H10 Tenerife Playa - informace
Nejoblíbenější filtry:
- Wi-Fi v hotelu zdarma
- Wi-Fi zdarma
- Wellness
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Volba roku podle TripAdvisoru
Poloha:
- v centru města
- přímo u pláže
- doba jízdy z letiště přibližně 90 min.
- Umístění
- Kvalita spánku
- Pokoje
- Služba
- Cena / kvalita
- Čistota
- 123Milan2017-08-05Vyjímečný
Velice děkujeme celému kolektivu za krásnou dovolenou.Všichni zaměstnanci byli velice profesionální. Měli jsme pokoj Junior suite Privileg. Určitě se vrátíme..Ostrov Tenerife milujeme.A tento hotel také. S pozdravem Jereš
- mahtionn2015-07-18Vyjímečný
Právě čekáme ve společenské místnosti na H10 na odvoz na letiště a po 10 dnech pobytu zde bych chtěl napsat jediné: PECKA, BOMBA, PARÁDA. All Inclusive program jeden z nejlepších co jsme zažili. Pokoje čisté, personál milý a pracovitý. Bazén a zázemí udržované a přijemné. Všichni se starají o naše pohodlí. Prostě ideální místo pro relax. Jediné co doporučuji je objednat si rovnou pokoj s balkonem, ideálně směrem k moři. Cestovka TUI nám dala pokoj bez balkonu a to bylo peklo. Tyto pokoje jsou situovány tak, že do nich celý den praží sluníčko a klimoška nestíhá. Nebyl ale problém na recepci pokoj za 17EUR/noc vyměnit a výměna byla dobrou investicí. Do pokoje nesvítilo sluníčko, výhled byl super a posezení na balkoně také. Ani jsme nemuseli klimatizovat. Ale pozor, stejnou výměnu tu cestovka nabízela za 25EUR/noc, doporučuji jít rovnou na recepci.
- mugwump572020-02-23
Právě jste se vrátili z 5denní školní prázdniny na polopenze. Byl v letovisku dříve, ale ne v tomto hotelu. Poloha je skvělá, přímo na promenádě, se spoustou barů a restaurací v docházkové vzdálenosti. Jídlo bylo rozumné, ale mohl jsem se cítit opakující se, kdybych zůstal déle. Zaměstnanci byli hlavně příjemní, i když několik z nich bylo v pořádku, zvláště v restauraci. Byly to aspekty hotelu, které podle mého názoru nebyly čtyři hvězdičky, například povinnost platit za použití trezoru v místnosti, žádný nápoj na uvítanou při příjezdu, stav koupelny, pitné vody v místnosti první noc, ale největší problém, který jsem měl, bylo s dvouvrstvým zákaznickým servisem vytvořeným systémem Privilege v restauraci. Hotel bude tvrdit, že se všemi hosty je zacházeno stejně, ale to nebyla moje zkušenost. Nejlepší stoly s větším prostorem a výhledem na moře byly po celou dobu vyhrazeny pro privilegované hosty, zatímco my ostatní jsme museli čekat ve frontě před restaurací, aby byl k dispozici jeden ze zbývajících stolů. Vždycky jsem vypadal, že je umístěn uprostřed řady stolů, které se cítily jako školní jídelna. Bar byl pohodlný, měl k dispozici bohatý sortiment koktejlů a dalších nápojů, ale zjistil jsem, že je docela obtížné dostat první ráno číšníka - možná předpokládali, že na někoho čekám? - tak se uchýlil k objednání mého nápoje v baru po zbytek dovolené.