budu požadovat vrácení peněz za toto. Dále CK Fischer udává na svých stránkách klamné informace i o vzhledu některých částí v hotelu (již zmíněný opravený bazén a upravená pláž bez řas). Hotel také není 4*, jak uvádí. Jak si toto může někdo dovolit... Přátelům v ČR bylo sděleno na pobočce během naší dovolené, že nemají kapacity na to, aby sem posílali své delegáty. Tak kde jsme??? Závěr: Hrůza, hrůza, hrůza... Jestli chcete mít odpočinkovou dovolenou a nic neřešit jako my, sem nejezděte a už vůbec ne s Fischerem. Raději si pár tisícovek připlaťte a jeďte do jiného hotelu.

Y8010IOsimonav
Vyjímečný
2020-01-21

Hodlám hodnotit, jak jsem to viděl na své dovolené v lednu! Čistota: 4. 7 z 5 Služba: 5 z 5 Nápoje a jídlo: 4 z 5 Nápověda k recepci: 5 z 5 Bazény a zařízení: 5 z 5 Pláž: 4. 9 z 5. To pro mě všechny přispívá k pětihvězdičkové zkušenosti s ohledem na očekávání, která jsem měl / hotel nastaven, cenu dovolené celkem a moje další minulé zkušenosti v hotelech v Dominikánské republice.

