Whala!Bavaro - informace
Nejoblíbenější filtry:
- Wi-Fi v hotelu zdarma
- Wi-Fi zdarma
- Písečná pláž
- Lehátka a slunečníky v ceně
- PRO RODINY
- Wellness
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Poloha:
- přibližně 3 km od centra města
- přibližně 2 km od golfového hřiště
- přibližně 50 m od pláže
- přibližně 25 km od letiště
- Umístění
- Kvalita spánku
- Pokoje
- Služba
- Cena / kvalita
- Čistota
- kamm0r2024-01-30Velmi dobrý
Dovolená v Dominikánské republice proběhla od 3.1. - 17.1. 2024 v hotelu Whala!Bavaro. Jedná se o městský hotel. Ubytování po 22 hodině, proběhlo bez problémů. Pokoj, který jsem dostal se nacházel v části hotelu, kde je výhled na druhý bazén. Výhled je na plochu bazénu a okolí, kde probíhají večerní i animační programy a nachází se bar Orchidea. Večerní program na hotelu Whala!Bavaro - karaoke, volba mis, taneční show ... Začíná v 21:30 hod. Pokoj klasika se starším vybavením. Vše funkční. Nevýhoda do 23 hodin probíhá večerní program a je v provozu bar Orchidea. Vše je slyšet i při zavřených oknech. Po 13 hodinovém pobytu v letadle, jsem byl rád za sprchu a postel. Ráno pak požadavek na recepci na výměnu pokoje v klidnější části hotelu. Byl jsem odkázaný, že se mám stavit na recepci, po 15 hodině, až se uvolní a uklidí pokoje po odjíždějících hostech. V 15 hodin jsem dostal na recepci kartu od pokoje 2110 s tím, že se mám jít podívat jestli pokoj vyhovuje. Pokoj se nachází ve vedlejší budově, v přízemí. Opět klasika pokoj, individuální klimatizace, venkovní terasa. Pro některé hosty, nevýhoda pokoje - okno do zeleného porostu za kterým je zeď. Mi to nevadilo a proběhlo přestěhování. V noci klid, občas rušený zavíráním dveří, jak se hosté vraceli z večerního programu. Ráno jsem nechával na posteli dolar, denně úklid, různé obrazce z přehozu na posteli. Doplňování mýdel, sprchového gelu a pitné vody v láhvích, výměna ručníků dle potřeby (stačilo ručník či osušku nechat v koupelně na zemi) Voda na mytí, sprchování slaná. Není pitná! Jídlo bylo "nekonečné" Podává se v otevřené jídelně u prvního bazénu. Snídaně, Oběd, Večeře. Mezi tím dopolední a odpolední svačina v baru Sueňo. Večer se bar Sueňo mění na restauraci À la Carte. Ukončení restaurace À la Carte v 22 hod. Po úklidu od 23 hodin opět večerní bar Sueňo s jídlem a pitím do 1 hod. ráno. Tuto možnost bylo možno využít, hned po ubytování první večer. Jídlo, pro mně bylo v pořádku. Samozřejmě, že se jídlo po čase opakovalo. Kdo ochutnával postupně, dalo se nakombinovat. V hlavní jídelně probíhaly tématické večery s propagací různých kuchyní. (Dominikánská, Mexická, Italská) Pro milovníky sladkého velký výběr pečených, nepečených dezertů, želé, dortů. Zmrzliny - 3 druhy. Pláž byla nedaleko hotelu. Stačilo vyjít z recepce a projít průchodem a do 100 metrů jste na pláži, kde je bar. Na pláži vyhrazený prostor s lehátky u plážového baru. Spousta hostů si lehátka dávala na přímé slunce. Karibské moře je živý organismus, takže občas ve vodě výskyt chaluh. Vstup do vody pozvolný ve vymezeném prostoru. Aktivity na pláži, cvičení, jízda na banánu, jízda na katamaránu, let na padáku ... Na pláži je plno lovců a prodejců čehokoliv. Výlety, zážitky, focení s leguánem, s papoušky, prodej suvenýrů ... Naštěstí po odmítnutí dali pokoj. Fakultativní výlety jsem bral přes delegátku paní Evu. Chtěl jsem českého průvodce. Konkrétně jsem absolvoval 3. První výlet do pralesa s koupáním ve vodopádu (pozor kluzké kameny) vyhlídka se západem slunce. Cesta mimo civilizaci, opravdová střední amerika. Kdo má slabší žaludek, tak raději si vzít Kinedryl na cestu autobusem po dominikánských okreskách, nebo se umrtvit rumem. Druhý výlet do hlavního města Santo Domingo. Cesta v klidu po dálnici. Třetí výlet katamaránem na ostrov Saona. Na zpáteční cestě katamaránem větší vlny, opět kdo má slabší žaludek - Kinedryl. V okolí hotelu Whala!Bavaro a podél příjezdové komunikaci jsou různé restaurace, mini markety, půjčovny motorek ... Pro ty co chtějí místní internet, i mimo hotel je nejbližší možnost zakoupení karty v malém obchůdku se suvenýry, na pravo, jak se vyjde z recepce. Karta na týden 10 Dolarů. Celkově shrnuto. Pobyt v hotelu Whala!Bavaro, bez problému. Kategorie podle evropských klasifikací 3 hvězdy. Hotel vhodný na plážovou dovolenou i jako základna na poznávání okolí.
