Alexandre Gala - informace
Nejoblíbenější filtry:
- PRO RODINY
- Wellness
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Volba roku podle TripAdvisoru
Poloha:
- přibližně 300 m od pláže
- doba jízdy z letiště přibližně 20 min.
- Umístění
- Kvalita spánku
- Pokoje
- Služba
- Cena / kvalita
- Čistota
- Milan K2024-04-20Vyjímečný
Hotel obecně je velmi vehzy čistý, určitě doporučujeme na další návštěvu. Jídlo je velmi dobré, muzika také. Personál excelentní.
- Dzamrd D2020-10-19
Vrátili jsme se z dovolené v noci 16.10.2020. Ve svých letech máme projetou nejen velkou část Evropy, ale i jiné kontinenty. Proto si troufám říci, že mohu porovnat tento hotel s mnoha desítkami jiných hotelů po celém světě. Bohužel, z velké části dovolenou dělají lidé a buď to jsme měli smůlu, anebo i v této těžké době Covidu si lidé neuvědomí, jak mohou být rádi za těch 5% lidí, kteří se nebáli přijet na dovolenou. Nechci v žádném případě budit dojem namachrovaného člověka, ale pokud bych já dělal práci tak, jako většina personálu hotelu, tak bych byl dávno bez práce. První velké zklamání nás čekalo příjezdem na hotel. Slušně jsem řekl delegátce Karle z Čedoku, že doufám, že můj pokoj nebude s výhledem na cestu a paneláky. Poradila mi, ať dám 10 Eur do pasu a tak jsem to udělal. Tímto gestem, jsem si muže na recepci pravděpodobně ještě znepřátelil, toto všimné mělo efekt takový, že jsem dostal pokoj s výhledem na hlavní ulici, plnou hluku, naproti obchodu Nonstop. (pokoj č.466) Celou noc tam lidé řvali, světlo svítilo do pokoje, auta hlučně brzdila před obchodem....prostě děs. Noc příšerná, v podstatě jsem byl stále vzhůru. Druhý den jsem si musel vše zařídit sám, změnu pokoje, jelikož den předtím po mě chtěli za lepší pokoj 28 Eur/1 noc/2 osoby. (byli jsme zde na 7nocí). Jenom podotýkám, že na stránkách cestovní kanceláře Invie i Čedoku nebyla nabídka možných typů pokoje, bylo pouze uvedeno pokoj Standard. Respektujeme, že doba v době Covidu je těžká, ale na hotelu totálně nezvládli ani nízkou obsazenost hotelu ve výši cca 5%, všude čekáte v řadách o 20-50 lidech. Stále řady na snídani, na oběd i na večeři, kdy řada je na 3 etapy. Pokud vám ale toto nevadí, pak to bude pro vás Ok. Nám to neustále čekaní v řadách vadilo, tím spíše, že na hotelu bylo tak málo hostů, že si neumíme představit jak by to bylo v případě většího obsazení hotelu. U baru u bazénu opět řady....prostě toto opravdu celou dobu nezvládali. Takže pokud tam je více lidí, tak čekáte 20 min v řadě, abyste si dali pivo... Rádi na dovolené využíváme všech nabídek, včetně Spa i Fitka. Fitcentum pamatuje dobu, kdy Arnold začínal cvičit. A pokud se nerozhodne více lidí, že chce utužit tělo, tak si i zacvičíte. Spa mají hezké, ale je to dalších 15 Eur na osobu/den. Ručníky u bazénu jsou pro změnu opětně placené. Takže doporučuji donést si svou osušku, ručník. Takže dovolená all inclusive ve 4* hotelu se vám stále rapidně prodražuje. Trezor na pokoji za poplatek, lednice na pokoji zamčená, pokud ji chcete využít, tak opět za peníze. Na pláži platíte dalších 6 Eur za lehátko/den. V době naší dovolené bylo vše na pláži nepřístupné. Další důležitá věc je ta, že voda z vodovodu se nedá pít, jelikož je to mořská voda s odčerpanou solí. Proto je nutné vodu nosit z baru či jídelny. Další problém nastává, když se chcete večer osprchovat, tak některé dny teče opravdu velmi horká voda i z kohoutku označeném pro vodu studenou. Ještě se vyjádřím něco málo k jídlu a nápojům. Jídlo velmi dobré, ale ryby neumí upravit a dochutit,(ani jiné maso na grilu) je potřeba si k nim brát nabízené omáčky, protože bez nich to je naprosto neochucené. Přílohy, teplá zelenina je naopak skvělá. Jedl jsem zde naprosto dokonalé pečené brambory v celku, lepší jsem nikdy nejedl. Rovněž dezerty mají skvělé, nepřeslazené, jemné a lahodné. Také musím pochválit nápoje, jsou to originál jak džusy, tak čaje a také alkoholické nápoje, žádná levná náhražka. Na závěr, protože jíst v jídelně můžu i u nás, jsem si slušně odnášel jídlo ven a poté po sobě vše uklidil a odnesl na vozík s nádobím. Píši to proto, protože jíst venku je pro ně stejný hřích, jako nenosit roušky. V podstatě jsme způsobili pozdvižení personálu jídelny a také některých na slovo poslušných hostů, které velmi pohoršovalo, že nejsme ovce a dovolíme si používat zdravý selský rozum. Na opravdový závěr musím pochválit delegátku Karlu z Čedoku, že na celodenním výletě po ostrově Tenerife byla opravdu výborná. Je naprosto seznámena s historií, hezky vypráví o ostrově, rozhodně výlet doporučuji. V této oblasti musíme potvrdit, že patří mezi ty nejlepší průvodkyně, které jsme na svých cestách poznali. Dušan a Jarka
- Ajka122019-04-01Vyjímečný
Rozhodovali jsme se mezi hotely Troya a Gala. Vyhrál hotel Gala z důvodů, že v sousedním hotelu informovali o omezeném provozu ( probíhá rekonstrukce ). Po schůzce s delegátkou, která proběhla v hotelu Troya jsme litovali našeho rozhodnutí. Přesto jsme byli celkem spokojeni až na nějaká překvapení v podobě zpoplatnění celkem běžných služeb. Tenerife jsme navštívili před šesti lety, tak jsme se nevyhnuli porovnávání. Např. lednice, podložky a ručníky na lehátka - za další poplatky. A i kdybychom lednici chtěli použít, proč musím koupit - zkonzumovat nabízený obsah, který nechci!! Stravování výborný, úklid a ostatní služby personálu také v pohodě. Ještě jedna připomínka a to asi opravdu individuální - prosklené dveře u koupelny s WC ? To je osobní názor, i když klienti jsou většinou páry nebo rodina, ale i zde bychom upřednostnili soukromí.