LisaHurtado1973
2020-01-21

Než jsem si rezervoval tento hotel, prošel jsem všemi recenzemi a mohu upřímně říci, že jsem nepochyboval o tom, že by bylo skvělé místo, abych vzal moji mámu a sestru na svou první dovolenou v Karibiku. Chtěli jsme malé, opět kvůli tomu, že moje matka a sestra poprvé cestovali. Nejsem si jistý, kde začít, myslel jsem si, že by bylo nejlepší seznam jen uvést.  1) Recpce - Jedná se o malou oblast, kde jsou najednou pouze dva zaměstnanci hotelu. Vzhledem k tomu, že v té době se spousta lidí koučovala, čekali jsme 35 minut na odbavení. Když jsme se dostali na recepci, zeptali jsme se, jestli jsou naše pokoje pohromadě? Nebyli, i když to bylo něco, co bylo požadováno při rezervaci. Pro manažera to nebyl problém a zařídil, abychom byli na stejném patře, ale ne blízko sebe. Hotel nebyl tak zaneprázdněn a v okolí bylo spousta náhradních místností (udržují všechny výhledy do zahrady a oceánu, aby bylo možné upgradovat). Z recepčního personálu hovořil manažer a jeden další zaměstnanec dobře anglicky. Ostatní zaměstnanci nerozuměli. Když jsme se odhlásili z pokojů, nechali jsme naše tašky v bezpečné recepci a dostali jsme lístky. Když jsme se dostali na 14. 30 v době, kdy jsme vyzvedli, šli jsme si vzít naše tašky, jen abychom zjistili, že nechali řidiče taxi dovnitř sbírat tašky pro jiného hosta a vzal si tašku. Hotel neudělal nic, co by to vyřešilo, a naštěstí další telefon byl na telefonu své přítelkyni, která náhodou měla naši brašnu a byla stejně zpanikařená jako my. Personál hotelu se na nás jen podíval prázdný a nevěděl, co dělat. Nebylo to líto, nebo jsme to pochopili, bylo to všechno na řidiči taxi za to, že si vzal špatný vak. Říkáme však, že pokud by taška byla v jejich péči, proč umožňují nikomu v bezpečné místnosti sbírat.  2) Hotelový pokoj - musím říci, že pokoj byl čistý a uklizený. Ručníky a prostěradla se mění pouze v pondělí, středu a pátek a jednoho dne jsme žádné ručníky nedostali. Při bližší prohlídce byla koupelna poměrně unavená a praskliny byly v podlaze. U dřezu nebyla žádná zásuvka. Není dovoleno spláchnout toaletu dolů a poskytli k tomu přihrádku. Sprchování bylo jen kapání, ale při poslechu ostatních hostů jsme měli docela dost vody. Jak již bylo zmíněno, náš pohled byl velmi neuspokojivý, vracíme se na silnici, kterou používali stavitelé, a po velkém srážkovém dešti jsme měli po silnici malý rybník, který nešel, takže jsme nechali opravdu špatný zápach odtoků a kanalizací. Musíte zaplatit 30 $. 00 dolarů za sejf, které se nedostanete zpět. (PROSÍM PLATÍ ZA TUTO, MÁME SPOJOVAT ZTRÁTENOU PENÍZE A ŠPERKY ZÍSKALI. Z našeho pokoje jsme si vzali 20. 00, ale neměl jsem pocit, že by stálo za to říci vedení, po způsobu, jakým manažer hovořil s uvedenými hosty) Místnost byla uklízena každý den a neměli jsme s tím žádné problémy.  3) Pláž - písek nebyl při rezervaci popsán, ale přesto to byla ohromující pláž. Na pláž se musíte dostat brzy, protože je poměrně malá. Ručníky můžete získat na recepci, znovu musíte zaplatit 10 $. 00 každý ručník a na konci pobytu jej dostanete zpět, ale buďte připraveni zaplatit částku za slot.  4) Resturants - Když jsme si rezervovali u TUI, řekli nám, že hotel má čtyři restaurace. Když jsme se tam dostali, měli jsme za to, že SkyBar nebyl zahrnut, nabíjení 7 $. 50 za jeden nápoj. Menu Al a Carte bylo stejné každý den, když jsme tam jedli, jídlo bylo tak studené, že jsme museli posílat jídlo zpět. Jakmile bylo jídlo servírováno, vepřové maso bylo tak tučné a tvrdé, aby se prořezalo, natož aby se pokusilo jíst, bylo také velmi slané. Beach bar a půlnoční bar servírovaly nevařené hamburgery s hranolkami, které byly smažené a ponechané. To nás zanechalo v hlavní restauraci, tam bylo hodně rozmanitosti. Jídlo občas bylo studené a během dvou týdnů se stalo stejným. Vezměte prosím na vědomí, že existuje mnoho mušek, tomu se ve skutečnosti nemůže pomoci a personál se snaží zajistit, aby byly mouchy odhozeny pryč. Zaměstnanci byli rozděleni do 3 skupin (jedna uklidit stoly, druhá nastavit stoly a pak jednu servírování nápojů) to bylo pro rušné časy, ale personál hovoří velmi málo anglicky a rozumí tomu, co chceme atd. Edwin byl úžasný číšník a postaral se o to, abychom měli vše, co jsme potřebovali nebo chtěli.  5. Barové oblasti - Tiffinay byla úžasná, vzpomněla si na všechno, co jsme chtěli. Kromě Tiffinay neměli ostatní zaměstnanci baru ani ponětí, jaký nápoj si objednáváme. Oranžové a citronové nápoje se každý den liší od toho, aby byly tak silné až velmi slabé. Silný nebyl problém, protože to můžete zalévat místním duchem. Odpoledne jim však došly asi tři odpoledne a budete si muset dát drink do jiného baru. Také si uvědomte, že mléko na kávu a některé koktejly se rozděluje pozdě odpoledne.  