- Y8010IOsimonav2021-07-14
Tímto hotelem jsme byli zklamaní v několika věcech a to nejsme nijak nároční a nepotřebujeme luxus. Při příjezdu z letiště proběhlo ubytování v pořádku. Při cestě do pokoje byl již na chodbě cítit zápach ,,ztuchlotiny", na pokoji též. V pokoji je velké vlhko. Při otevření ledničky byl opět cítit zápach. Toaleta vydávala neskutečný hluk (jako když startuje letadlo). Z kohoutků zde všude teče jen slaná voda, čili je třeba si nakoupit barely s vodou na základní hygienu (čištění zubů). Teplá voda spíš neteče, než teče. Z balkonu jsme měli výhled na nalepené budovy naproti a na keřích vlály kousky toaletního papíru. Od začátku pobytu pípalo po celou noc po intervalech elektronické zabezpečení dveří (zámek na čipovou kartu). Když bylo odemčeno, zámek nepípal, tudíž jsme zůstali celou jednu noc odemčeni a pod kliku dveří jsme si dali židli, aby k nám nikdo nevnikl, jelikož každou noc byl na chodbě slyšet neskutečný hluk a řev opilých lidí. Čtvrtý den pobytu jsme se již do pokoje nedostali, karta nefungovala. Kvůli tomuto jsme byli na recepci celkem 4x. Bylo nám nakonec řečeno, že je vybitá baterie a musí se vyměnit. Přišel opravář, který odemkl a baterii vyměnil. Po hodině jsme chtěli opustit pokoj, ovšem dveře pro změnu nešly zamknout. Opět cesta na recepci, 2x. Při čekání v odemčeném pokoji přišel zpívající security a řekl: sbalit, výměna pokoje. Po tahání věci z patra do patra náš dojem z nového pokoje byl stejný. Toaleta již nehlučela, ale kapala z ní voda a při splachování se vracela voda (nechutné). Vybavení v koupelně jako z doby 5 (zrezlé baterie). První den v novém pokoji se jeden z nás na toaletě zavřel, ovšem už nevyšel (dveře nešly otevřít). Po pár minutách byl druhým vysvobozen. Pátý den opět problém s kartou od nového pokoje, další cesta na recepci (vyřešeno ihned). Celou dovolenou jsme trnuli, zda půjde pokaždé pokoj otevřít. Obsluha nemá téměř žádnou úroveň (věnují se všemu jinému než hostům, tancují, zpívají, povídají si a hosté nemají čím jíst (bez příboru). Lidé si museli sami chodit k nim říkat o příbory, či si pro ně sami došli do přihrádek obsluhy. Upřednostňují obsluhování ,,domorodců", ti mohou vše. Prostírání je ulepené, stoly jsou vratké, sedačky a židle prosezené (člověk do nich zapadne jako vlastenec). Co se týče jídla a pití, šlo to. Docela jsme se najedli. V celém areálu hotelu jsou na každém rohu security, kteří se jen opírají, postávají, zpívají si, poslouchají hudbu ze sluchátek, mobil stále v ruce, nepozdraví, nepomohou, hlavně že mají vysílačky. Je na nich vidět velká znuděnost. Každý večer (cca 22:00) se ozýval z venku hluk křovinořezu + celou noc řev na chodbách/hudba. Fotky uvedené pláže u hotelu a střešního bazénu neodpovídá, jsou vymazané řasy u moře a v bazénu opravené černé fleky (což by nevadilo, ale je to klamná reklama). Řasy hrůza, sice je každý den z pláže odklízejí, ale v moři děs. Hotel to není rozhodně 