6. Oblasti bazénu - Existuje pět bazénů, jeden u baru Sky (tento bazén jsme nevyužili kvůli poplatku za nápoje a jídlo. Oblast bazénu dole (nepoužívali jsme to, bazén byl vždy velmi zakalený, ačkoli to bylo byl hluboký jen 4 ft 3, očekávali jsme, že uvidíme dno. Hlavní bazén, byl čistý a snadno přístupný, jediným problémem byly odtoky. Během odpoledne zápach kvůli toaletám tak blízkým, ale ve skutečnosti to není problém, který leží v hotelu. Bazén na recepci je zdaleka lépe vypadající bazén, voda byla vždy třpytivá a lákavá, uvědomte si, že je to mezi resturantem a hlavní lobby, takže to může být někdy hlučné. Také kolem hotelu se pohybuje slunce a tato oblast se stává velmi stinnou velmi rychle. Proto jsme zůstali u hlavního bazénu. Poslední bazén je hned kolem Ala Carte resturant, Bylo to vždy velmi docela, když jsme tam šli, ale také ver ve stínu. Bazény v nich měly zvláštní chuť soli, velmi dusnější, jako kdybych byl upřímný, a po chvilce tě také zasáhl oči. Nechci říkat, že byli špinaví, protože jsme každou noc viděli někoho, jak uklízí bazénu.  7) Zaměstnanci - Zmínili jsme se o několika zaměstnancích, kteří udělají vše pro to, aby byl váš pobyt dobrý a uvolněný. Musím říci, že i když nám byly vyprávěny hororové příběhy o vedoucím, vždy s námi mluvil s úctou a sklonil se dozadu. To platí také pro ostatní hosty služby gentleman na stole (nemůže si vzpomenout na jeho jméno, ale měl velmi dobrou angličtinu a byl na stole většinu dní) Čekající personál (kromě Edwina) byl velmi zasažen a chyběl. Nerozumí tomu, že „exscuse me“ půjde po cestě, když čistí talíře atd., Nebo přinesou nové talíře atd. Zajistí, aby se kolem vás plavili, ať už se jedná o to, když sedíte nebo držíte talíře atd. Manažer resturantu měl dobré a špatné dny. Jednoho dne byl resturant rozřezán na dvě části s uzavřeným prostorem, nebylo kde sedět a zeptali jsme se jednoho serveru, jestli bychom mohli jít v druhé polovině. Ve velmi agresivním panství na nás ne křičela, že jsem šel k manažerovi a zeptal se ho, jestli bychom mohli sedět. Položil nás do uzavřené poloviny a všichni v resturantu ji mohli slyšet, když křičela šance na ostatní zaměstnance a na toto jídlo nám poskytla špatnou službu. Avšak v jiných dnech byl velmi hrubý, křičel a mával rukama na každém, as hlavou servírkou jste měl štěstí, když jsme se od nich dostali úsměvy nebo přivítání během dvou týdnů, kdy jsme tam byli. Já, stejně jako moje rodina a další hosté, s nimiž jsme hovořili, cítím, že jsme jim bránili. Tohle musím dodat, jak se s námi zacházelo, když jsme nechali špičku a také když jsme ne. Na konci prvního týdne jsme nebyli rádi, že jsme s tímto způsobem zacházeli dáváním tipů, takže jsme se všichni společně zastavili. Kromě Tiffinay a Edwin. Ostraha na druhé straně byla nejužitečnějšími a nejpřátelštějšími lidmi v komplexu. Nic nebylo nikdy příliš obtížné, nosili kufry, pomáhali mé mámě nahoru a dolů po schodech, sledovali naše turné autobusy, když jsme seděli v recepci, čekali, pomáhali mé mámě zapnout a vypnout trenéry a byli tam vždy s úsměvem a ahoj.  8) Bezpečnost - Jak již bylo zmíněno, byly skvělé. Máma byla trochu nervózní, když viděla, že mají zbraň a manžety, ale když jsme vysvětlili, že to bylo normální, uvolnila se. Celý komplex se cítil v bezpečí ai když jste se museli přes hlavní silnici dostat do hotelu na pláži, cítili jste se v bezpečí. Přestože se jedná o soukromou pláž, mají k ní přístup další lidé z jiných hotelů. Takže v noci vždy stála ostraha u vchodu do plážového hotelu, jeden u plážového baru, jeden u hlavní silnice a poté jeden ve vstupní hale. Coud ne vinit je.  9) Zábava - Nebyl žádný! ! ! večerní zábava spočívala v dětské diskotéce s mini myší a Spidermanem. To bylo všechno, co tam bylo. Myslím, že jsme viděli zábavní tým, jak jednou chodil. Jednu noc ve 20 hodin se konal hold Micheal Jacksonovi. 30, tedy na 20. 15 jsme se dostali na pódium, ale bylo mu řečeno, že přišel ve 20. 00 a byl dokončen. To byla zábava na noc. Nerad to říkám, ale byl to ten nejhorší zábavní program, jaký jsme kdy měli na dovolené v Karibiku  10) Komplex - Přes všechno, jak je komplex rozložen, je skvělý, spousta různých oblastí a bazénů s mřížemi je velmi lákavá. Pokud je jedna oblast nahlas, vždy můžete najít místo, kam se přesunout. Komplex byl vždy vyčištěn a jak bylo zmíněno, na místě byla vždy bezpečnost. Jednu věc, kterou však zmíním, není večer, kde se dá večer posedět, pokud prší. K dispozici je hlavní hala, ale sotva nějaké židle, a pak je tu malá část, kde mají 4 barové stoly a 4 židle.

Annmarie R
2020-01-17

Hotel byl perfektní, protože náš vkus nebyl příliš velký a přeplněný během období Vánoce a Nový rok. Jídlo bylo v pořádku, obvykle jsme našli něco, ale výměna prázdných míst byla pomalá. Gala večeře byly vynikající, i když trochu chaotické. Vyzkoušeli jsme a la carte jednou, ale nikdy jsme se nevrátili, protože jídlo bylo hrozné, zejména šedá bramborová kaše ve tvaru emoji poo se syrovou brokolicí uvízlou v ní, vzhledem k podávané kaši (pouze u snídaně!) V hlavním bufetu byla to nejlepší, co jsem kdy ochutnal. Měl několik problémů s místností, prasklé loo místo (ouch) a rozbité kávovar byly rychle vyřešeny. Jen jsem nemohl přijít na to, proč museli druhý týden odnést polštář a dekorativní polštář! Používám polštář, abych se opřel o své zapálení! Moje největší niggles byly: v noci není žádný tichý bar, ne každý chce v noci sledovat karaoke nebo hlasitou zábavní show, ale menší bar u a la carte neměl stoly, které nebyly připraveny k jídlu. Hlavní bar je malý a pod obsluhou se sedadly kolem něj blokujícími přístup. Konstrukce hotelu je taková, že najít slunce je nemožné, dokonce i na pláži po asi 4, mé oblíbené denní době! Ručníky nejsou vždy k dispozici na recepci (vrací se za hodinu). Zaměstnanci byli, hlavně, velmi přátelští a ochotní, bylo pár, kterým jsme v posledním dni líto, když nám nechali tip. Náš pobyt jsme si užili, ale nebylo to zdaleka dokonalé a nikdo z nich by se rozhodl vrátit.