4*, jak prezentuje CK Fischer, ale 3*. PLUSY: hezké venkovní prostředí (palmy, uklizeno), dostatek bazénů (4) -ovšem polovinu naší dovolené se střešní bazén opravoval, bar na pláži (pití i občerstvení), lékař + testy na Covid v hotelu (ochotný lékař) CK FISCHER: ROZHODNĚ NEBRAT!!! V ceně zájezdu měly být služby delegáta, který ovšem nečekal ani na letišti při příjezdu. Tam jsme bloudili jako bludní holanďani, než nám pomohli taxikáři, kteří nás odkázala na pána v červeném tričku. Ten neměl ani označení CK Fischer, ale měl nás alespoň na seznamu. Do hotelu jsme se tedy dostali. V knize Fischer na recepci nebyla uvedena žádná schůzka, pouze číslo na Whatsapp, na které ovšem nikdo nereagoval. Třetí den se nám přes tutéž aplikaci ozval nějaký místní pán v českém jazyce, že je naším delegátem. Pouze sdělil, že testy na Covid si máme rezervovat na recepci 48 hodin před a o transferu zpět na letiště nás bude informovat. Dva dny před odjezdem jsme tedy směřovali naše kroky na recepci kvůli rezervaci testů. Tam nám vytočili tohoto pána a ať se s ním domluvím. Ten nás opět v telefonu odkázal na recepci a zavěsil. Recepce nás tedy poslala rovnou k lékaři, ať si to zařídíme tam sami. Lékař naštěstí se vším pomohl a testy jsme tak zvládli. Během toho volal dotyčný pán, že testy si máme sami domluvit přímo u lékaře. Díky chybějícímu ZAPLACENÉMU delegátovi jsme nemohli využít ani nějaké výlety, které CK většinou nabízí a opět jsme si zařídili veškeré výlety sami v angličtině sami. Neumím si představit, že by sem takto jeli lidí, kteří nejsou v moderní technologii zkušení a neumí anglicky. Ti by zde byli ještě více ztraceni než my... O odjezdu zpět na letiště nás den před odjezdem pán přes Whatsapp informoval přes zprávu. Kdyby toto člověk věděl, rozhodně by s Fischerem neletěl a dovolenou si tak zařídil sám, jelikož jsme tady byli také odkázáni jen sami na sebe. Hlavně že služby delegáta jsou v ceně! Budu požadovat vrácení peněz za toto. Dále CK Fischer udává na svých stránkách klamné informace i o vzhledu některých částí v hotelu (již zmíněný opravený bazén a upravená pláž bez řas). Hotel také není 4*, jak uvádí. Jak si toto může někdo dovolit... Přátelům v ČR bylo sděleno na pobočce během naší dovolené, že nemají kapacity na to, aby sem posílali své delegáty. Tak kde jsme??? Závěr: Hrůza, hrůza, hrůza... Jestli chcete mít odpočinkovou dovolenou a nic neřešit jako my, sem nejezděte a už vůbec ne s Fischerem. Raději si pár tisícovek připlaťte a jeďte do jiného hotelu.
- LisaHurtado19732020-01-21Vyjímečný
Hodlám hodnotit, jak jsem to viděl na své dovolené v lednu! Čistota: 4. 7 z 5 Služba: 5 z 5 Nápoje a jídlo: 4 z 5 Nápověda k recepci: 5 z 5 Bazény a zařízení: 5 z 5 Pláž: 4. 9 z 5. To pro mě všechny přispívá k pětihvězdičkové zkušenosti s ohledem na očekávání, která jsem měl / hotel nastaven, cenu dovolené celkem a moje další minulé zkušenosti v hotelech v Dominikánské republice.