Blenkinsopb
Velmi dobrý
2024-01-30

Dovolená v Dominikánské republice proběhla od 3.1. - 17.1. 2024 v hotelu Whala!Bavaro. Jedná se o městský hotel. Ubytování po 22 hodině, proběhlo bez problémů. Pokoj, který jsem dostal se nacházel v části hotelu, kde je výhled na druhý bazén. Výhled je na plochu bazénu a okolí, kde probíhají večerní i animační programy a nachází se bar Orchidea. Večerní program na hotelu Whala!Bavaro - karaoke, volba mis, taneční show ... Začíná v 21:30 hod. Pokoj klasika se starším vybavením. Vše funkční. Nevýhoda do 23 hodin probíhá večerní program a je v provozu bar Orchidea. Vše je slyšet i při zavřených oknech. Po 13 hodinovém pobytu v letadle, jsem byl rád za sprchu a postel. Ráno pak požadavek na recepci na výměnu pokoje v klidnější části hotelu. Byl jsem odkázaný, že se mám stavit na recepci, po 15 hodině, až se uvolní a uklidí pokoje po odjíždějících hostech. V 15 hodin jsem dostal na recepci kartu od pokoje 2110 s tím, že se mám jít podívat jestli pokoj vyhovuje. Pokoj se nachází ve vedlejší budově, v přízemí. Opět klasika pokoj, individuální klimatizace, venkovní terasa. Pro některé hosty, nevýhoda pokoje - okno do zeleného porostu za kterým je zeď. Mi to nevadilo a proběhlo přestěhování. V noci klid, občas rušený zavíráním dveří, jak se hosté vraceli z večerního programu. Ráno jsem nechával na posteli dolar, denně úklid, různé obrazce z přehozu na posteli. Doplňování mýdel, sprchového gelu a pitné vody v láhvích, výměna ručníků dle potřeby (stačilo ručník či osušku nechat v koupelně na zemi) Voda na mytí, sprchování slaná. Není pitná! Jídlo bylo "nekonečné" Podává se v otevřené jídelně u prvního bazénu. Snídaně, Oběd, Večeře. Mezi tím dopolední a odpolední svačina v baru Sueňo. Večer se bar Sueňo mění na restauraci À la Carte. Ukončení restaurace À la Carte v 22 hod. Po úklidu od 23 hodin opět večerní bar Sueňo s jídlem a pitím do 1 hod. ráno. Tuto možnost bylo možno využít, hned po ubytování první večer. Jídlo, pro mně bylo v pořádku. Samozřejmě, že se jídlo po čase opakovalo. Kdo ochutnával postupně, dalo se nakombinovat. V hlavní jídelně probíhaly tématické večery s propagací různých kuchyní. (Dominikánská, Mexická, Italská) Pro milovníky sladkého velký výběr pečených, nepečených dezertů, želé, dortů. Zmrzliny - 3 druhy. Pláž byla nedaleko hotelu. Stačilo vyjít z recepce a projít průchodem a do 100 metrů jste na pláži, kde je bar. Na pláži vyhrazený prostor s lehátky u plážového baru. Spousta hostů si lehátka dávala na přímé slunce. Karibské moře je živý organismus, takže občas ve vodě výskyt chaluh. Vstup do vody pozvolný ve vymezeném prostoru. Aktivity na pláži, cvičení, jízda na banánu, jízda na katamaránu, let na padáku ... Na pláži je plno lovců a prodejců čehokoliv. Výlety, zážitky, focení s leguánem, s papoušky, prodej suvenýrů ... Naštěstí po odmítnutí dali pokoj. Fakultativní výlety jsem bral přes delegátku paní Evu. Chtěl jsem českého průvodce. Konkrétně jsem absolvoval 3. První výlet do pralesa s koupáním ve vodopádu (pozor kluzké kameny) vyhlídka se západem slunce. Cesta mimo civilizaci, opravdová střední amerika. Kdo má slabší žaludek, tak raději si vzít Kinedryl na cestu autobusem po dominikánských okreskách, nebo se umrtvit rumem. Druhý výlet do hlavního města Santo Domingo. Cesta v klidu po dálnici. Třetí výlet katamaránem na ostrov Saona. Na zpáteční cestě katamaránem větší vlny, opět kdo má slabší žaludek - Kinedryl. V okolí hotelu Whala!Bavaro a podél příjezdové komunikaci jsou různé restaurace, mini markety, půjčovny motorek ... Pro ty co chtějí místní internet, i mimo hotel je nejbližší možnost zakoupení karty v malém obchůdku se suvenýry, na pravo, jak se vyjde z recepce. Karta na týden 10 Dolarů. Celkově shrnuto. Pobyt v hotelu Whala!Bavaro, bez problému. Kategorie podle evropských klasifikací 3 hvězdy. Hotel vhodný na plážovou dovolenou i jako základna na poznávání okolí.

kamm0r

Whala!Bavaro - informace

Z Whala!Bavaro je to téměř všude blízko. Písečná pláž je vzdálena jen pár kroků a golfové hřiště je v docházkové vzdálenosti, o něco blíže než centrum města. Objekt nabízí venkovní bazén, posilovnu nebo plážový volejbal. V restauracích se podávají jídla mezinárodní a asijské kuchyně a bary, které se nacházejí na různých místech, lákají na skvělé koktejly. Večery jistě zpestří živá hudba. Za vyzkoušení tu stojí i vodní sporty - šnorchlování, jízda na kajaku nebo windsurfing jsou jen některé z nich! Hotel vítá rodiny s dětmi, pro které má připravené základní vybavení. .

Nejoblíbenější filtry:

  • Wi-Fi v hotelu zdarma
  • Wi-Fi zdarma
  • Písečná pláž
  • Lehátka a slunečníky v ceně
  • PRO RODINY
  • Wellness
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Poloha:

  • přibližně 3 km od centra města
  • přibližně 2 km od golfového hřiště
  • přibližně 50 m od pláže
  • přibližně 25 km od letiště
World map
Průměrné hodnocení TripAdvisor:
Velmi dobrý
(1262 hodnocení)
(1262 hodnocení)
    Umístění
    Kvalita spánku
    Pokoje
    Služba
    Cena / kvalita
    Čistota
  • kamm0r2024-01-30
    Velmi dobrý

    Dovolená v Dominikánské republice proběhla od 3.1. - 17.1. 2024 v hotelu Whala!Bavaro. Jedná se o městský hotel. Ubytování po 22 hodině, proběhlo bez problémů. Pokoj, který jsem dostal se nacházel v části hotelu, kde je výhled na druhý bazén. Výhled je na plochu bazénu a okolí, kde probíhají večerní i animační programy a nachází se bar Orchidea. Večerní program na hotelu Whala!Bavaro - karaoke, volba mis, taneční show ... Začíná v 21:30 hod. Pokoj klasika se starším vybavením. Vše funkční. Nevýhoda do 23 hodin probíhá večerní program a je v provozu bar Orchidea. Vše je slyšet i při zavřených oknech. Po 13 hodinovém pobytu v letadle, jsem byl rád za sprchu a postel. Ráno pak požadavek na recepci na výměnu pokoje v klidnější části hotelu. Byl jsem odkázaný, že se mám stavit na recepci, po 15 hodině, až se uvolní a uklidí pokoje po odjíždějících hostech. V 15 hodin jsem dostal na recepci kartu od pokoje 2110 s tím, že se mám jít podívat jestli pokoj vyhovuje. Pokoj se nachází ve vedlejší budově, v přízemí. Opět klasika pokoj, individuální klimatizace, venkovní terasa. Pro některé hosty, nevýhoda pokoje - okno do zeleného porostu za kterým je zeď. Mi to nevadilo a proběhlo přestěhování. V noci klid, občas rušený zavíráním dveří, jak se hosté vraceli z večerního programu. Ráno jsem nechával na posteli dolar, denně úklid, různé obrazce z přehozu na posteli. Doplňování mýdel, sprchového gelu a pitné vody v láhvích, výměna ručníků dle potřeby (stačilo ručník či osušku nechat v koupelně na zemi) Voda na mytí, sprchování slaná. Není pitná! Jídlo bylo "nekonečné" Podává se v otevřené jídelně u prvního bazénu. Snídaně, Oběd, Večeře. Mezi tím dopolední a odpolední svačina v baru Sueňo. Večer se bar Sueňo mění na restauraci À la Carte. Ukončení restaurace À la Carte v 22 hod. Po úklidu od 23 hodin opět večerní bar Sueňo s jídlem a pitím do 1 hod. ráno. Tuto možnost bylo možno využít, hned po ubytování první večer. Jídlo, pro mně bylo v pořádku. Samozřejmě, že se jídlo po čase opakovalo. Kdo ochutnával postupně, dalo se nakombinovat. V hlavní jídelně probíhaly tématické večery s propagací různých kuchyní. (Dominikánská, Mexická, Italská) Pro milovníky sladkého velký výběr pečených, nepečených dezertů, želé, dortů. Zmrzliny - 3 druhy. Pláž byla nedaleko hotelu. Stačilo vyjít z recepce a projít průchodem a do 100 metrů jste na pláži, kde je bar. Na pláži vyhrazený prostor s lehátky u plážového baru. Spousta hostů si lehátka dávala na přímé slunce. Karibské moře je živý organismus, takže občas ve vodě výskyt chaluh. Vstup do vody pozvolný ve vymezeném prostoru. Aktivity na pláži, cvičení, jízda na banánu, jízda na katamaránu, let na padáku ... Na pláži je plno lovců a prodejců čehokoliv. Výlety, zážitky, focení s leguánem, s papoušky, prodej suvenýrů ... Naštěstí po odmítnutí dali pokoj. Fakultativní výlety jsem bral přes delegátku paní Evu. Chtěl jsem českého průvodce. Konkrétně jsem absolvoval 3. První výlet do pralesa s koupáním ve vodopádu (pozor kluzké kameny) vyhlídka se západem slunce. Cesta mimo civilizaci, opravdová střední amerika. Kdo má slabší žaludek, tak raději si vzít Kinedryl na cestu autobusem po dominikánských okreskách, nebo se umrtvit rumem. Druhý výlet do hlavního města Santo Domingo. Cesta v klidu po dálnici. Třetí výlet katamaránem na ostrov Saona. Na zpáteční cestě katamaránem větší vlny, opět kdo má slabší žaludek - Kinedryl. V okolí hotelu Whala!Bavaro a podél příjezdové komunikaci jsou různé restaurace, mini markety, půjčovny motorek ... Pro ty co chtějí místní internet, i mimo hotel je nejbližší možnost zakoupení karty v malém obchůdku se suvenýry, na pravo, jak se vyjde z recepce. Karta na týden 10 Dolarů. Celkově shrnuto. Pobyt v hotelu Whala!Bavaro, bez problému. Kategorie podle evropských klasifikací 3 hvězdy. Hotel vhodný na plážovou dovolenou i jako základna na poznávání okolí.

  • Y8010IOsimonav2021-07-14

    Tímto hotelem jsme byli zklamaní v několika věcech a to nejsme nijak nároční a nepotřebujeme luxus. Při příjezdu z letiště proběhlo ubytování v pořádku. Při cestě do pokoje byl již na chodbě cítit zápach ,,ztuchlotiny", na pokoji též. V pokoji je velké vlhko. Při otevření ledničky byl opět cítit zápach. Toaleta vydávala neskutečný hluk (jako když startuje letadlo). Z kohoutků zde všude teče jen slaná voda, čili je třeba si nakoupit barely s vodou na základní hygienu (čištění zubů). Teplá voda spíš neteče, než teče. Z balkonu jsme měli výhled na nalepené budovy naproti a na keřích vlály kousky toaletního papíru. Od začátku pobytu pípalo po celou noc po intervalech elektronické zabezpečení dveří (zámek na čipovou kartu). Když bylo odemčeno, zámek nepípal, tudíž jsme zůstali celou jednu noc odemčeni a pod kliku dveří jsme si dali židli, aby k nám nikdo nevnikl, jelikož každou noc byl na chodbě slyšet neskutečný hluk a řev opilých lidí. Čtvrtý den pobytu jsme se již do pokoje nedostali, karta nefungovala. Kvůli tomuto jsme byli na recepci celkem 4x. Bylo nám nakonec řečeno, že je vybitá baterie a musí se vyměnit. Přišel opravář, který odemkl a baterii vyměnil. Po hodině jsme chtěli opustit pokoj, ovšem dveře pro změnu nešly zamknout. Opět cesta na recepci, 2x. Při čekání v odemčeném pokoji přišel zpívající security a řekl: sbalit, výměna pokoje. Po tahání věci z patra do patra náš dojem z nového pokoje byl stejný. Toaleta již nehlučela, ale kapala z ní voda a při splachování se vracela voda (nechutné). Vybavení v koupelně jako z doby 5 (zrezlé baterie). První den v novém pokoji se jeden z nás na toaletě zavřel, ovšem už nevyšel (dveře nešly otevřít). Po pár minutách byl druhým vysvobozen. Pátý den opět problém s kartou od nového pokoje, další cesta na recepci (vyřešeno ihned). Celou dovolenou jsme trnuli, zda půjde pokaždé pokoj otevřít. Obsluha nemá téměř žádnou úroveň (věnují se všemu jinému než hostům, tancují, zpívají, povídají si a hosté nemají čím jíst (bez příboru). Lidé si museli sami chodit k nim říkat o příbory, či si pro ně sami došli do přihrádek obsluhy. Upřednostňují obsluhování ,,domorodců", ti mohou vše. Prostírání je ulepené, stoly jsou vratké, sedačky a židle prosezené (člověk do nich zapadne jako vlastenec). Co se týče jídla a pití, šlo to. Docela jsme se najedli. V celém areálu hotelu jsou na každém rohu security, kteří se jen opírají, postávají, zpívají si, poslouchají hudbu ze sluchátek, mobil stále v ruce, nepozdraví, nepomohou, hlavně že mají vysílačky. Je na nich vidět velká znuděnost. Každý večer (cca 22:00) se ozýval z venku hluk křovinořezu + celou noc řev na chodbách/hudba. Fotky uvedené pláže u hotelu a střešního bazénu neodpovídá, jsou vymazané řasy u moře a v bazénu opravené černé fleky (což by nevadilo, ale je to klamná reklama). Řasy hrůza, sice je každý den z pláže odklízejí, ale v moři děs. Hotel to není rozhodně 4*, jak prezentuje CK Fischer, ale 3*. PLUSY: hezké venkovní prostředí (palmy, uklizeno), dostatek bazénů (4) -ovšem polovinu naší dovolené se střešní bazén opravoval, bar na pláži (pití i občerstvení), lékař + testy na Covid v hotelu (ochotný lékař) CK FISCHER: ROZHODNĚ NEBRAT!!! V ceně zájezdu měly být služby delegáta, který ovšem nečekal ani na letišti při příjezdu. Tam jsme bloudili jako bludní holanďani, než nám pomohli taxikáři, kteří nás odkázala na pána v červeném tričku. Ten neměl ani označení CK Fischer, ale měl nás alespoň na seznamu. Do hotelu jsme se tedy dostali. V knize Fischer na recepci nebyla uvedena žádná schůzka, pouze číslo na Whatsapp, na které ovšem nikdo nereagoval. Třetí den se nám přes tutéž aplikaci ozval nějaký místní pán v českém jazyce, že je naším delegátem. Pouze sdělil, že testy na Covid si máme rezervovat na recepci 48 hodin před a o transferu zpět na letiště nás bude informovat. Dva dny před odjezdem jsme tedy směřovali naše kroky na recepci kvůli rezervaci testů. Tam nám vytočili tohoto pána a ať se s ním domluvím. Ten nás opět v telefonu odkázal na recepci a zavěsil. Recepce nás tedy poslala rovnou k lékaři, ať si to zařídíme tam sami. Lékař naštěstí se vším pomohl a testy jsme tak zvládli. Během toho volal dotyčný pán, že testy si máme sami domluvit přímo u lékaře. Díky chybějícímu ZAPLACENÉMU delegátovi jsme nemohli využít ani nějaké výlety, které CK většinou nabízí a opět jsme si zařídili veškeré výlety sami v angličtině sami. Neumím si představit, že by sem takto jeli lidí, kteří nejsou v moderní technologii zkušení a neumí anglicky. Ti by zde byli ještě více ztraceni než my... O odjezdu zpět na letiště nás den před odjezdem pán přes Whatsapp informoval přes zprávu. Kdyby toto člověk věděl, rozhodně by s Fischerem neletěl a dovolenou si tak zařídil sám, jelikož jsme tady byli také odkázáni jen sami na sebe. Hlavně že služby delegáta jsou v ceně! Budu požadovat vrácení peněz za toto. Dále CK Fischer udává na svých stránkách klamné informace i o vzhledu některých částí v hotelu (již zmíněný opravený bazén a upravená pláž bez řas). Hotel také není 4*, jak uvádí. Jak si toto může někdo dovolit... Přátelům v ČR bylo sděleno na pobočce během naší dovolené, že nemají kapacity na to, aby sem posílali své delegáty. Tak kde jsme??? Závěr: Hrůza, hrůza, hrůza... Jestli chcete mít odpočinkovou dovolenou a nic neřešit jako my, sem nejezděte a už vůbec ne s Fischerem. Raději si pár tisícovek připlaťte a jeďte do jiného hotelu.

  • LisaHurtado19732020-01-21
    Vyjímečný

    Hodlám hodnotit, jak jsem to viděl na své dovolené v lednu! Čistota: 4. 7 z 5 Služba: 5 z 5 Nápoje a jídlo: 4 z 5 Nápověda k recepci: 5 z 5 Bazény a zařízení: 5 z 5 Pláž: 4. 9 z 5. To pro mě všechny přispívá k pětihvězdičkové zkušenosti s ohledem na očekávání, která jsem měl / hotel nastaven, cenu dovolené celkem a moje další minulé zkušenosti v hotelech v Dominikánské republice.

Přednosti hotelu

  • bezplatný plážový servis
  • balijské postele u bazénu

Zadejte parametry jednotlivě pro zobrazení nabídky